Uhh we zijn niet van kinds af aan dat we geen respect meer hebben voor de gevestigde orde. Als je ECHT verdiept, zaken verbind, belangenverstrengeling constateert, falikante leugens DAN pas val je van je geloof af wat dag in dag uit op school en media je wordt verteld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef ToT het volgende:
Ja maar als je je verdiept in wat de gevestigde orde te zeggen heeft, kun je misschien op een gegeven moment hen zelfs wel gaan geloven en je geloof verliezen!
Kun je ons dat laten zien Lambiekje, hoe je zo'n openbaring voor elkaar krijgt? Een sociaal netwerk opbouwen met je huisdier, de luxaflex naar beneden en een uitkering aanvragen ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef Lambiekje het volgende:
Als je eenmaal je ogen op hebt is er geen weg meer terug.
Nee dat niet persee. En daarnaast vergeet je een ding dat we al eeuwen lang bewond worden door.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En dus verzinnen we een buitenaards ras.
Misschien kun je es posten waar Egyptenaren zoveel teksten over hebben geproduceerd (adminstratie, bouwprojecten, oorlogen, etc) Het zegt niet meer dan genoeg. Jouw claims zijn nog altijd vele malen onwaarschijnlijker dan een alternatieve verklaring. Maar jij hebt geloof ik iets andere opvattingen over wat waarschijnlijk is. Jij krijgt ook elke dag de post van iemand van de planeet X**%EQE)(%$ ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat niet persee.
Meer een geavanceerd volk waar wij geen overblijfsel van hebben. Atlantiers bv.
Het bizarre is dat de Egyptenaren alles maar dan ook echt alles op Hiëroglyfen, Papyrus op stelden. Over hoe men at, hoe men zich waste, hoe men dit deed, hoe men zus deed. Maar in die triljarden teksten is NIETS maar dan ook NIETS dat vermeld dat ze de piramides gebouwd hebben.
Ook voor het internet was men al wakker hoor. Denk je nu werkelijk dat het pas ontstaan is op het moment dat we youtube hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun je ons dat laten zien Lambiekje, hoe je zo'n openbaring voor elkaar krijgt? Een sociaal netwerk opbouwen met je huisdier, de luxaflex naar beneden en een uitkering aanvragen ofzo?
Misschien heb ik het helemaal verkeerd met mijn wereldbeeld. Maar ik kan me in elk geval nog voorstellen hoe het zou zijn als ik er volledig naast zou zitten. Dat is een kritische blik. Niet dat dogmatisch vastklampen aan vage internetsjizzel.
Dat is Teuber gelul of hoe heet die gek van Niburu van info via planet x.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien kun je es posten waar Egyptenaren zoveel teksten over hebben geproduceerd (adminstratie, bouwprojecten, oorlogen, etc) Het zegt niet meer dan genoeg. Jouw claims zijn nog altijd vele malen onwaarschijnlijker dan een alternatieve verklaring. Maar jij hebt geloof ik iets andere opvattingen over wat waarschijnlijk is. Jij krijgt ook elke dag de post van iemand van de planeet X**%EQE)(%$ ?
En waar baseer je het op dat dat wél gelul is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is Teuber gelul of hoe heet die gek van Niburu van info via planet x.
Nou 25 mei 2005 zou er een gigantisch overstroming zijn in Europa. Zwolle aan zee en dergelijke. Dat werd verkondigd door een franse ex-top militair en allerlei andere hoge mikmak. Nothing happendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
En waar baseer je het op dat dat wél gelul is?
Daar zou ik niet van staan te kijken, nee. Helemaal gezien de dubieuze geschiedenis rond Pearl Harbor. Dat zagen de Amerikanen ook aankomen, maar ze lieten het voor wat is om publieke steun te krijgen voor entree tot WO II. Maar goed, daar hoor je ons natuurlijk niet over klagen, en terecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef Haushofer het volgende:
Dat ben ik met je eens. Ik zou bijvoorbeeld niet heel verbaasd zijn als de VS in ieder geval op de hoogte was van de 9/11 aanslagen, of daar deels verantwoordelijk voor was. Ze hebben genoeg idiote dingen gedaan inderdaad.
Helemaal waar. Zaken dienen wel goed te worden onderzocht en aangetoond met behulp van bronnen. Vooral aangezien ik van mening ben dat ruim 95 % van de complottherieen wel onzin is (of grotendeels).quote:Maar geef me dan in vredesnaam fatsoenlijke bronnen, ook voor dit soort zaken. En als dat gestigmatiseer van vastgeroest zitten en de waarheid niet zien ook ff achterwege wordt gelaten, ben ik erg geinteresseerd in een discussie.
Welkom in de wondere wereld van dhr. Lambiekje..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef Haushofer het volgende:
Dat ben ik met je eens. Ik zou bijvoorbeeld niet heel verbaasd zijn als de VS in ieder geval op de hoogte was van de 9/11 aanslagen, of daar deels verantwoordelijk voor was. Ze hebben genoeg idiote dingen gedaan inderdaad.
Maar geef me dan in vredesnaam fatsoenlijke bronnen, ook voor dit soort zaken. En als dat gestigmatiseer van vastgeroest zitten en de waarheid niet zien ook ff achterwege wordt gelaten, ben ik erg geinteresseerd in een discussie.
Tsja, het komt op mij erg wereldvreemd over. Alsof er een kilometershoge muur om dat computerkamertje heen wordt gebouwd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van dhr. Lambiekje..
Massaproductie? misschien hadden ze toendertijd een heel efficiente methode!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als we uitgaan van de huidge tijdspanne dat het gebouwd zou zijn dat zou elke 2 seconde er een steen geplaatst moeten zijn dat 24 uur per dag in dag uit.
De stenen werden via de nijldelta vervoert, veel stenen werden zelf uit de grond rondom de piramides gevormdt.quote:Met stenen van uit Ethiopië zouden die vervoerd zijn op boomstammen. Zo kaarsrecht kunnen we het nu niet snijden. Het is een onmogelijkheid dat het gebouwd zou zijn dat men nog met koper aan de gang was.
klopt voor 100%quote:De huidige theorie is volslagen bullshit.
Klopt maar een feit is ook dat op sommige gebieden van wetenschap historische volken verder waren dan wij nu zijn.quote:Feit is ook dat we het nu niet meer kunnen, blokken van dat kaliber verplaatsen.
Geen feit de egyptische regering wil dit nochtans bevestigen of ontkennen. Waarschijnlijk omdat dit afbreuk zou doen aan de historische waarde van de egyptenaren of omdat het gerucht niet waar is.quote:Feit is ook dat er een kamer is onder de Sfinx maar het is archeologen verboden om te kijken. Feit is ook dat de sfinx aan watererosie af te leiden valt dat de Sfinx al aanwezig was 10500 bc.
Sommige piramides werden daadwerkelijk als grafkelders gebruikt, de piramides van gizeh niet. Ik las laatst iets over de positionering gelijkenissen toont met de sterrengordel orion.quote:Feit is ook dat piramides GEEN grafkelders zijn.
De theorie die je aanstelt over de atlantiers lijkt mij erg waarschijnlijk er zijn hier ook meerdere bewijzen voor gevonden. Je vergeet hierbij wel te noemen dat ook in albanie een onbekende piramide is gelegen. De meeste stammen hebben echter niets te kennen gegeven over de pyramide, in china is er zelfs niet eens bekend wat of hoe de oorzaak is van deze reusachtige pyramide.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat niet persee. En daarnaast vergeet je een ding dat we al eeuwen lang bewond worden door.
Meer een geavanceerd volk waar wij geen overblijfsel van hebben. Atlantiers bv.
Het bizarre is dat de Egyptenaren alles maar dan ook echt alles op Hiëroglyfen, Papyrus op stelden. Over hoe men at, hoe men zich waste, hoe men dit deed, hoe men zus deed. Maar in die triljarden teksten is NIETS maar dan ook NIETS dat vermeld dat ze de piramides gebouwd hebben. Dat zegt meer dan genoeg. Overigens overal in de wereld waar piramides zijn Himalaya, China, Mexico, Peru en weet ik veel al die oorspronkelijke stammen claimen allen dat ze het NIET gebouwd hebben.
Uhh Amerika was al ziekelijk betrokken bij de oorlog alleen niet openenlijk voor het publiek. De beurskrach is bv geforceerd om miljarden naar Duitsland te transporteren zodat ze een leger konden opbouwen. Tevens was het bedrijfsleven al buitensporig de boel aan het financieren. Na Pearl Harbor kon er dus ook wapentuig heen maar dan voor de tegenpartij. Zoals bij elke oorlog is Amerika betrokken bij beide kanten. Ook oorlogen waar niet fysiek meegevochten wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zou ik niet van staan te kijken, nee. Helemaal gezien de dubieuze geschiedenis rond Pearl Harbor. Dat zagen de Amerikanen ook aankomen, maar ze lieten het voor wat is om publieke steun te krijgen voor entree tot WO II. Maar goed, daar hoor je ons natuurlijk niet over klagen, en terecht.
[..]
Helemaal waar. Zaken dienen wel goed te worden onderzocht en aangetoond met behulp van bronnen. Vooral aangezien ik van mening ben dat ruim 95 % van de complottherieen wel onzin is (of grotendeels).
Zoals?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef 49euro het volgende:
Klopt maar een feit is ook dat op sommige gebieden van wetenschap historische volken verder waren dan wij nu zijn.
ja dat is wel duidelijk jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Uhh Amerika was al ziekelijk betrokken bij de oorlog alleen niet openenlijk voor het publiek. De beurskrach is bv geforceerd om miljarden naar Duitsland te transporteren zodat ze een leger konden opbouwen. Tevens was het bedrijfsleven al buitensporig de boel aan het financieren. Na Pearl Harbor kon er dus ook wapentuig heen maar dan voor de tegenpartij. Zoals bij elke oorlog is Amerika betrokken bij beide kanten. Ook oorlogen waar niet fysiek meegevochten wordt.
Ik denk dat hoogstens 5% van de complotten onzin is, zoals dat van Paul McCartney is dead.
ze zijn zo kaarsrecht gesneden dat er niet eens vouwblaadje tussen kan. Zo recht kunnen we tegenwoordig niet uithakken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef 49euro het volgende:
[..]
Massaproductie? misschien hadden ze toendertijd een heel efficiente methode!
[..]
Denk dat veel kennis doelbewust is vermnietigd door Christenen. Boekverbranding, Shaman moorden, heksenjacht. Er is doelbewust zaken vernietigd om ons voor het lapje te houden.quote:De stenen werden via de nijldelta vervoert, veel stenen werden zelf uit de grond rondom de piramides gevormdt.
[..]
klopt voor 100%
[..]
Klopt maar een feit is ook dat op sommige gebieden van wetenschap historische volken verder waren dan wij nu zijn.
[..]
Ja en afbreuk. ze hebben er totaal geen recht op. Hun geschreven geschiedenis zegt dat ook. Dat past echt beter in het geheel van de piramides wereldwijd.quote:Geen feit de egyptische regering wil dit nochtans bevestigen of ontkennen. Waarschijnlijk omdat dit afbreuk zou doen aan de historische waarde van de egyptenaren of omdat het gerucht niet waar is.
[..]
Daar is jaren geleden een mooie docu geweest op Discovery. Dat maakt het heel aannemelijk dat de piramides van Gizeh en de sfinx gebouwd zouden moeten zijn rond 10500 bc.quote:Sommige piramides werden daadwerkelijk als grafkelders gebruikt, de piramides van gizeh niet. Ik las laatst iets over de positionering gelijkenissen toont met de sterrengordel orion.
[..]
Wat ik aanhaalde is dat er overal en nergens piramides zijn gebouwd en dat eigenlijk niet goed bekend is hoe ze daar gekomen zijn. Alleen van Gizeh is men volgens de gevestigde orde wel duidelijk al spreekt alle bewijzen het tegendeel.quote:De theorie die je aanstelt over de atlantiers lijkt mij erg waarschijnlijk er zijn hier ook meerdere bewijzen voor gevonden. Je vergeet hierbij wel te noemen dat ook in albanie een onbekende piramide is gelegen. De meeste stammen hebben echter niets te kennen gegeven over de pyramide, in china is er zelfs niet eens bekend wat of hoe de oorzaak is van deze reusachtige pyramide.
Maya's Inca's, Egyptenaren en misschien de Atlantiers met hun kennis over astronomie en astrologie. Het gerucht gaat ook dat er al eerder in de geschiedenis met kernfusie is getest. In india zijn tekeningen van ver voor christus gevonden van een soort van vliegmachine. De piramides bewijzen ook dat hun techniek verder lag. etc. etc. Als we de geruchten over de atlantiers serieus moeten nemen dan zijn wij slechts een lachertje vergeleken met hun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |