quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Story of your lives.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:18 schreef Devvie het volgende:
Maar nee, meneer IQM moest het weer verpesten
KAK!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben devvie, een jongen uit het westen van het land...
ik ehh.... ben op zoek, ehhh...
Nee, sorry, ik hou graag m'n foto's een beetje privé.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Googelen op 'mooie man' geeft geen bevredigend resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb foto's van jou en die staan niet opgeslagen onder 'mooie man'.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik hou graag m'n foto's een beetje privé.
Heb jij foto's van mij?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou en die staan niet opgeslagen onder 'mooie man'.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Veeg me op
IQM.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb jij foto's van mij?
Waaronder dan wel?
Nee, in de map "FOK!ers die onderdoen voor 1136"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
Maar het mapje 'IQM' zit toch wel in het mapje 'Lekkere FOK!kers', right?
Ik heb geen mapjes in mijn PM inbox.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
Maar het mapje 'IQM' zit toch wel in het mapje 'Lekkere FOK!kers', right?
Je hebt ze niet eens opgeslagen in geval van grote FOK!-crash?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb geen mapjes in mijn PM inbox.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..].
En die meid op de foto is ook best mooi!
Misschien een goed idee om ze op mijn computer te zetten!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens opgeslagen in geval van grote FOK!-crash?
Waar is het bij jou misgegaan? 2e biertje?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:32 schreef Silentalarm het volgende:
kijk je kab wel zob 8ijdehand talken G. Maar de sma'tjes + bitchres wooilen meee swaa. Ik hossel die bithscwesd
nee ik dacht zo van ikne kanmm,enaklkkelijm 4 prik limonades hebbenm. maaar het werden eer 6 en toen zo boembambegfbaf en toen was ik ineens azzo lajskrhte lam. jeweaits?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar is het bij jou misgegaan? 2e biertje?
Zolang ze daar maar blijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om ze op mijn computer te zetten!
STERF VUILE KANKREJUSNKquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen die FOK!en onder invloed.
Ga toch BOFen.
Als je niet tegen drank kan, val dan dood ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef Silentalarm het volgende:
ohja ik zou slapem. ik raad ju,liue allemaal groen3e liemo met proikl aan wanmt dat is leklkiaaghhjhhhh.!!!!! succes vannacht , tot marogen dusdhis.!!! XXXX
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee ik dacht zo van ikne kanmm,enaklkkelijm 4 prik limonades hebbenm. maaar het werden eer 6 en toen zo boembambegfbaf en toen was ik ineens azzo lajskrhte lam. jeweaits?
Zolang ze maar bij jou blijven!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien zet ik ze nog op een usb dan om jou te pesten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang ze maar bij jou blijven!
En nu ga ik slapen.
Trusten, krolliebollie.
Trusten, de rest.
Bweheh ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..].
En die meid op de foto is ook best mooi!
Fearfmquote:
quote:
padje af?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef Silentalarm het volgende:
ohja ik zou slapem. ik raad ju,liue allemaal groen3e liemo met proikl aan wanmt dat is leklkiaaghhjhhhh.!!!!! succes vannacht , tot marogen dusdhis.!!! XXXX
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:32 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind op dit moment mijn posts van gisteravond nou niet echt bepaald kwaliteits verhogend
Kwaliteitsverhogend is gewoon één woord.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:32 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind op dit moment mijn posts van gisteravond nou niet echt bepaald kwaliteits verhogend
oke,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kwaliteitsverhogend is gewoon één woord.
ik ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mis een komma c.q. een punt tussen 'weg' en 'dag'.
Het hoofdlettergebruik was nou ook niet van een daverend niveau.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mis een komma c.q. een punt tussen 'weg' en 'dag'.
Trachten en proberen in één zin? Really?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het hoofdlettergebruik was nou ook niet van een daverend niveau.
In de toekomst zal ik trachten niet meer op deze schreeuwerige manier over proberen te komen.
Nu is het punt gekomen dat ik jullie toch echt ga verlaten. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe.
Met vriendelijk groet,
Zotheid
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is hij niet mooi?
[ afbeelding ]
Bedoel je deze:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een nummer met iets van burn this city maar kan hem nergens vinden
Nee heb hemquote:
Dat is eenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
Crisis: 2x oppervlakte NL in 5-euro-biljetten
Goed topic.
ik moest ook lachen om jou postquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
Goed topic.
Goed topic.
Ik betrapte mezelf er wel eens op dat ik soms wel een halfuur dat gebabbel aanhoorde, omdat ik de hele tijd naar haar zat te kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef Florian_ het volgende:
De enige reden dat ik naar van die belspelletjes keek was altijd Gigi Ravelli
Je blijft op 1 of andere reden toch altijd naar die belspellen en tellsell shit kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er wel eens op dat ik soms wel een halfuur dat gebabbel aanhoorde, omdat ik de hele tijd naar haar zat te kijken.En het werkt. Je blijft toch kijken.
Omdat je wilt weten wat er gaat komen. Dat heb ik bij TellSell altijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je blijft op 1 of andere reden toch altijd naar die belspellen en tellsell shit kijken
Met die kut tellsell programma's zit ik soms een half uur te kijken naar een of ander kut schoonmaakmiddel. Waarom weet ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je wilt weten wat er gaat komen. Dat heb ik bij TellSell altijd.
In dit soort gevallen wil ik ook gewoon bedonderd en gemanipuleerd worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je blijft op 1 of andere reden toch altijd naar die belspellen en tellsell shit kijken
ahhh dat is zoooo vetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef bloodysunday het volgende:
Hehe eindelijk ik heb Fly The Copter op mn ipod touch![]()
Shuddup.quote:
Mijn neefje van 4 is helemaal waus van stokstaartjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shuddup.
Kijk hoe liev ze zijn. Met die staartjes en al.![]()
Timon.![]()
![]()
![]()
![]()
Met jou ga ik dus sowieso niet naar The Meerkats.quote:
Dan ga ik er wel met je neefje heen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn neefje van 4 is helemaal waus van stokstaartjes.
Tfoe.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met jou ga ik dus sowieso niet naar The Meerkats.
Maar dan moet ik mee. Anders gaat hij je proberen te versieren enzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel met je neefje heen.
Goed topic.
Ik wil je neefje versieren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Tfoe.
[..]
Maar dan moet ik mee. Anders gaat hij je proberen te versieren enzo.En dat wil ik niet hebben!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, als bt komt, zegt iedereen hoi, stelletje kankerkneuzen
Doe ik normaal ook nooit, hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Minderwaardigheidscomplex?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien gaan wij gaat hij jou wel versieren.
HOI NG@!11!!!w!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Bahahaha. *gaat neefje IQM regelen*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Noh.
Al kan hij wel heel lief 'Ik vind jou lief' zeggen.
hoiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Regel nu het neefje van IQM en krijg zijn oom er gratis bij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bahahaha. *gaat neefje IQM regelen*
TellSell.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Regel nu het neefje van IQM en krijg zijn oom er gratis bij.
Hij belde me net met de mededeling dat 'ie je niet meer wilt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM's neefje is al van mijdus dat gaat je niet lukken, sorry
!
quote:
Ah kut, net nu ik een trappen op ding nodig heb.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef IQM het volgende:
[..]Welkom, vrienden! Ik heb nu iets ge-ni-aals in de aanbieding for jullie. Het is amazing. Ik heb het over the IQM™. Hartstikke handy voor in en om het huis. Je kan hem inklappen en onder the bed schuiven. Je kan er zelfs mee achter zware kasten om iets op te pikken. Met the IQM™ ben je binnen notime verzekerd van een stevige sixpack. Ook de trappen af gaat way makkelijker met de IQM™. Bestel hem nu. IQM™ verandert je leven! Het is a-ma-zing. Bel nu!
Voor de noobs onder ons: dat is Tony Little. Een levende legende!
Dan mag WD 'm wel hebben, ik ben veel te bang dat ik verlies.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef IQM het volgende:
Bt en wd, als jullie nou even uitvechten wie m'n neefje krijgt...
De verliezer wint mij.
Niet slim, want dan heb je bij dezen het gevecht verloren en mij gewonnen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag WD 'm wel hebben, ik ben veel te bang dat ik verlies.
Neefjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag WD 'm wel hebben, ik ben veel te bang dat ik verlies.
Ik heb nooit toestemming gegeven voor een gevecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet slim, want dan heb je bij dezen het gevecht verloren en mij gewonnen!
Hahahaquote:
Ik geloof dat hij in goede handen is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaheb je wel foto's van m gezien
?
Dan zou je pas echt verliefd zijn.
Niet te geloven dat IQM 'm nu zomaar aan jou weggeeft though
Ja, hij is lieeeev! Die bruine kijkersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaheb je wel foto's van m gezien
?
Dan zou je pas echt verliefd zijn.
Niet te geloven dat IQM 'm nu zomaar aan jou weggeeft though
jawel. Die bubbels vielen echt zwaar mengquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, alweer bijgekomen van de limonade?
Wat had je gedronken danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jawel. Die bubbels vielen echt zwaar meng
Ik ga dat eerste en dat laatste doen. Hoij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eten, mezelf aankleden en in de krul zetten. Hoij.
Kusje, voor je neefje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga dat eerste en dat laatste doen. Hoij.
nee. Eigenlijk helemaal geen bubbels. Ofjawel, Een glas champagne volgens mij. En ik ben denk ik homo, want ik heb ontdekt dat ik pisang met 7up lekker vindquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat had je gedronken dan? Champagne?
waar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IKKU GA OOK CARNAVALLEN JEWAITS!
Gadverdammequote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Eigenlijk helemaal geen bubbels. Ofjawel, Een glas champagne volgens mij. En ik ben denk ik homo, want ik heb ontdekt dat ik pisang met 7up lekker vindwant dat smaakt naar groene limonade
![]()
Maar ik heb daar evengoed maar 2 glaasjes van gehad, voorderest bier. Teveel bier
Pure pisang wel, maar met 7up smaakte het echt naar groene limonade hoor!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdammepisang is echt smerig
! Groene limonade is lekker
dus het kan daar onmogelijk naar gesmaakt hebben
!
En oh oh oh, valt me mee dat je dan nu alweer uit bed bent joh!
ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
k, oja je hebt teamuitje toch?
http://www.ftd.nu/portal/?user=Deheerjansen&verify=c8c9b8ff25a4c09d928ac19cb943c5de&query=ODg5Mjkzquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stuur die NZB van de nieuwe hardstyle top 40.
quote:
een groenkleurige vloeistof, die gemaakt is uit een waterachtig stroperig mengsel van verschillende stoffen, aangemengd met water.quote:
PINK FLOYD!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Your musical compatibility with xBreathtaking is Very High
Music you have in common includes Lady GaGa, Prodigy, Lily Allen, Britney Spears and Pink Floyd.
Vooral trots op zijn dat je dezelfde muzieksmaak hebt als een meisjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Music you have in common includes Lady GaGa, Prodigy, Lily Allen, Britney Spears and Pink Floyd.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vooral trots op zijn dat je dezelfde muzieksmaak hebt als een meisje
http://www.last.fm/user/FrituurKoningquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]. Dat waren de enige albums die ik op me computer had
Wel een meisje die pink floyd luistert.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vooral trots op zijn dat je dezelfde muzieksmaak hebt als een meisje
Medium, maar daar brengt die 5gb hardstyle verandering in zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/FrituurKoning
Alhoewel er niks van klopt want ik luister al een half uur eurodance
Ik heb net lekker 2 frikandelbroodjes gehadquote:
Je moet het niet alleen hebben hé maar ook luisteren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Medium, maar daar brengt die 5gb hardstyle verandering in zo
Ze komen vanzelf door mijn playlist heen, eerst u2.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet het niet alleen hebben hé maar ook luisteren.
heb je dat nieuwe album van u2?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf door mijn playlist heen, eerst u2.
Waarom kiezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb 2 keuzes. of ik ga zometeen knakworsten maken, of ik ga naar de snackbar en haal een broodje kroket met een frikandel.
Ja, ofcoarse.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
heb je dat nieuwe album van u2?
omdat ik anders 2x middag moet eten. en ik heb een uurtje terug ontbeten. en ik heb niet zoveel honger.quote:
Pfffquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Pure pisang wel, maar met 7up smaakte het echt naar groene limonade hoor!!![]()
Ik was er 10 uur al uitMaar dat kwam omdat ik vet nodig moest pissen, en toen kon ik niet meer slapen.
Eigenlijk voel ik me alweer best goed
Maar ik moet ook over 3 uur alweer aan het bier beginnen, dus het is maar goed dat ik niet zon ernstige kater heb.
Ja ik zag het al!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfffnou veel plezier dan alvast vanmiddag/vanavond
!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
snotje in m'n neus, maar wil d'r niet uit
Dan maar knakworsten. Minder moeite.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat ik anders 2x middag moet eten. en ik heb een uurtje terug ontbeten. en ik heb niet zoveel honger.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
NG volgens mij ben jij een dik mooi ventje.
Opzich mee eens, maar hoe weetje dat het minder moeite isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan maar knakworsten. Minder moeite.
Koploper.quote:
qftquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
NG volgens mij ben jij een dik mooi ventje.
Alleen maar in een pannetje doen en wachten tot dat het kookt, ongeveer 1 minuut.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Opzich mee eens, maar hoe weetje dat het minder moeite is?
Niet dan? Ik weet niet hoe ver je van de snackbar vandaan woont...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Opzich mee eens, maar hoe weetje dat het minder moeite is?
die is heel slecht, maar ik vergeef het je omdat het nog zo vroeg op de dag is, en het ook nog zaterdag is. en carnaval.quote:
hm, 300 of 400 meter ofzo denk ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet dan? Ik weet niet hoe ver je van de snackbar vandaan woont...
Dan zou ik voor een broodje kroket en een frikandel gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hm, 300 of 400 meter ofzo denk ik.
echt niet, dat duurt altijd 3 minuten. En naar de snackbar fietsen is 1 minuut heen en 1 minuut terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Alleen maar in een pannetje doen en wachten tot dat het kookt, ongeveer 1 minuut.
Je bedoelt betalen voor newsserverquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:24 schreef bloodysunday het volgende:
Kut ziggo waarom is die newsserver zo traag geworden
Wat hebben jullie voor old-fashioned kookplaat dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
echt niet, dat duurt altijd 3 minuten. En naar de snackbar fietsen is 1 minuut heen en 1 minuut terug.
zo'n elektrische, maar die heeft kookkanker opgelopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor old-fashioned kookplaat dan.
De newsserver van ziggo was altijd wel snel ik haalde er + - 1800kb/s/2000kb/s mee. Maar nu niet eens meer dan 300...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je bedoelt betalen voor newsserver
zelfmoord.nl?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ongelukkig zijn en dood gaan aan de drank, naar de hoeren en iedereen bedriegen.
klinkt chill.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ongelukkig zijn en dood gaan aan de drank, naar de hoeren en iedereen bedriegen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
haha, ik klikte gister zo op die link van ananas was het dacht ik ofzo. En het viel me op dat het gemiddeld niveau nederlands dat daar getypt werd niet bijster hoog isquote:
wanneer heb je toetsen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
leren voor mn tentamensen misschien uit vanaaf
junkiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillen met vrienden, laatste beetje white widow oproken.
Huh, dat dat deed je laatst toch ook al?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics van je zusjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
Ik maak een filmpje van mijn zusjes schaamvlees en schuif tot slot nog een bezem in haar kont, op de koude grond.
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Huh, dat dat deed je laatst toch ook al?Of was het toen niet helemaal op gegaan?
Oeh, wij hebben nog 3 gram ww ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
precies genoeg voor de komende 2 uur?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeh, wij hebben nog 3 gram ww ofzo
Dit. Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat je pas vlak daarvoor uit je bed kwam.
Het spijt me dat ik toen niet op Fok was toen je dat zei.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren dus al.
Sociale icoontjes op FOK!
Blowen.quote:
Een atoombom en een hyena (quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
Want ik wil slecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwelijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Ja maar ik kan donderdag niet echt leren ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOO. dan heb je nog vet lang.
Het is je vergeven, Lakitu.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit. Klinkt logisch.
[..]
Het spijt me dat ik toen niet op Fok was toen je dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |