Dat vind ik dan ook weer zieligquote:Op zondag 22 februari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou, dan ga ik gewoon weg. of zo.
Jaquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zielig
[..]
Ja
Ik kijk het nu iedere weekquote:
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokserquote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzoquote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokser.
ik kijk volgende week meequote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzo
Doen! Is echt leuk onschuldig leedvermaakquote:
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijk.
Zien!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Weer terug. Was erg gezellig, maar morgen weer werken..
Ik werd trouwens 27 geschat![]()
@ Pien: er izjn foto's gemaakt, dus die komen nog wel, ik denk dat ik er ook op stond
Nu naar bed, welterusten![]()
Dreamquote:
heerlijkquote:
Kom maar mee naar bed danquote:
doe mee danquote:
ik kom alquote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar mee naar bed dan
Ik duik er nu namelijk in![]()
* Pien85 achter Pezu aan rentquote:
Ik kom ook!quote:[..]
ik kom almee naar bed dan heh
Gezondheidquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Toen ik thuis kwam zat Nederland aan het avondeten, en nu stond ik op toen Nederland naar bed ging. Blijft toch allemaal een beetje vreemd soms.
tuurlijk welquote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet niet of het daar wel aan licht
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ligt nooit aan jezelf![]()
wat vind je van mn site?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat vind je van mn site?
zonder zelf bouw pakketjes gemaakt
link onderin \/ mijn signature![]()
javascript php ?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaakt![]()
wat is er zo tof aan AJAX?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
php, een minuscuul beetje AJAX en wat normaal JS inderdaad.
ik leer nu Java Object Oriented en php scripten.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet echt heel tof, alleen soms is het wel handig om geen hele pagina te vernieuwen, maar slechts een element in te vullen. (denk aan polls, de preview hier op fok)
is goed heb je de nieuwe opties gezien van FOK?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Enfin, ik ga zo eens een hotelletje of wat uitchecken voor een kennisje die overkomt binnenkort.
het clubliedquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is er zo tof aan AJAX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |