"Vind ik een goed plan veertien punt gif!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:27 schreef HeyFreak het volgende:
reageer je in het dagelijkse leven ook met smilies?
Dit was waarschijnlijk hun bedoeling:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:30 schreef Heathen. het volgende:
Om aan te geven dat het mij niet interesseerde ging ik met mijn vlakke hand schuin van rechtsboven naar links een slagbeweging maken en scandeerde het woord 'care'. Daaropvolgend kwam naar mij een blik toe van onwetendheid en ogen die mij glazig aanstaarden.
Ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef zomgmoz het volgende:
haha, ik die mee met de menigte!
/care!!
Voorspelbaarheid troef.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:16 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Wat een kuttopic.
Eens met klacht, maar mensen die 3 pagina's vol gaan posten met '/care' gaat mij iets te ver
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:16 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Wat een kuttopic.
Eens met klacht, maar mensen die 3 pagina's vol gaan posten met '/care' gaat mij iets te ver
Ik zeg soms viertien punt gifquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Vind ik een goed plan veertien punt gif!"
zeg je soms ook "wat een kutidee dubbelepunt hoge komma haakjesluiten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zeg soms viertien punt gif. Maar mi homies weten wel wat het betekend omdat het dezelfde code is op msn bij mij
Nee dat weer nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:50 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
zeg je soms ook "wat een kutidee dubbelepunt hoge komma haakjesluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |