Das niet waar! Dan hadden ze wel betere muziek gebruikt, en een heel stuk minder alcohol!quote:Op zondag 22 februari 2009 04:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij hebben ze carnaval speciaal voor jou uitgevonden!
Ik sta er inquote:
quote:
Ik welquote:
Natuurlijk niet, hoe kan het aan jou liggen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:23 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
[..]
[..]
Ik wel![]()
Ik sta zelfs boven jou.![]()
Conclusie: alle baggeraars vieren carnaval of zijn op wintersport nu natuurlijk.
Het ligt niet aan mij!
Ik vier Vastelaovendquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:07 schreef DR34M3R het volgende:
wie gaat er hier nog carnaval vieren?
Wat was leuk? Mijn visite? Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe kan het aan jou liggen?![]()
Was t leuk gisteren?
Klinkt erg gezellig!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vier Vastelaovend.
Vrijdag de stad in geweest, gisteren eerst van 6 tot 14 gewerkt, daarna naar huis, holbewonerspak aan gedaan en naar de markt (zoepkoel en parade kwam ik al niet eens meer op). Daarna door naar Hout-Blerick alwaar we ons eerst goed vermaakt hebben in de zaal en daarna frietjes hebben gegeten en oude vaslelaovendliedjes hebben gezongen met de familie van een van mn vrienden.
Was het ookquote:
Ja maar wanneer moet ik het anders?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
O jee, dramatisch voor een zondag droom
WIzquote:
Geeft niet hoor. Je zit te ver weg, anders mocht je best komen helpen van mequote:Op zondag 22 februari 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, dat weet ik verder ook niet. Sorry
Zodra ik daar een baan vind.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer kom je terug naar ehv marc?
het zal ook niet makkelijker worden de komende tijd vermoed ik zoquote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra ik daar een baan vind.
Alleen is er echt weinig leuks op het moment
Paar weken nog voor jou?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat vragen ze aan mij ook regelmatig..
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijgquote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zal ook niet makkelijker worden de komende tijd vermoed ik zo
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijg
Da's inderdaad de juiste positieve gedachte!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook, maar je weet maar niet he, er hoeft er maar net 1 te zijn die ik krijg
Ja, daar zit ik nu nog wel in. Maar heb straks een HBO diploma in een andere richtingquote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Succes met zoeken dan. Maar jij zit toch ook in de (financiële) administratie? Daar valt het toch nog wel mee?
En als het idd financiële admi is, dan weet ik nog wel 3 wervingsbureaus waar je plezier van kunt hebben
Eng?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kom over een paar maanden enkele weken naar Europa ja.
Anders word ik gek hequote:Op zondag 22 februari 2009 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's inderdaad de juiste positieve gedachte!
Neuh, doe wellicht een rondje Nederland-Duitsland-Zwitserland en duik dan weer het vliegtuig in naar Indonesie.quote:
Flesquote:
Doe dan maar [img] tags ipv linkjequote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, da's wel een erg lelijke foto nu ik er zo nuchter naar kijk.
Dat was gistermiddag ja. Ik had gisteravond eigenlijk nergens last van daar.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG!
Politie: Ga niet naar Venlo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |