typischquote:
Dat was ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wie durft te beweren dat Suzanne van Herman van Veen mooier is dan het origineel?![]()
Ik vind HvV best aardig, maar nee, het kan niet tippen aan Leonard Cohen!
Idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wie durft te beweren dat Suzanne van Herman van Veen mooier is dan het origineel?![]()
Ik vind HvV best aardig, maar nee, het kan niet tippen aan Leonard Cohen!
Herman had trouwens dezelfde vlucht Kaapstad-Amsterdam als wij vorige maand. Hij is best populair in ZA. Maar niet zo enorm als Stef Bos; die staat daar echt in de hitlijsten
Je verwart Cohen met Bob Dylanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat was ik...en Leonard Cohen had zichzelf moeten beperken tot het schrijven van liedjes en verder lekker z'n mond moeten houden...
Ik trek de stem van His Bobness stukken beter dan die van Cohen, als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je verwart Cohen met Bob DylanThe Partisan, prachtig nummer
Die rauwe, donkere stem... Woesj!
ach kom....met dat duffe gospelkoor en dat polka-gedein, als ware het een kermistent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Idd.
En Hallelujah van Jeff Buckley is ook heul niet mooier dan het origineel(Maar evengoed wel heel mooi
).
Heb je 'm recent nog gehoord? Zijn albums zijn wel OK, maar live klinkt het echt als onverstaanbaar en onherkenbaar gereutelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik trek de stem van His Bobness stukke beter dan die van Cohen, als ik eerlijk ben...
Nee, hij zou nog een keer voor old time's sake een opening doen samen met Beau van Erven Dorens, jaar of 4 geleden en toen kwam hij al niet meer. Niet meer toe in staat. Jammer hoor! Het is echt een prachtige man. Maar ja. Die alcohol hè. Hij stond soms ook doodleuk om 4 uur 's nachts aan te bellen op een doordeweekse dag. Lag je net lekker te pitten. Of dan gaven we een feestje en gingen we vragen of hij ook wilde komen, deedie poedelnaakt de deur open!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
En Co: ik ben vorig jaar naar Ramses Shaffy geweest, in het Vondelpark. Er is weinig meer van hem over, he? Wel een grappige vent! Ik vond Sammy altijd zo leuk; ik heb een veel jonger achternichtje dat zo heet
klopt, anders, maar net zo saaaaaaaaai.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou Abbadon, ik weet niet wat je kent van Leonard Cohen, maar hij klinkt in bijv So long Marianne heel anders dan in Hallelujah.
Bob live is tegenwoordig gemiddeld genomen vrij waardeloos inderdaad, hoewel hij af en toe dagen schijnt te hebben dat hij dusdanig doorslaat in reutelen dat het er aan de andere kant weer uitschiet en zowaar goed klinkt...heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm recent nog gehoord? Zijn albums zijn wel OK, maar live klinkt het echt als onverstaanbaar en onherkenbaar gereutel
Ik ben trouwens dol op zijn muziek, daar niet van.
Ik twijfel; ik vind Verdronken vlinder ook erg mooi. Maar ik denk het wel, ja. Ik vind Boudewijn sowieso leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef MuadDib het volgende:
Zeg Coldfeet, las ik nu in het vorige topic dat Eva je favoriete liedje van Boudewijn was?
Je vindt het vast wel mooi als ík het zing. Vervang ik Marianne door Colette, ja?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind so long marianne een uitermate vervelend nummer. Wie het ook zingt.
Neuh, ik vind de melodie zeikerig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vindt het vast wel mooi als ík het zing. Vervang ik Marianne door Colette, ja?.
bij deze wil ik nog even verklaren, na een kleine 10 minuten youtuben, dat ik zelfs de versie van Bon Jovi mooier vind dan het origineel, en dat ik zelfs een deense versie heb gevonden waar ik niks van versta, maar die ook mooier is dan het origineel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
En Hallelujah van Jeff Buckley is ook heul niet mooier dan het origineel(Maar evengoed wel heel mooi
).
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Hier staat nu vooral Eminem op........
de nieuwe plaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef Abbadon het volgende:
de nieuwe plaat?
Die is ook best leukquote:Hier momenteel vooral Fleet Foxes
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.
En nu shuffelt itunes door de American Recordings van Johnny Cash![]()
* MuadDib gaat even youtubenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?Te grappig!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?Te grappig!
Nou, die heb ik dus serieus hier op CDquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef kwakveense het volgende:
hier voornamelijk händel, dixit dominus (studeren door passief te luisteren, voor een aankomend project)
MuadDib, waar komt jouw naam vandaan?quote:
ik gok op Frank Herbert's Dune...prima boeken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
MuadDib, waar komt jouw naam vandaan?
Five feet high and rising is ook leukquote:
Ik ken hem vooral als Henk de Mol en trainer uit All Stars.........quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Laureline het volgende:
Van Nederlandstalige muziek vind ik Frits Lambrechts erg goed (oma vertelt). Mooie stem, echt een aantal nummers waarbij ik direct moet huilen. De ballade van 2 oudjes bijvoorbeeld, en hoewel ik nooit last heb gehad van de scheiding van mijn ouders, houd ik het beslist niet droog bij Je kamertje is klaar.
Maar je hoort nooit meer iets over hem, geloof ik...
Het is de bijnaam van de hoofdpersoon van het boek Dune van Frank Herbert.quote:
ik ook! gardiner, 2001 (op t programma staat ook gloria van vivaldi, ook op die cd) met www.mannheimorkest.com gaan we dat doen (mijn eigen pet projectquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, die heb ik dus serieus hier op CDMooi!
Toi?quote:
Ik heb 'm niet van Gardiner, en ik heb geen zin om op te zoeken welke ik dan wel hebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ook! gardiner, 2001 (op t programma staat ook gloria van vivaldi, ook op die cd) met www.mannheimorkest.com gaan we dat doen (mijn eigen pet projectvorige keer mozart requiem)
gaaf stuk he? con-qua-sa-ha-ha-ha-ha-ha
Ah, ik heb er wel eens op gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik moest al steeds aan Dune denken, maar ik had ook de optie dat het een Marokkaanse durpje was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het is de bijnaam van de hoofdpersoon van het boek Dune van Frank Herbert.
http://en.wikipedia.org/wiki/Muad'Dib
Ha moi wichie.quote:
Die ken ik dan weer nietquote:
Terwijl het alles in zich heeft om succesvol verfilmd te worden.. Zou vast beter gelukt zijn dan Dune.quote:
Ik heb geen alcohol gedronkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eerst borrelen en dan een date? is dat een goed idee, of juist niet?![]()
veel plezier
oh, dan is het goed en maak ik me verder geen zorgen meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol gedronken![]()
En bovendien date is een collega, die vandaag dan wel vrij was maar heul goed wat hoe de borrel bij ons op vrijdagmiddag gaat
Ik nog wel hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, dan is het goed en maak ik me verder geen zorgen meer
Doe maar foto's en wij zullen helpen!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik nog wel hoor![]()
HALP!
Wat moet ik aan etc...
Nog crisissen genoeg voordat ik ga!
ja, ok...maar dat zijn van die typische vrouwencrises...en die tellen niet echtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik nog wel hoor![]()
HALP!
Wat moet ik aan etc...
Nog crisissen genoeg voordat ik ga!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, ok...maar dat zijn van die typische vrouwencrisissen...en die tellen niet echt
mijn idealen zijn belangrijker dan mijn leven...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's niet echt iets wat je moet roepen in een topic, dat voor 95% uit vrouwen bestaat.......
Zoveel tijd heb ik niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe maar foto's en wij zullen helpen!!
smaken verschillen? nu al? dat kwam toch altijd om 8 uur ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar Smaken verschillen te kijken. Wat een kutwijf zeg, die Anneke! (voor degenen die ook kijken).
I Agreequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, ok...maar dat zijn van die typische vrouwencrises...en die tellen niet echt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn idealen zijn belangrijker dan mijn leven...![]()
ofzo
Blijkbaar een marathon ofzo, want het is al sinds 18 uur bezig en het gaat tot 20:30 door.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
smaken verschillen? nu al? dat kwam toch altijd om 8 uur ofzo?
Foto's van gister; met die donkere rok en die laarzen. Dan heb je de onderste helft al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoveel tijd heb ik niet meer![]()
Grotere help!
Man, dat was ook alweer leuk waarom?![]()
okay?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijkbaar een marathon ofzo, want het is al sinds 18 uur bezig en het gaat tot 20:30 door.
...en trouwens, jij weet net zo goed als ik dat al die tijd en moeite en aandacht en energie die vrouwen steken in het uitkiezen van de juiste outfit, grotendeels verspilde moeite zijn...en wel om de reden dat ze het voor een man doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's niet echt iets wat je moet roepen in een topic, dat voor 95% uit vrouwen bestaat.......
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij gaat aan het spit jongen, niet normaal
Dank je...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben in awe. Zoveel principes en idealen, in één man. Bijna te mooi om waar te zijn!
Het is niet persoonlijk en dat weet jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Me een beetje en plein public afvallen
You're so wrong. Echt. Je kán er niet meer naast zitten. Het is namelijk een hele kunst om het eruit te laten zien dat het ongewild sexy is. Dus niet ´n een minirok en hoge hakken en een huge decolletee. Nee het moet subtiel!!! Per ongeluk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en trouwens, jij weet net zo goed als ik dat al die tijd en moeite en aandacht en energie die vrouwen steken in het uitkiezen van de juiste outfit, grotendeels verspilde moeite zijn...en wel om de reden dat ze het voor een man doen...
iets met parels en zwijnen enzo...
Thanks Sig, maar ik ga voor een spijkerbroek denk ik. Die rokken van mij ziet ie dagelijks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Foto's van gister; met die donkere rok en die laarzen. Dan heb je de onderste helft al.
ja, want we weten allemaal dat mannen ontzettend goed zijn in 'subtiel'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
You're so wrong. Echt. Je kán er niet meer naast zitten. Het is namelijk een hele kunst om het eruit te laten zien dat het ongewild sexy is. Dus niet ´n een minirok en hoge hakken en een huge decolletee. Nee het moet subtiel!!! Per ongeluk.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, want we weten allemaal dat mannen ontzettend goed zijn in 'subtiel'
ah....dus stiekem doe je het voor andere vrouwen...en de mouwen zijn precies goed, zodat er een klein aapje uit kan komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee te subtiel is ook niet goed. Het moet precies goed zijn. Dáárom is het ook zo moeilijk. Vrouwen zien direct waar een andere vrouw mee bezig is. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah....dus stiekem doe je het voor andere vrouwen...en de mouwen zijn precies goed, zodat er een klein aapje uit kan komen
I knowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh. Niet voor andere vrouwen. Ik zeg alleen dat die veel eerder door hebben waar je mee bezig bent.
In de 1e plaats doe je het voor jezelf. Zodat je je ook sexy vóelt.
En daarna ook voor de man. Andere vrouwen hebben er weinig mee te maken.
De crisis is al bezworenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I know
eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen dat het geen crisis is
my point exactly...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De crisis is al bezworen
Nou, niets eigenlijk. Ik wilde alleen maar even dialectisch verantwoord groetenquote:
Goede keus!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks Sig, maar ik ga voor een spijkerbroek denk ik. Die rokken van mij ziet ie dagelijks.
Skik is toch heel bekendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had een huisgenoot die veel Skik draaide. Kennen jullie dat? (Sigme?)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, heb je Een leuk liedje van Theo Nijland geluisterd? Omdat je ineens ook op Humortv zat?
Vond je het leuk?
En hoe vond je McArmy? Ik zal je er niet op aankijken als je beiden niets vond, beloofd
Verder geen Grey's spoilers doen, anders wordt Co boos
Oude Maaswegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Kent iedereen The Amazing Stroopwafels dan ook? Zijn die ook bekend?
Ik ken ze wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
In rotterdam zijn ze bekend maar verder geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga naar Frankrijk!quote:
ja minimeet!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat fijn van je zus, Greys.
Kwak: leuk, een minimeet!
Doen er eigenlijk nog meer CM'ers mee?
Die ken ik van 25 jaar geleden, toen ze in Vlaardingen vaak in het winkelcentrum speelden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Tinkepink, niet nodig, niet meer doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
De rest heb ik nog niet gelezen, maar ik wilde alleen even tegen sigme zeggen dat ik helemaal niets tegen tweedehands kleding heb. Loop er zelf vaak in! Mijn post refereerde naar een post van moblo waarin ze vertelde dat haar collega's zo reageerden op haar rok.
Ik vind het zo'n leuk stuk van Beethoven, lekker om te zingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja minimeet!!
en vast wel meer, er is geinventariseerd per mail, en we hebben een BCC mailtje van jullie koorko teruggekregen...dus niet echt een lijstje gezien, en niet veel mensen erover gesproken: ik ben er immers niet nu...heb er wel zin in ken beethoven ook al, alleen brahms niet...
een zekere meneer die eigenlijk bij jullie concurrent speelt, en over wie ik t eerder in de slankreeds had, doet ook mee.. .op viool...
Die is inderdaad eh, uitdagend. Wij alten zijn ook niet blij met een C, maar die van jullie is nog erger! Gelukkig slaat Gilles daar wat sneller, dan is het gauw voorbij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
"de nebel zerreiset, die himmel ist helle udn AEEEEEoolus lööÖÖseeet das ängstliche baaaaaaaaaaaaand"
idd lekker, behalve de zin "in der ungeheuern weite" voor de sopranen. beethven haatte sopranen volgens mij....
WTF Kimquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
';''';llllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
????í‘8l8,.'/;.'/:_'/)-0.l,o77o77,lo7.8¾¾øFOK!forumpp;.'/..FOK!foruml.'
;'/p\l.
ja, de meesten kennen alleen de walpurgisnacht denk ik: allicht, we zijn gevraagd in te vallen bij de walpurgisnacht, en de koorcom die we nu hebben was nog een lid toen we beethoven deden (dec. 2006, mijn laatste concert als bestuur) dus ik heb haar erop gewezen dat vrij veel mensen dat stuk ook kennen... dat mogen we ook meedoen als we het kennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die is inderdaad eh, uitdagend. Wij alten zijn ook niet blij met een C, maar die van jullie is nog erger! Gelukkig slaat Gilles daar wat sneller, dan is het gauw voorbij.
Ik heb het wel al de hele avond in m'n hoofd, elke keer na de repetitie. Schon, ja schon seh' ich das Land... das Land... das Land.
De Walpurgisnacht is trouwens ook leuk, doen jullie die niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |