abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66311047
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

ik zie liever geen enkele politieke partij met het label "extreem" in de regering. Geef mij maar een uitgebalanceerde partij die iedereen wat te beiden heeft behalve dan een (klein) deel van de bevolking of slechts, als een defecte grammofoonplaat, telkens maar weer dezelfde riedeltje laat horen.
Naïeve Linkse Lafaard!!
pi_66311064
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Welke hogere macht? God?
Het Opperwezen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:59:39 #183
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311074
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De islam is het toppunt van afgoderij,
Nogmaals mijn vraag:

welke hogere macht?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66311092
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
Dus de moslims zijn een hogere macht?
pi_66311093
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nogmaals mijn vraag:

welke hogere macht?
Je had je post geedit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66311107
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige reden dat de Joden de terreur in de duizenden eeuwen hebben kunnen overleven is omdat zij beschermd worden door een hogere macht.
OMG, niet dat ik je al serieus nam, maar omg, reli-fascist.

Ik denk dat we ons ondertussen meer zorgen moeten maken om een Joods complot ter worlddomination, dan om Moslims.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:00:51 #187
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311117
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je had je post geedit.
Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.

Maar mijn vraag staat nog steeds: welke hogere macht?
pi_66311145
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, een zinnetje bijgevoegd. Jij past ook continu je posts aan, vandaar dat ik ze quote.

Maar mijn vraag staat nog steeds: welke hogere macht?
Het Opperwezen die ons allen gecreëerd heeft.
pi_66311151
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Naïeve Linkse Lafaard!!
ik hecht ook nog waarde aan een gezond leefmilieu. Om het nog erger te maken...(en iets waar we bij geert zeker niet op hoeven te rekenen trouwens)
pi_66311162
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het Opperwezen die ons allen gecreerd heeft.
Racist.

WTF snel editten! Er stond dus "en die de Joden als Superieur Volk heeft uitgekozen"
pi_66311165
Aah meneer wil de aandacht weer even afleiden.

Tja, het is duidelijk dat je geen antwoord op mijn vraag weet. Jammer dat je niet toegeeft dat je stelling "De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen" in het geheel nergens op slaat. Zou je best sieren

Ik twijfel echter of je er echt in gelooft of het verspreiden van leugens een deel is van een hoger doel die je hebt verzonnen.

Verder weet ik genoeg.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:02:51 #192
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311176
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het Opperwezen.
Ah wacht, jij heb je post helemaal veranderd.

Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.

Lekker Opperwezen dan.
pi_66311198
Trouwens kunnen ook hoogopgeleiden psychotisch worden.
pi_66311203
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef IHVK het volgende:
Aah meneer wil de aandacht weer even afleiden.

Tja, het is duidelijk dat je geen antwoord op mijn vraag weet. Jammer dat je niet toegeeft dat je stelling "De kern van de Islam is het doden van Joden en ongelovigen" in het geheel nergens op slaat. Zou je best sieren

Ik twijfel echter of je er echt in gelooft of het verspreiden van leugens een deel is van een hoger doel die je hebt verzonnen.

Verder weet ik genoeg.

De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk van het Opperwezen en daarom moeten ze van de Islam vernietigd worden.
pi_66311205
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het Opperwezen dus. Die bood Joden bescherming in Islamitische landen in het Ottomaanse rijk. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Ondertussen liet ie ze lekker eeuwenlang vermoorden en onderdrukken in Europa.

Lekker Opperwezen dan.
Dat was allemaal een beproeving.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:04:11 #196
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66311216
Door alles en iedereen wordt Israel beschermd. Waarom?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66311222
Zo grappig deze discussies.

Anti-wilders figuren: Wilders stemmers zijn laag opgeleid bla bla bla.

Nieuwsbericht, 13% van de Wilders stemmers zijn hoger opgeleid.

Anti-wilders figuren: Oh ja!! Maar die hoger opgeleiden zijn asociaal!! bla bla bla.

Ik zag ook al reacties in de trand van "13% hoger opgeleid, dus 87% laag tot zeer laag opgeleid bla bla bla", vergeet voor het gemak maar even dat er ook zoiets bestaat als de middelmaat

Het is toch nooit goed, als stemmen enkel hoger opgeleiden op Wilders en zijn het zeer sociale mensen, dan nog zal de anti-wilders groep iets vinden om over te zeiken. Het is jammer voor ze dat ze nu het "dom en achterlijk stokpaardje" niet meer kunnen gebruiken, dus nu wordt het "asociaal stokpaardje" van stal gehaald

Wel weer leuk hoeveel mensen zich weer laten kennen. Ik heb overigens het topic nog niet helemaal gelezen... maar ik neem aan dat er ook al Hitler vergelijkingen zijn gevallen
pi_66311227
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Lekker Opperwezen dan.
Als er geen Opperwezen was geweest, dan waren alle Joden uitgeroeid.
pi_66311235
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hij zei dat hij de film niet aangepast had. Als hij dat achteraf wel gedaan heeft -zoals Hirsch Ballin zegt-, is dat inderdaad zijn goed recht, maar dan liegt hij wel het volk voor, en is hij een ontzettende draaikont.
Selectief quoten wat je doet.

Maargoed,

"ALS" is hypotetisch en alsnog geen valide reden om hem als leugenaar neer te zetten.
"FEIT" is het beloofde zoet wat accuzuur is geworden. Dus feitelijk leugens.
"FEIT" is de leugen van Bos over de kosten van het GP om een paar te noemen.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:04:54 #200
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66311242
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk van het Opperwezen en daarom moeten ze van de Islam vernietigd worden.
Ahahahahah.

Heb je een foto van het huis van het Opperwezen? Is 'ie wel eens in een MTV-cribs geweest? Ik wil zijn Opperwezenlijke villa wel eens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')