Nee laten we - edit - de oorzaak zoeken in een genetische aanleg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom lief forum narretje, je weer toch dat het om uitschot gaat van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
99% gedraagt zich voorbeeldig en heb je geen last.
Laten we alles wel ff in de juiste contexten blijven zien
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Jak het volgende:
Ik vind dit belachelijk!
Tasjes roven is een talent waar je mee geboren wordt, een kunstvorm.
Op deze manier krijg je allemaal van die neppe tasjesdieven die net doen alsof ze net zo goed zijn als de echte.
De marokaantjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
de files
de regen ?
wie heeft dat veroorzaakt
da's niet waar........ hoe durf je !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik wacht nog op het doodmakertje van:"Nederlanders doen het ook".
hee, ik kijk de Marokkaanse gemeenschap dr niet op aan vanwege deze tasjesdievenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf aub zo doorgaan om de hele bevolkinsgroep aan te spreken en aan te vallen van een enkelingen daad..
net zoals meki, ontbreekt bij jou enigzins het vermogen te relativerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee laten we als mongolen (of als Het_hupt) de oorzaak zoeken in een genetische aanleg!
Dat zou je ook kunnen zeggen van de vliegopleiding van de kapers van 9/11.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
Leren ze een keer ergens voor, is het weer niet goed.
Zit er een steekje bij je los? Als ik zeg dat je niet eenduidig reageert is dat een understatement.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
net zoals meki, ontbreekt bij jou enigzins het vermogen te relativeren![]()
je gaat toch niet een gemeenschap dr op aanspreken op het gedrag van een paar idioten?
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
Leren ze een keer ergens voor, is het weer niet goed.
De negatieve strekking van het bericht bevalt je waarschijnlijk niet ondanks dat het keiharde waarheid is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.
Discussieren over dat bericht vind ik prima, maar de posts in dit topic zijn grotendeels offtopic. Het is inmiddels verworden tot de standaard bash topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
De negatieve strekking van het bericht bevalt je waarschijnlijk niet ondanks dat het keiharde waarheid is.
Als dit topic je niet bevalt is het geen verplichting om te lezen en/of te reageren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je als mod de rechten niet om dit topic te verplaatsen naar ONZ? Het gaat werkelijk nergens over en de mods voeren de boventoon daarin.
ik ben hier de ONZ modquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als mijn reacties jou niet aanstaan kan jij ze ook overslaan, wat voor idioot argument is dat nou weer. Jij bent natuurlijk allang blij dat je jouw frustraties over Marokkanen kan uiten in dit topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt is het geen verplichting om te lezen en/of te reageren.
Topics die mij niet aanstaan bekijk ik niet.
Misschien kan jij dat ook eens doen voordat je onzinnige opmerkingen maakt wannabe mod.
Dit is geen ONZ, voor als je dat nog niet doorhebt. Uit je posts in dit topic lijkt het er wel op dat je jezelf in ONZ waant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ben hier de ONZ mod![]()
mijn waarde collega is een zeer gewaardeerde KLB mod
voor de rest is het goed dat met tasjesdieven goed aanpakt
mwah, het enigste wat jij hier doet is trollenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ, voor als je dat nog niet doorhebt. Uit je posts in dit topic lijkt het er wel op dat je jezelf in ONZ waant.
Nee, die rechten heeft de mod in kwestie niet. Geen enkele mod kan zomaar topics uit NWS verplaatsen naar een ander subforum zonder overleg. Overigens zijn mods van andere subfora die hier posten, gewoon als user actief. Ik ben de enige NWS-mod die hier inhoudelijk heeft gereageerd; ook als user, trouwens.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, het enigste wat jij hier doet is trollen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik wacht nog op het doodmakertje van:"Nederlanders doen het ook".
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jup, valt onder het "Inburgeringspakket"
Vooral die smilie in de laatste quote maakt niet duidelijk of je nou sarcastisch bezig bent of niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom lief forum narretje, je weer toch dat het om uitschot gaat van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
99% gedraagt zich voorbeeldig en heb je geen last.
Laten we alles wel ff in de juiste contexten blijven zien
Het topic van dit topic heeft nieuwswaarde, maar veel ruimte tot discussieren blijft er niet met de toon die inmiddels gezet is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die rechten heeft de mod in kwestie niet. Geen enkele mod kan zomaar topics uit NWS verplaatsen naar een ander subforum zonder overleg. Overigens zijn mods van andere subfora die hier posten, gewoon als user actief. Ik ben de enige NWS-mod die hier inhoudelijk heeft gereageerd; ook als user, trouwens.
Verder gaat dit topic wel degelijk ergens over en heeft het nieuwswaarde. Het blijft dus gewoon in NWS.
Kommaneukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vooral die smilie in de laatste quote maakt niet duidelijk of je nou sarcastisch bezig bent of niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:01 schreef Twerk het volgende:
www.loi.nl/cultuur/tasjesroof_basis.htm
Ik krijg een error.quote:Onze excuses
De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden of bestaat niet (meer).
Wie zei er gisteren ook alweer dat ik zelfkennis had?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef Meh7 het volgende:
Het topic van dit topic heeft nieuwswaarde, maar veel ruimte tot discussieren blijft er niet met de toon die inmiddels gezet is.
Meki, ik weet niet of jij een Marokkaan bent. En het is zeker niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Meki het volgende:
Nazi krant komt met Nazi-methoden
Nazikrant ziet een enkeling in Gouda voor een hele groep aan.
dat is een werk van een Nazikrant haatzaaien
Die feiten worden (vaak opzettelijk) te algemeen weergegeven waardoor er een vertekend beeld ontstaat. Waar hebben we het over? Jij praat over dat Marokkanen relatief hoog vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Je praat echter niet over de achtergronden, dingen, of nee FEITEN die je vergeet te melden zijn:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Meki, ik weet niet of jij een Marokkaan bent. En het is zeker niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen.
Maar ik ben zelf ook allochtoon, en ik vind dat er te vaak in de slachtofferrol wordt gedoken. Tuurllijk, niet alleen Marokkanen hebben hoge criminaliteitscijfers. Antialianen scoren hoger op dat gebied. En de media vergroot het Marokkanen-probleem ook veel uit.
Maar het is een feit dat Marokkanen relatief veel in criminaliteit betrokken zijn. Het is niet bedoeld om haat te zaaien, het is gewoon een feit.
Wat zijn Nederkanders?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:23 schreef Triggershot het volgende:
Nederkanders doen het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |