bronquote:GOUDA - De politie houdt rekening met een toename van het aantal tasjesroven in Gouda. Volgens politiechef Joep Pattijn van het district Gouda worden jonge Marokkanen in zijn gebied klaargestoomd om toe te slaan als tasjesdief. Een politiewoordvoerster bevestigde vrijdag uitspraken van Pattijn hierover in het Gouds Nieuwsblad.
Pattijn zag het aantal tasjesroven in de Goudse regio het afgelopen jaar dalen. Maar aan het begin van 2009 ontdekte hij een lichte stijging in de tasjesroofstatistieken. Hij ziet dan ook reden voor bezorgdheid: „Jonge Marokkanen zijn momenteel aan het oefenen op tasjesroven. We krijgen binnenkort dus met meer daders te maken.”
De districtschef lichtte toe hoe hij onlangs tijdens een controle een aantal jongeren betrapte op een parkeerterrein. „We zagen hen oefenen hoe je fietsers van tassen berooft. Mensen doen hun bezittingen vaak in de fietstas, zonder de klep goed te sluiten. Dieven kunnen dan vrij gemakkelijk hun slag slaan.” Pattijn roept mensen dan ook op om fietstas goed dicht te doen.
Jij denkt dat Marokkaanse tasjesrovers hun echte naam is? Ik begrijp niet zo goed dat die kerel hiermee wil zeggen. Het is niet echt raar dat mensen die iets doen, dat wat ze doen eerst leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Mylene het volgende:
Aan de ene kant is het wel goed dat het beestje bij de naam wordt genoemd. Aan de andere kant hebben niet Marokkaanse tasjes rovers nu vrij spel. De districtschef had het beter algemeen kunnen houden.
Ik vind het vrij schokkend ja dat jongelui die op school enzo horen te zitten klaargestoomd worden om tasjes te roven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
TS, is het een verrassing voor je dat tasjesrovers eerst leren tasjes roven?
jup, valt onder het "Inburgeringspakket"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Specularium het volgende:
Wordt die cursus door het CWI aangeboden?
Kom dan eens met bewijzen waaruit blijkt dat het onzin is? Als een politiechef iets ziet, mag hij dat toch gewoon zeggen, of niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Meki het volgende:
Nazi krant komt met Nazi-methoden
Nazikrant ziet een enkeling in Gouda voor een hele groep aan.
dat is een werk van een Nazikrant haatzaaien
Jah maar de telegraaf brengt het als het gehele bevolkingsgroepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kom dan eens met bewijzen waaruit blijkt dat het onzin is? Als een politiechef iets ziet, mag hij dat toch gewoon zeggen, of niet?
En ze weigeren ze nog steeds te erkennen als Medelanders, ook al zijn ze hier geboren..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kom dan eens met bewijzen waaruit blijkt dat het onzin is? Als een politiechef iets ziet, mag hij dat toch gewoon zeggen, of niet?
de grootste dief ooit is een blankequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is gewoon een feit dat veel jonge Marokkaanse jongetjes voor problemen en criminaliteit zorgen. Die politiek correctie bullshit hangt me echt de keel uit. Iedereen weet het niemand durft het te zeggen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is gewoon een feit dat veel jonge Marokkaanse jongetjes voor problemen en criminaliteit zorgen. Die politiek correctie bullshit hangt me echt de keel uit. Iedereen weet het niemand durft het te zeggen.
kom lief forum narretje, je weer toch dat het om uitschot gaat van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah maar de telegraaf brengt het als het gehele bevolkingsgroep
kijk maar even op www.telegraaf.nl en zie de reacties.
Blijf aub zo doorgaan om de hele bevolkinsgroep aan te spreken en aan te vallen van een enkelingen daad..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom lief forum narretje, je weer toch dat het om uitschot gaat van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
99% gedraagt zich voorbeeldig en heb je geen last.
Laten we alles wel ff in de juiste contexten blijven zien
De marokaantjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Meki het volgende:
[..]
De echte problemen is de kredietcrisis
ra ra ra wie dat heeft veroorzaakt
Misschien tijd voor een bezoekje aan Pearl of Hans Anders?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf aub zo doorgaan om de hele bevolkinsgroep aan te spreken en aan te vallen van een enkelingen daad..
de filesquote:
Nee laten we - edit - de oorzaak zoeken in een genetische aanleg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom lief forum narretje, je weer toch dat het om uitschot gaat van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Jak het volgende:
Ik vind dit belachelijk!
Tasjes roven is een talent waar je mee geboren wordt, een kunstvorm.
Op deze manier krijg je allemaal van die neppe tasjesdieven die net doen alsof ze net zo goed zijn als de echte.
De marokaantjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
de files
de regen ?
wie heeft dat veroorzaakt
da's niet waar........ hoe durf je !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik wacht nog op het doodmakertje van:"Nederlanders doen het ook".
hee, ik kijk de Marokkaanse gemeenschap dr niet op aan vanwege deze tasjesdievenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf aub zo doorgaan om de hele bevolkinsgroep aan te spreken en aan te vallen van een enkelingen daad..
net zoals meki, ontbreekt bij jou enigzins het vermogen te relativerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee laten we als mongolen (of als Het_hupt) de oorzaak zoeken in een genetische aanleg!
Dat zou je ook kunnen zeggen van de vliegopleiding van de kapers van 9/11.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
Leren ze een keer ergens voor, is het weer niet goed.
Zit er een steekje bij je los? Als ik zeg dat je niet eenduidig reageert is dat een understatement.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
net zoals meki, ontbreekt bij jou enigzins het vermogen te relativeren![]()
je gaat toch niet een gemeenschap dr op aanspreken op het gedrag van een paar idioten?
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
Leren ze een keer ergens voor, is het weer niet goed.
De negatieve strekking van het bericht bevalt je waarschijnlijk niet ondanks dat het keiharde waarheid is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.
Discussieren over dat bericht vind ik prima, maar de posts in dit topic zijn grotendeels offtopic. Het is inmiddels verworden tot de standaard bash topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
De negatieve strekking van het bericht bevalt je waarschijnlijk niet ondanks dat het keiharde waarheid is.
Als dit topic je niet bevalt is het geen verplichting om te lezen en/of te reageren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.
ik ben hier de ONZ modquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als mijn reacties jou niet aanstaan kan jij ze ook overslaan, wat voor idioot argument is dat nou weer. Jij bent natuurlijk allang blij dat je jouw frustraties over Marokkanen kan uiten in dit topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt is het geen verplichting om te lezen en/of te reageren.
Topics die mij niet aanstaan bekijk ik niet.
Misschien kan jij dat ook eens doen voordat je onzinnige opmerkingen maakt wannabe mod.
Dit is geen ONZ, voor als je dat nog niet doorhebt. Uit je posts in dit topic lijkt het er wel op dat je jezelf in ONZ waant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ben hier de ONZ mod![]()
mijn waarde collega is een zeer gewaardeerde KLB mod
voor de rest is het goed dat met tasjesdieven goed aanpakt
mwah, het enigste wat jij hier doet is trollenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ, voor als je dat nog niet doorhebt. Uit je posts in dit topic lijkt het er wel op dat je jezelf in ONZ waant.
Nee, die rechten heeft de mod in kwestie niet. Geen enkele mod kan zomaar topics uit NWS verplaatsen naar een ander subforum zonder overleg. Overigens zijn mods van andere subfora die hier posten, gewoon als user actief. Ik ben de enige NWS-mod die hier inhoudelijk heeft gereageerd; ook als user, trouwens.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, het enigste wat jij hier doet is trollen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik wacht nog op het doodmakertje van:"Nederlanders doen het ook".
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jup, valt onder het "Inburgeringspakket"
Vooral die smilie in de laatste quote maakt niet duidelijk of je nou sarcastisch bezig bent of niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het topic van dit topic heeft nieuwswaarde, maar veel ruimte tot discussieren blijft er niet met de toon die inmiddels gezet is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die rechten heeft de mod in kwestie niet. Geen enkele mod kan zomaar topics uit NWS verplaatsen naar een ander subforum zonder overleg. Overigens zijn mods van andere subfora die hier posten, gewoon als user actief. Ik ben de enige NWS-mod die hier inhoudelijk heeft gereageerd; ook als user, trouwens.
Verder gaat dit topic wel degelijk ergens over en heeft het nieuwswaarde. Het blijft dus gewoon in NWS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |