quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, dus ik ben ook eerlijk en helemaal niet vals.![]()
Als ik je niet lief vond, reageerde ik bijna op geen post van je.Ojee, nu gaat het opvallen
wie ik niet mag.
* Bengeltje aan haar haren terugsleurtquote:Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje voorzichtig uit het topic loopt.
Kijvende wijvenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
* Bengeltje aan haar haren terugsleurt
Verkleinen dusquote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
Marc jouw avatar is chill!!!
ik wil ook een chille avatar maar,
alle chille afbeeldingen die potentiële chille avatars zijn zijn te groot![]()
Vertel!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Vertel!!!
Hoe doe ik dat!!!
Ik gebruik zelf meestal Microsoft Office Picture Manager. Edit picture --> Resize. Werkt erg handig. Maar ook Photoshop en zo hebben daar een optie voor ingebouwd zitten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer wanneer je iets wilt weten wat je nog niet weet
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer als je iets wilt weten wat je nog niet weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtIk vind het sowieso onzin om mensen te bestempelen als "dom". Je kunt ooit domme dingen doen, dat wil niet zeggen dat je dom bent. En ik denk dat er meerdere vormen van intelligentie zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja, zo zijn vrouwen ook erg intelligent. Op hun manierquote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
En ik denk dat er meerdere vormen van intelligentie zijn
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo zijn vrouwen ook erg intelligent. Op hun manier
Hey, je leeft weer!quote:
quote:
hehequote:
jupsquote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Schaamteloze crosspost![]()
De DDR? Bijna. Wel hetzelfde land iig
Grevenbroich, 21 februari 2009. Eindelijk mijn DRIEDUIZENDSTE stationsnaambordje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
BUIG voor dit zwerverskrot
Waar ben je geweest al die tijd?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
[..]
jups![]()
![]()
[..]
ja zo'n 2 maanden denk ik
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Feli Fles![]()
[..]
Waar ben je geweest al die tijd?
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet waar maar ik was/ben druk niks mis mee, alles gaat vd rest super lekker dus..
hier nog wat spannends gebeurt?
Ik vroeg me net af waar jij gebleven was iddquote:
Veel te druk en geen zin in fokquote:Op zondag 22 februari 2009 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waar jij gebleven was idd
Thxquote:
Thanks man.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal Microsoft Office Picture Manager. Edit picture --> Resize. Werkt erg handig. Maar ook Photoshop en zo hebben daar een optie voor ingebouwd zitten hoor.
En waarom zou je dom zijn als je dat vraagt? Niet vragen is dommer wanneer je iets wilt weten wat je nog niet weet
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de sig van Fha misschien wel zinniger dan weleens gedacht wordtYes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was opzoek naar een nieuwe (passende) signature en die heb ik nu gevonden!!!![]()
Thanks Fha!
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Bedoel je dat Fha een chick is?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha is iets met borstjes erop trouwens, heb ik me laten vertellen
Dat je in je sig geen "man" tegen r moet zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Fha een chick is?![]()
En wat boeit dat eigelijk?
ooh zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je in je sig geen "man" tegen r moet zeggen
ja ik was verdwaald inde ONZ en in DIGquote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa! Hier zijn we!
het is geen oudpapierquote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Papier!
Wanneer kom je eens koffiedrinken bij mij? Ik heb nog wat oude administratie die weg kan, namelijk.
Ergens in de zomer als het 30 graden is.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Papier!
Wanneer kom je eens koffiedrinken bij mij? Ik heb nog wat oude administratie die weg kan, namelijk.
*noteert.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens in de zomer als het 30 graden is.
Dat vind ik dan ook weer zieligquote:Op zondag 22 februari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou, dan ga ik gewoon weg. of zo.
Jaquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zielig
[..]
Ja
Ik kijk het nu iedere weekquote:
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokserquote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzoquote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het tijdens het zappen voor het eerst... die bokser.
ik kijk volgende week meequote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk het nu iedere week
ik heb weer dubbel gelegen
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige week was een of andere jongen die altijd denigrerend naar vrouwen doet gehypnotiseerd als vrouw en een of andere stoere vent als een kereltje van 5... huilen om ijsjes enzo
Doen! Is echt leuk onschuldig leedvermaakquote:
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb dan. Maar volgende week weer kijken, dit is gewoon vermakelijk.
Zien!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Weer terug. Was erg gezellig, maar morgen weer werken..
Ik werd trouwens 27 geschat![]()
@ Pien: er izjn foto's gemaakt, dus die komen nog wel, ik denk dat ik er ook op stond
Nu naar bed, welterusten![]()
Dreamquote:
heerlijkquote:
Kom maar mee naar bed danquote:
doe mee danquote:
ik kom alquote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar mee naar bed dan
Ik duik er nu namelijk in![]()
* Pien85 achter Pezu aan rentquote:
Ik kom ook!quote:[..]
ik kom almee naar bed dan heh
Gezondheidquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Toen ik thuis kwam zat Nederland aan het avondeten, en nu stond ik op toen Nederland naar bed ging. Blijft toch allemaal een beetje vreemd soms.
tuurlijk welquote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet niet of het daar wel aan licht
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ligt nooit aan jezelf![]()
wat vind je van mn site?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ineens helemaal met je eens!
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat vind je van mn site?
zonder zelf bouw pakketjes gemaakt
link onderin \/ mijn signature![]()
javascript php ?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat vindt je van die van mij? ook zonder bouwpakketjes gemaakt![]()
wat is er zo tof aan AJAX?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
php, een minuscuul beetje AJAX en wat normaal JS inderdaad.
ik leer nu Java Object Oriented en php scripten.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet echt heel tof, alleen soms is het wel handig om geen hele pagina te vernieuwen, maar slechts een element in te vullen. (denk aan polls, de preview hier op fok)
is goed heb je de nieuwe opties gezien van FOK?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Enfin, ik ga zo eens een hotelletje of wat uitchecken voor een kennisje die overkomt binnenkort.
het clubliedquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is er zo tof aan AJAX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |