Op zijn vroegst maandag!quote:
Een ksc-feestje danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Hey, over een week bestaat KSC 2 jaar
Champagne! ohnee, koffie en thee natuurlijkquote:
Maar daar kan ook een flinke scheut van het een of ander in!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Champagne! ohnee, koffie en thee natuurlijk
Of gewoon een likeurtje dr naastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar daar kan ook een flinke scheut van het een of ander in!
ja, maar dat zien ze!quote:
Je kunt natuurlijk mee komen carnaval vieren hier en zelf foto's maken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe komen we de tijd tot dan door![]()
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
Ow.. aangezien ik niet zo goed tegen alcohol kan zullen ze het hoe dan ook wel aan me zien
Dat zal nooit lukken vrees ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef DR34M3R het volgende:
Weet je wat? Kom gezellig allemaal, maken we er gewoon een meet van
En toch vind ik dat er een KSC meet moet komenquote:
Dan Fok! ik al bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Hey, over een week bestaat KSC 2 jaar
Woei!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan Fok! ik al bijna 2 jaar
Zo lang alquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan Fok! ik al bijna 2 jaar
Die heb ik nog niet eerder gezien, wel vaak genoeg een blauw scherm..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
Dan kom je bij de pinautomaat en zie je een Windowsscherm met de mededeling dat het veilig is om de computer nu af te sluiten.
Had ff een foto gemaakt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
Dan kom je bij de pinautomaat en zie je een Windowsscherm met de mededeling dat het veilig is om de computer nu af te sluiten.
Zeker wel.quote:
OoooooooAaaaaaaquote:
Ahoi! Ik heb jullie gemist hoor!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sebasser, ouwe rovershoofdman
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens tussen maandag 8 en vrijdag 16.00uur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:29 schreef Sebasser het volgende:
Zeg, waar is de snelheid van deze reeks gebleven?
t Is weekendquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:29 schreef Sebasser het volgende:
Zeg, waar is de snelheid van deze reeks gebleven?
Toastjes met smeerkaas of ham!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:49 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft er iemand nog suggesties voor gezonde, doch lekkere snacks?
Koolhydraatarm, vetarm liefst, en geen groenten of zo... Maak er dan maar eens wat van.
Kom maar op met al die lekkere suggesties, ik lees het zometeen wel
Ben weer ff weg. Laatste winkel voor vandaag, en dan hoef ik de deur niet meer uit
toastjes met filet americain?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:49 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft er iemand nog suggesties voor gezonde, doch lekkere snacks?
Koolhydraatarm, vetarm liefst, en geen groenten of zo... Maak er dan maar eens wat van.
Kom maar op met al die lekkere suggesties, ik lees het zometeen wel
Ben weer ff weg. Laatste winkel voor vandaag, en dan hoef ik de deur niet meer uit
Das niet vetarmquote:
Ik zou jou graag eens in een leren broek en een leren topje willen zienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet vetarm
pfff zometeen weer werken
Eigenlijk geen zinHoop dat het druk wordt, dan gaat de tijd lekker snel
Carnaval opt werk, ik ga als duivel![]()
Hoorntjes op, leren broek en leren topje..![]()
En zweepje
Kom vanavond langs!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens in een leren broek en een leren topje willen zien
picsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet vetarm
En zweepje
Heb ik nietquote:
quote:
Duurt dat nog zo lang jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:48 schreef Ladylike het volgende:
Na 22.30u heb ik trouwens NOG minder aan
Nja ik ga meestal eerder (dan is het niet druk in de kleedkamer)quote:
Sorryquote:
Was t maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom vanavond langs!!
super goedkoop stappen voor een single vrouw
en genoeg dames die wel eens willen stoeien
Helleu marc
Dat wil ik zien!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:48 schreef Ladylike het volgende:
Na 22.30u heb ik trouwens NOG minder aan
Dan ga je die maar maken!quote:
Over een paar uur kan je hier uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Al terug van het stappen.
Geen zin meer
Heb je iets raars gegeten?quote:
Ik ben t aan t vervenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je iets raars gegeten?
Ik duik zo mijn bed in denk ik. Beetje slaap inhalen kan geen kwaad, mis nog een paar nachten aan slaap..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over een paar uur kan je hier uit
't Is mooi roodquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het maar wel goed rood wordt dan, en niet op oranje blijft steken.
Lekker vroegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Al terug van het stappen.
Geen zin meer
quote:
Sorry, ik heb je verward met McDavid...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie? Waarom? Wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
mcdavid
blijft spammen voor externe scriptjes. permban. hij was gewaarschuwd.
quote:
Post morgen wel een nieuwe foto in normaal licht, dan ist vast duidelijker te zienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel duidelijk op de foto, in het echt is het veel roder
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel duidelijk op de foto, in het echt is het veel roder
Nope, dat was Pienquote:
Ja, geef mij de schuld maar! Ik stuur ál mn vrienden op je af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, geef mij de schuld maar! Ik stuur ál mn vrienden op je af!Stuur maar wat vriendinnen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat mocht je willen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stuur maar wat vriendinnen dan.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet vetarm
En zweepje
Whehehe, volgens mij hebben ze carnaval speciaal voor jou uitgevonden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens in een leren broek en een leren topje willen zien
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:41 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 21 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
67. 066 DR34M3R
75. 064 Papierversnipperaar
93. 055 Pien85
Das niet waar! Dan hadden ze wel betere muziek gebruikt, en een heel stuk minder alcohol!quote:Op zondag 22 februari 2009 04:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij hebben ze carnaval speciaal voor jou uitgevonden!
Ik sta er inquote:
quote:
Ik welquote:
Natuurlijk niet, hoe kan het aan jou liggen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:23 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
[..]
[..]
Ik wel![]()
Ik sta zelfs boven jou.![]()
Conclusie: alle baggeraars vieren carnaval of zijn op wintersport nu natuurlijk.
Het ligt niet aan mij!
Ik vier Vastelaovendquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:07 schreef DR34M3R het volgende:
wie gaat er hier nog carnaval vieren?
Wat was leuk? Mijn visite? Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe kan het aan jou liggen?![]()
Was t leuk gisteren?
Klinkt erg gezellig!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vier Vastelaovend.
Vrijdag de stad in geweest, gisteren eerst van 6 tot 14 gewerkt, daarna naar huis, holbewonerspak aan gedaan en naar de markt (zoepkoel en parade kwam ik al niet eens meer op). Daarna door naar Hout-Blerick alwaar we ons eerst goed vermaakt hebben in de zaal en daarna frietjes hebben gegeten en oude vaslelaovendliedjes hebben gezongen met de familie van een van mn vrienden.
Was het ookquote:
Ja maar wanneer moet ik het anders?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
O jee, dramatisch voor een zondag droom
WIzquote:
Geeft niet hoor. Je zit te ver weg, anders mocht je best komen helpen van mequote:Op zondag 22 februari 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, dat weet ik verder ook niet. Sorry
Zodra ik daar een baan vind.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer kom je terug naar ehv marc?
het zal ook niet makkelijker worden de komende tijd vermoed ik zoquote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra ik daar een baan vind.
Alleen is er echt weinig leuks op het moment
Paar weken nog voor jou?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat vragen ze aan mij ook regelmatig..
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijgquote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zal ook niet makkelijker worden de komende tijd vermoed ik zo
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijg
Da's inderdaad de juiste positieve gedachte!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijg
Ja, daar zit ik nu nog wel in. Maar heb straks een HBO diploma in een andere richtingquote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Succes met zoeken dan. Maar jij zit toch ook in de (financiële) administratie? Daar valt het toch nog wel mee?
En als het idd financiële admi is, dan weet ik nog wel 3 wervingsbureaus waar je plezier van kunt hebben
Eng?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kom over een paar maanden enkele weken naar Europa ja.
Anders word ik gek hequote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's inderdaad de juiste positieve gedachte!
Neuh, doe wellicht een rondje Nederland-Duitsland-Zwitserland en duik dan weer het vliegtuig in naar Indonesie.quote:
Flesquote:
Doe dan maar [img] tags ipv linkjequote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, da's wel een erg lelijke foto nu ik er zo nuchter naar kijk.
Dat was gistermiddag ja. Ik had gisteravond eigenlijk nergens last van daar.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG!
Politie: Ga niet naar Venlo!
Goeie leren stoelen. Lijkt wel een Porsche of zo?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie leren stoelen. Lijkt wel een Porsche of zo?
Oh okee. kan het niet zo goed zien, zit een paard voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat moet dan nep-leer zijn, want het heeft de kleur van een 'Blue Bird' taxi zo te zien.
ik was toch al niet van plan daarheen te gaanquote:Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG!
Politie: Ga niet naar Venlo!
neequote:
Zieke honden daarquote:137 Teletekst zo 22 feb
Kort nieuws buitenland
` In de Amerikaanse staat Pennsylvania
heeft een jongen van elf de zwangere
vriendin van zijn vader doodgeschoten.
Hij deed dat van dichtbij met een
hagelgeweer dat speciaal is ontworpen
voor kinderen en dat ook van hem
was.Waarom hij het deed,is niet bekend.
Volgens de wet van Pennsylvania kan hij
levenslang krijgen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:
Terecht dat hij dat doet toch? Als je zo'n geweer mag hebben moet je het gebruiken ookquote:
Het idee van "Hagelgeweer, speciaal ontworpen voor kinderen"quote:Op zondag 22 februari 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht dat hij dat doet toch? Als je zo'n geweer mag hebben moet je het gebruiken ook
Jezusquote:
Ik heb t gemistquote:
Ja achterlijke amerikanenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het idee van "Hagelgeweer, speciaal ontworpen voor kinderen"
Dit scheelt uiteindelijk wel TWEE van die gekken. Zo kun je het ook zienquote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
T is allemaal de schuld van die vrouw. Lijkt mij toch helemaal duidelijk
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
T is allemaal de schuld van die vrouw. Lijkt mij toch helemaal duidelijk
Is best economisch gedacht hoor van die jongenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit scheelt uiteindelijk wel TWEE van die gekken. Zo kun je het ook zien
LOLquote:Op zondag 22 februari 2009 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik loop naar de wasmachine om mijn was eruit te halen. Hee er brandt licht in de badkamer. Hee, er komt geluid uit de badkamer. Gehijg en gekreun aan alle kanten
Ik nam aan dat de deur op slot wasquote:Op zondag 22 februari 2009 14:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Je bent niet naar binnen gelopen?
Dat kind zal wel de doodstraf krijgen ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit scheelt uiteindelijk wel TWEE van die gekken. Zo kun je het ook zien
Je deelt je badkamer dus?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nam aan dat de deur op slot wasHeb er ook niks van gezegd verder. Wie het ook was / waren, die is/zijn vast veel harder geschrokken dan ik
![]()
Nee die vriendin die zwanger was bedoel ikquote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kind zal wel de doodstraf krijgen ja.
Wie zegt dat ze een dochter kreeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die vriendin die zwanger was bedoel ik
Niemand, maar wat maakt dat uit dan?quote:
Mja, is ook wel zo iddquote:Niet dat ik het humor vind om er zo over te praten.
Dit is gewoon te erg..
Nou, gauw backuppen maar dan hequote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef OA het volgende:
Fles, je had vrijdag gelijk. Het rare geluid is afkomstig van de HD. Ik krijg nu ook meldingen van de laptop dat ik direct een backup moet maken en de HD moet vervangen...![]()
Dat ding is nog geen jaar oud, dus ik neem aan dat het garantiewerk is...
Ach, er staat niets boeiends op. Ik brand alle foto's altijd meteen op dvd en voor de rest vind ik het prima.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die vriendin die zwanger was bedoel ik
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]was die vriendin nou ook al zwanger van die jongen ja
Dacht dat je dat bedoelde met twee van die gekken. Ben dan ook duidelijk MAN.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand, maar wat maakt dat uit dan?![]()
[..]
Mja, is ook wel zo idd
Ik weet dat ik me niet altijd even vrouwvriendelijk uitdruk lieve Beejquote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht dat je dat bedoelde met twee van die gekken. Ben dan ook duidelijk MAN.
Sorry, had ook even niet zo snel door dat je Marc niet bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me niet altijd even vrouwvriendelijk uitdruk lieve BeejMaar ik zal nooit over specifiek vrouwen praten als "gekken"
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, had ook even niet zo snel door dat je Marc niet bent.
Whehehehquote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, had ook even niet zo snel door dat je Marc niet bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hihi. mooi he zo boven op die eikenkast.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheheh
Dit koste eigenlijk geen moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus toch! Betrapt!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hihi. mooi he zo boven op die eikenkast.
[..]
Dit koste eigenlijk geen moeite.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheheh
Jaloers heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OehJij vals gemeen perfide serpent
Ik ben anders heel trouw hoor, dus perfide klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marc weet dat ik hem heel lief vind.![]()
Ja. En ik DACHT altijd dat je me heel lief vondquote:Op zondag 22 februari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben anders heel trouw hoor, dus perfide klopt niet.![]()
Marc weet dat ik hem heel lief vind.
Ik vind jou ook lief, dus ik ben ook eerlijk en helemaal niet vals.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En ik DACHT altijd dat je me heel lief vond![]()
toch wel perfide dus
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, dus ik ben ook eerlijk en helemaal niet vals.![]()
Als ik je niet lief vond, reageerde ik bijna op geen post van je.Ojee, nu gaat het opvallen
wie ik niet mag.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, dus ik ben ook eerlijk en helemaal niet vals.![]()
Als ik je niet lief vond, reageerde ik bijna op geen post van je.Ojee, nu gaat het opvallen
wie ik niet mag.
* Bengeltje aan haar haren terugsleurtquote:Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje voorzichtig uit het topic loopt.
Kijvende wijvenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
* Bengeltje aan haar haren terugsleurt
Verkleinen dusquote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
Marc jouw avatar is chill!!!
ik wil ook een chille avatar maar,
alle chille afbeeldingen die potentiële chille avatars zijn zijn te groot![]()
Vertel!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Vertel!!!
Hoe doe ik dat!!!
Ik gebruik zelf meestal Microsoft Office Picture Manager. Edit picture --> Resize. Werkt erg handig. Maar ook Photoshop en zo hebben daar een optie voor ingebouwd zitten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer wanneer je iets wilt weten wat je nog niet weet
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer als je iets wilt weten wat je nog niet weet
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtIk vind het sowieso onzin om mensen te bestempelen als "dom". Je kunt ooit domme dingen doen, dat wil niet zeggen dat je dom bent. En ik denk dat er meerdere vormen van intelligentie zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja, zo zijn vrouwen ook erg intelligent. Op hun manierquote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
En ik denk dat er meerdere vormen van intelligentie zijn
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo zijn vrouwen ook erg intelligent. Op hun manier
Hey, je leeft weer!quote:
quote:
hehequote:
jupsquote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Schaamteloze crosspost![]()
De DDR? Bijna. Wel hetzelfde land iig
Grevenbroich, 21 februari 2009. Eindelijk mijn DRIEDUIZENDSTE stationsnaambordje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
BUIG voor dit zwerverskrot
Waar ben je geweest al die tijd?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
[..]
jups![]()
![]()
[..]
ja zo'n 2 maanden denk ik
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Feli Fles![]()
[..]
Waar ben je geweest al die tijd?
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet waar maar ik was/ben druk niks mis mee, alles gaat vd rest super lekker dus..
hier nog wat spannends gebeurt?
Ik vroeg me net af waar jij gebleven was iddquote:
Veel te druk en geen zin in fokquote:Op zondag 22 februari 2009 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waar jij gebleven was idd
Thxquote:
Thanks man.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal Microsoft Office Picture Manager. Edit picture --> Resize. Werkt erg handig. Maar ook Photoshop en zo hebben daar een optie voor ingebouwd zitten hoor.
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer wanneer je iets wilt weten wat je nog niet weet
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtYes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was opzoek naar een nieuwe (passende) signature en die heb ik nu gevonden!!!![]()
Thanks Fha!
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Bedoel je dat Fha een chick is?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha is iets met borstjes erop trouwens, heb ik me laten vertellen
Dat je in je sig geen "man" tegen r moet zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Fha een chick is?![]()
En wat boeit dat eigelijk?
ooh zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je in je sig geen "man" tegen r moet zeggen
ja ik was verdwaald inde ONZ en in DIGquote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa! Hier zijn we!
het is geen oudpapierquote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Papier!
Wanneer kom je eens koffiedrinken bij mij? Ik heb nog wat oude administratie die weg kan, namelijk.
Ergens in de zomer als het 30 graden is.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Papier!
Wanneer kom je eens koffiedrinken bij mij? Ik heb nog wat oude administratie die weg kan, namelijk.
*noteert.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens in de zomer als het 30 graden is.
Dat vind ik dan ook weer zieligquote:Op zondag 22 februari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou, dan ga ik gewoon weg. of zo.
Jaquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zielig
[..]
Ja
Ik kijk het nu iedere weekquote:
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokserquote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzoquote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokser.
ik kijk volgende week meequote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzo
Doen! Is echt leuk onschuldig leedvermaakquote:
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijk.
Zien!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Weer terug. Was erg gezellig, maar morgen weer werken..
Ik werd trouwens 27 geschat![]()
@ Pien: er izjn foto's gemaakt, dus die komen nog wel, ik denk dat ik er ook op stond
Nu naar bed, welterusten![]()
Dreamquote:
heerlijkquote:
Kom maar mee naar bed danquote:
doe mee danquote:
ik kom alquote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar mee naar bed dan
Ik duik er nu namelijk in![]()
* Pien85 achter Pezu aan rentquote:
Ik kom ook!quote:[..]
ik kom almee naar bed dan heh
Gezondheidquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Toen ik thuis kwam zat Nederland aan het avondeten, en nu stond ik op toen Nederland naar bed ging. Blijft toch allemaal een beetje vreemd soms.
tuurlijk welquote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet niet of het daar wel aan licht
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ligt nooit aan jezelf![]()
wat vind je van mn site?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat vind je van mn site?
zonder zelf bouw pakketjes gemaakt
link onderin \/ mijn signature![]()
javascript php ?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaakt![]()
wat is er zo tof aan AJAX?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
php, een minuscuul beetje AJAX en wat normaal JS inderdaad.
ik leer nu Java Object Oriented en php scripten.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet echt heel tof, alleen soms is het wel handig om geen hele pagina te vernieuwen, maar slechts een element in te vullen. (denk aan polls, de preview hier op fok)
is goed heb je de nieuwe opties gezien van FOK?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Enfin, ik ga zo eens een hotelletje of wat uitchecken voor een kennisje die overkomt binnenkort.
het clubliedquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is er zo tof aan AJAX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |