Nee, "het nieuwe nazisme" is nu blijkbaar het nieuwe stokpaardje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een stokpaardje om de Wilders stemmer schaamte aan te praten.
Je ziet nu al een nieuw stokpaardje van stal worden gehaald. "Asociaal".
Van Turkse mensen heb je op straat een stuk minder last dan van Marokkaanse mensen, dus ik begrijp dat wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef capricia het volgende:
In de discussie over Moslims gaat het altijd over Marokkaanse Moslims. Nooit over Turken of zo. Die schijnen minder overlast te veroorzaken.
Waarom dat de Islam over 1 kam scheren?
Ik geloof niet alleen wat mij uitkomt, ik koppel daar mijn eigen ervaringen aan en zie hoe de druk oploopt uit die ideologie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Genoeg arabisten die anders beweren.
jij gelooft alleen wat je goed uitkomt.![]()
Ben werken.
Turken zijn ook ontzettend crimineel vergeleken met autochtonen. Maar wel wat minder dan Marokkanen. Bovendien staan Turken iets hoger op de criminele ladder en maken zij zich vooral schuldig aan 'zwaardere' criminaliteit, waar de burger in het dagelijks leven minder last van ondervindt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef capricia het volgende:
In de discussie over Moslims gaat het altijd over Marokkaanse Moslims. Nooit over Turken of zo. Die schijnen minder overlast te veroorzaken.
Ja, die arabisten die zelf moslim zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Genoeg arabisten die anders beweren.
Interessant artikel. Wat ik me wel afvraag is of het terecht is om een letterlijke tekst als uitleg van een geloof te nemen. Een geloof is een traditie en tegelijk veranderlijk. Als je de Bijbel letterlijk zou nemen, zouden christenen ook moordende gekken zijn, en joden al helemaal. Verder: interessant artikel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stukje over gematigde moslims.
Aangezien een copyright is op het stuk hieronder de link.
trouw-artikel
Daar gaat het niet om. Of het nu terecht is of niet, feit is nu eenmaal dat moslims zelf de sterke neiging hebben om de letterlijke tekst als uitgangspunt voor hun geloof te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat ik me wel afvraag is of het terecht is om een letterlijke tekst als uitleg van een geloof te nemen.
Dat komt omdat de islam heel sluw is opgezet, als een soort "Catch-22" (lees dat boek van Jospeh Heller maar eens, dan snap je misschien beter wat ik bedoel).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat zou natuurlijk goed kunnen. Maar dan begrijp ik niet waarom de auteur doet alsof het onmogelijk is dat er afscheidingsbewegingen zijn die een minder radicale interpretatie van de tekst gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ahahahahah.
Heb je een foto van het huis van het Opperwezen? Is 'ie wel eens in een MTV-cribs geweest? Ik wil zijn Opperwezenlijke villa wel eens zien.
Hier zijn het de Marokkanen in Canada zijn het de Chinezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef capricia het volgende:
het nieuwe nazisme met Nieuwe Nederlandersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, "het nieuwe nazisme" is nu blijkbaar het nieuwe stokpaardje.
Niet dat het wat uitmaakt. Die lui die WOII nog bewust mee hebben gemaakt zijn bijna allemaal dood en de jongere generaties hebben echt geen boodschap meer aan dit soort holle linkskerkelijke retoriek.
Kun je nagaan hoe hoog de Nederlandse tolerantie is. Chinezen zijn een stuk minder vervelend dan Marokkanen, ook in Canada.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier zijn het de Marokkanen in Canada zijn het de Chinezen.
ja maar die tolerantie gaat ons de kop kosten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog de Nederlandse tolerantie is. Chinezen zijn een stuk minder vervelend dan Marokkanen, ook in Canada.
quote:
Net zoiets als "wij van WC-eend adviseren WC-eend"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, die arabisten die zelf moslim zijn.
Voor mensen met wat minder tijd is misschien de docu "What the West needs to know about Islam" ook een goeie waar zoiets dergelijks ook wordt verklaard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat komt omdat de islam heel sluw is opgezet, als een soort "Catch-22" (lees dat boek van Jospeh Heller maar eens, dan snap je misschien beter wat ik bedoel).
Het is volgens de islam onmogelijk om een afscheidsbeweging te beginnen die een minder radicale interpretatie van de tekst gebruikt, omdat in die tekst zelf staat dat dat dan niet meer voldoet aan de islam. M.a.w., zo'n afscheidsbeweging valt buiten de islam en staat dus gelijk aan geloofsafval. Aangezien op het afvallen van de islam de doodstraf staat (volgens diezelfde letterlijke teksten), zal niemand het in z'n hoofd halen om zo'n afscheidingsbeweging te beginnen.
Overigens heeft het christendom vergelijkbare elementen die gelovigen gevangen houden in hun eigen geloof met het bijbehorende achterlijke denken. Maar het christendom is veel ouder en minder sluw opgezet, waardoor de cirkel van achterlijkheid inmiddels is doorbroken. Maar dat wil niet zeggen dat christenen ook niet weer in die cirkel zouden kunnen belanden.
quote:
Deze is leuk.quote:De PVV steeg vorige week in de peiling van TNS NIPO naar 14 zetels. Volgens Maurice de Hond zou de PVV met 25 zetels zelfs de tweede partij van Nederland worden. TNS NIPO peilde vóór Wilders door Engeland de toegang werd ontzegd, De Hond erna. Dat verklaart het verschil grotendeels, aldus Kanne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |