Nee, ik bedoel op de immigratie van allochtonen sinds 1960 naar NL toe. Al die mensen hebben hun eigen religie meegebracht. En er zijn relatief veel moskeen in vergelijking met de gebeidshuizen van andere religies die allochtonen hebben meegebracht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef RM-rf het volgende:
doel je daar op christelijke kerken die vanuit zuidelijke regioenen naar ons germaanse landje gebracht werden?
volgens mij staan daar zowel absoluut als relatief veel meer van gezien het aantal actieve gelovigen![]()
Ja zulke dingen bedoel ik dus. Je dient je geloof op de achtergrond te houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef charleen het volgende:
Eén jaar of twee, drie geleden viel het einde van de ramadan op dezelfde dag als Sinterklaas. Een vriend van mij werkt op een 'zwarte' basisschool in Den Haag en die hebben de kinderen die dag vrij gegeven en Sinterklaas de dag erop gevierd. En ik kan dit nog steeds niet geloven!
Je kan natuurlijk ook je kop in het zand steken, maar m.i. begint het er toch aardig op te lijken dat men langzaamaan gaat domineren en de niet-moslims dienen maar rekening te houden met de wel-moslims.
Iedereen zijn of haar geloof, maar val anderen er niet mee lastig.
Nederland is toch geen islamitisch land? Moskeeen prima, maar niet teveel. Ik weet niet of jij een autochtoon bent, maar je wilt je 'eigen' land toch niet in de uitverkoop doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat voor last heb jij in je dagelijks leven van moskeeen? Wat voor last heb je in je dagelijks leven van een proefballonnetje over de Ramadan? Wat voor last heb je van een debiele Imam?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op de immigratie van allochtonen sinds 1960 naar NL toe. Al die mensen hebben hun eigen religie meegebracht. En er zijn relatief veel moskeen in vergelijking met de gebeidshuizen van andere religies die allochtonen hebben meegebracht.
Je ziet vaker een moskee dan een tempel toch. Moskeeen zijn niet erg, alleen bouw er niet te veel van. Nederland is geen islamitisch land.
Heel veel meer is ook overdreven. Maar wel een stuk meer ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]Er zijn heel veel meer geïmmigreerde moslims dan hindoes of boeddhisten. Logisch dat er dan ook meer moskeeen zijn dan de gebedshuizen van die religies.
Tuuluk niet !quote:laten we van dit topic aub geen islam-bash-topic maken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heel veel meer is ook overdreven. Maar wel een stuk meer ja.
Hoe zou dat komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat noem ik heel veel meer
Ik denk dat je de kleurtjes door elkaar hebt gehaaldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef charleen het volgende:
[..]
Wauwwww.... en nou nog nooit iets gelezen/gehoord over zaken waar zij aanstoot aan geven. Zo kan het dus ook.
Ja inderdaad, excusesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kleurtjes door elkaar hebt gehaald
Zo weinig? Volgens mij zijn er toch echt wel wat meer hindoes in Nederland. Als je deze bron 'Godsdiensten in Nederland'quote:
Alle religieuze boeken aan het plafond plakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Re het volgende:
och hoe hoger en verder uit het bereik die boeken worden bewaard hoe beter toch?
Ik zeg nog: maak er geen islam-bash-topic vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef Yildiz het volgende:
Dit valt wel in de categorie 'Italie wil pasta verbieden want er zit dönertarwe in en dat klinkt Arabisch.'
Het gaat natuurlijk niet om de daad maar om de symboliek en het verheven gevoel dat deze mensenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef Yildiz het volgende:
Het is me toch ook wat. Een moslim die een boek een plank hoger legt, en men noemt het 'Islamisering!1!einz!'..
Dat doe ik helemaal niet. De 'kritisch naar moslims users' zijn grappig genoegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik zeg nog: maak er geen islam-bash-topic van
De symboliek van 1 persoon, die toevallig een religie aanhangt zoals een miljard andere mensen? Is die ene moslim soms de ambassadeur van een miljard mensen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de daad maar om de symboliek en het verheven gevoel dat deze mensen
hebben.
De symboliek van 1 persoon? Volgens mij gaat het hier niet om 1 persoon maar om stelselmatigequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De symboliek van hoe 1 persoon, die toevallig een religie aanhangt zoals een miljard andere mensen?
Wacht, ik zal het even in perspectief zetten.
Ik heb je nog gematst. Links de kolom met 3, rechts een miljard.
[ afbeelding ]
Nou, een overleg met een moslimraad. Wat ernstig. Wat een ernstige 'stelselmatige druk'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
De symboliek van 1 persoon? Volgens mij gaat het hier niet om 1 persoon maar om stelselmatige
druk van meerdere personen wat blijkbaar effect heeft gehad.
Ik denk zo:quote:En hoe zullen die miljard aanhangers deze maatregel vinden? Zullen ze er afwijzend tegenover staan
of goedkeurend?
quote:Als ik een bookmaker was wist ik wel waar de hoogste winstkans ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |