abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 15:44:11 #181
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_66342424
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat veel mensen, nu ze de keus hebben, toch liever naar niet-rook gelegenheden gaan.
Die keuze was er al.
Carpe Libertatem
pi_66342525
Ik mag op zijn tijd graag een pijp opsteken, maar ik ondersteun het rookbeleid volledig. Ik ben zelf voor het straffen van rokers en niet van de exploitant zelf. Ik denk dat de gemiddelde roker wel een toontje lager zingt wanneer hij een geldboete van ¤ 5000,- aan zijn broek krijgt wanneer hij het waagt zijn kankerstaafje vlam te laten vatten in het gemiddelde etablissement.

Ik vind het buiten roken tevens een slechte optie. Al dat rumoer midden in de nacht. Ik zeg dat er op straat geluidsdichte cabines zonder ramen moeten komen waar je voor een bedrag van zeg ¤ 25,- per maand een sigaartje, sigaretje of een pijp kan opsteken. Nou voel ik jullie woede al aankomen, maar wees gerust: deze cabines zullen zonder ramen zijn, waardoor de roker heerlijk gezellig in de anonimiteit aan zijn of haar verslaving kan voldoen.

Wat vinden jullie?
pi_66342697
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Joostebrood het volgende:
Ik mag op zijn tijd graag een pijp opsteken, maar ik ondersteun het rookbeleid volledig. Ik ben zelf voor het straffen van rokers en niet van de exploitant zelf. Ik denk dat de gemiddelde roker wel een toontje lager zingt wanneer hij een geldboete van ¤ 5000,- aan zijn broek krijgt wanneer hij het waagt zijn kankerstaafje vlam te laten vatten in het gemiddelde etablissement.

Ik vind het buiten roken tevens een slechte optie. Al dat rumoer midden in de nacht. Ik zeg dat er op straat geluidsdichte cabines zonder ramen moeten komen waar je voor een bedrag van zeg ¤ 25,- per maand een sigaartje, sigaretje of een pijp kan opsteken. Nou voel ik jullie woede al aankomen, maar wees gerust: deze cabines zullen zonder ramen zijn, waardoor de roker heerlijk gezellig in de anonimiteit aan zijn of haar verslaving kan voldoen.

Wat vinden jullie?
Ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_66343282
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Joostebrood het volgende:

Wat vinden jullie?
Ik denk dat jij zeer recentelijk op je hoofd bent gevallen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_66343724
Vrijdagmiddag carnaval gevierd in het Dorint bij drie uurkes vooraf. Een grote tent/zaal met 3.000 mensen waarvan er 1.000 vrolijk aan het roken waren. Niemand had er last van of problemen mee. Het was er supergezellig. 's Avonds en gisteren in cafe's overal gewoon kunnen roken, geen probleem.

En nu ga ik weer, heerlijk om niets te hoeven merken van dat gezeik over dat rookverbod.
pi_66346815
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is misschien jouw conclusie of een politieke conclusie, maar geen wetenschappelijke.
Het is een conclusie die jij niet onderuit kunt halen!
pi_66346844
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:51 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent .
Buiten roken zou ook verboden moeten worden. Gewoon een roker een boete geven van 250 euro en daar bovenop nog eens 1.000 euro voor het op straat gooien van een peuk. Ik denk dat het dan zo afgelopen is met al dat gerook.
  zondag 22 februari 2009 @ 17:57:50 #188
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_66346924
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is een conclusie niet gebaseerd op wetenschappelijke feiten en daarmee slechts een mening, geen argument voor een verbod.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66346926
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:54 schreef Halcon het volgende:
Dat maakt hem ook zo onwetenschappelijk, of althans wetenschappelijk nietszeggend. Er is niks om onderuit te halen omdat er eigenlijk niks beweerd wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66346941
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Buiten roken zou ook verboden moeten worden. Gewoon een roker een boete geven van 250 euro en daar bovenop nog eens 1.000 euro voor het op straat gooien van een peuk. Ik denk dat het dan zo afgelopen is met al dat gerook.
Dan sterft de mensheid wel uit door de gifgassen die er uit onze auto's komen, de radioactieve straling en vast nog wel genoeg andere dingen. Roken heeft zn nadelen maar heeft ook zn voordelen.
The death of one man is a tragedy, the death of million men is just a statistic - Stalin
  zondag 22 februari 2009 @ 17:58:51 #191
pi_66346956
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zouden ze eens met automobilisten moeten doen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 22 februari 2009 @ 18:02:27 #192
3542 Gia
User under construction
pi_66347055
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zodra 60 % van de Nederlandse huishoudens geen auto meer heeft, zal dat ook wel gebeuren.
pi_66347068
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is een conclusie niet gebaseerd op wetenschappelijke feiten en daarmee slechts een mening, geen argument voor een verbod.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij beweert dat iets niet klopt, dus toon maar eens iets aan i.p.v. voortdurend te roepen dat iets niet klopt omdat het niet in je straatje past.
pi_66347091
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die vergelijking is poep. Dacht dat je dat inmiddels al door had.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:07:47 #195
pi_66347222
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die vergelijking is poep. Dacht dat je dat inmiddels al door had.
Het is een slechte vergelijking omdat er WEL wetenschappelijk bewijs is voor de gezondheidsschade van uitlaatgassen.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:08:48 #196
pi_66347264
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij beweert dat iets niet klopt, dus toon maar eens iets aan i.p.v. voortdurend te roepen dat iets niet klopt omdat het niet in je straatje past.
Omdraaiing bewijslast
pi_66348207
Ik heb er gister een ontmoet, zo'n anti-rookverbod huilie!

Het was in de rij voor de garderobe van Tivoli de Helling. Terwijl alle andere rokers netjes buiten of in de rookruimte stonden, moest hij zonodig roken nabij de garderobe. Toen het personeel netjes vroeg of hij z'n sigaret uit wilde maken, deed hij net alsof hij dit deed, maar natuurlijk deed hij dit niet echt!

Wat een rebel, wat een boef!

Ondertussen opscheppen tegenover m'n vriendin: "je moet gewoon ja en amen zeggen, en ondertussen niet je sigaret uitmaken!!!!!". Nou zeg, was hij even stoer!

Het was zo'n vieze stinkkraker met lang haar . Op zich logisch natuurlijk, dat die zich niet kunnen aanpassen, anders hadden ze wel een baan en betaalden ze voor hun woning.

Maar goed, nu heb ik tenminste een plaatje bij die jankjosti's als Papierversnipperaar.
pi_66348692
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is een slechte vergelijking omdat er WEL wetenschappelijk bewijs is voor de gezondheidsschade van uitlaatgassen.
Klopt , fijnstof is schadelijk . Datzelfde fijnstof werd trouwens in een rookkroeg aanmerkelijk hoger gemeten dan in een rookvrije kroeg.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zondag 22 februari 2009 @ 19:03:02 #199
pi_66348940
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Klopt , fijnstof is schadelijk . Datzelfde fijnstof werd trouwens in een rookkroeg aanmerkelijk hoger gemeten dan in een rookvrije kroeg.
En dat is oorzaak van gezondheidsschade? Onderzoek? Bewijs? En zijn auto's al verboden?
  zondag 22 februari 2009 @ 20:06:37 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_66350823
Ik vond het vrijdag bijna jammer dat ik lekker van wat vakantie aan het genieten was. Is er hier nog stevig gevloekt?
Ik las dat de nieuwe strohalm is dat er niks in de Tabakswet staat over een rookverbod? Die advocaat lacht zich rot, hij zuigt ze leeg met de wildste fantasietjes. Die gaat door tot het Europese Hof en daarna adviseert hij ze om gewoon weer opnieuw te beginnen met procederen.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')