typischquote:
Dat was ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wie durft te beweren dat Suzanne van Herman van Veen mooier is dan het origineel?![]()
Ik vind HvV best aardig, maar nee, het kan niet tippen aan Leonard Cohen!
Idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wie durft te beweren dat Suzanne van Herman van Veen mooier is dan het origineel?![]()
Ik vind HvV best aardig, maar nee, het kan niet tippen aan Leonard Cohen!
Herman had trouwens dezelfde vlucht Kaapstad-Amsterdam als wij vorige maand. Hij is best populair in ZA. Maar niet zo enorm als Stef Bos; die staat daar echt in de hitlijsten
Je verwart Cohen met Bob Dylanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat was ik...en Leonard Cohen had zichzelf moeten beperken tot het schrijven van liedjes en verder lekker z'n mond moeten houden...
Ik trek de stem van His Bobness stukken beter dan die van Cohen, als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je verwart Cohen met Bob DylanThe Partisan, prachtig nummer
Die rauwe, donkere stem... Woesj!
ach kom....met dat duffe gospelkoor en dat polka-gedein, als ware het een kermistent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Idd.
En Hallelujah van Jeff Buckley is ook heul niet mooier dan het origineel(Maar evengoed wel heel mooi
).
Heb je 'm recent nog gehoord? Zijn albums zijn wel OK, maar live klinkt het echt als onverstaanbaar en onherkenbaar gereutelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik trek de stem van His Bobness stukke beter dan die van Cohen, als ik eerlijk ben...
Nee, hij zou nog een keer voor old time's sake een opening doen samen met Beau van Erven Dorens, jaar of 4 geleden en toen kwam hij al niet meer. Niet meer toe in staat. Jammer hoor! Het is echt een prachtige man. Maar ja. Die alcohol hè. Hij stond soms ook doodleuk om 4 uur 's nachts aan te bellen op een doordeweekse dag. Lag je net lekker te pitten. Of dan gaven we een feestje en gingen we vragen of hij ook wilde komen, deedie poedelnaakt de deur open!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
En Co: ik ben vorig jaar naar Ramses Shaffy geweest, in het Vondelpark. Er is weinig meer van hem over, he? Wel een grappige vent! Ik vond Sammy altijd zo leuk; ik heb een veel jonger achternichtje dat zo heet
klopt, anders, maar net zo saaaaaaaaai.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou Abbadon, ik weet niet wat je kent van Leonard Cohen, maar hij klinkt in bijv So long Marianne heel anders dan in Hallelujah.
Bob live is tegenwoordig gemiddeld genomen vrij waardeloos inderdaad, hoewel hij af en toe dagen schijnt te hebben dat hij dusdanig doorslaat in reutelen dat het er aan de andere kant weer uitschiet en zowaar goed klinkt...heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm recent nog gehoord? Zijn albums zijn wel OK, maar live klinkt het echt als onverstaanbaar en onherkenbaar gereutel
Ik ben trouwens dol op zijn muziek, daar niet van.
Ik twijfel; ik vind Verdronken vlinder ook erg mooi. Maar ik denk het wel, ja. Ik vind Boudewijn sowieso leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef MuadDib het volgende:
Zeg Coldfeet, las ik nu in het vorige topic dat Eva je favoriete liedje van Boudewijn was?
Je vindt het vast wel mooi als ík het zing. Vervang ik Marianne door Colette, ja?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind so long marianne een uitermate vervelend nummer. Wie het ook zingt.
Neuh, ik vind de melodie zeikerig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vindt het vast wel mooi als ík het zing. Vervang ik Marianne door Colette, ja?.
bij deze wil ik nog even verklaren, na een kleine 10 minuten youtuben, dat ik zelfs de versie van Bon Jovi mooier vind dan het origineel, en dat ik zelfs een deense versie heb gevonden waar ik niks van versta, maar die ook mooier is dan het origineel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
En Hallelujah van Jeff Buckley is ook heul niet mooier dan het origineel(Maar evengoed wel heel mooi
).
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Hier staat nu vooral Eminem op........
de nieuwe plaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef Abbadon het volgende:
de nieuwe plaat?
Die is ook best leukquote:Hier momenteel vooral Fleet Foxes
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hier de laatste 2 dagen vooral U2.
En nu shuffelt itunes door de American Recordings van Johnny Cash![]()
* MuadDib gaat even youtubenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?Te grappig!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je weleens die filmpjes gezien van Johnny Cash in Sesamstraat?Te grappig!
Nou, die heb ik dus serieus hier op CDquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:44 schreef kwakveense het volgende:
hier voornamelijk händel, dixit dominus (studeren door passief te luisteren, voor een aankomend project)
MuadDib, waar komt jouw naam vandaan?quote:
ik gok op Frank Herbert's Dune...prima boeken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
MuadDib, waar komt jouw naam vandaan?
Five feet high and rising is ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |