Ik zal binnenkort afstuderen.. maar ik hoef echt geen titel.. als een titel zou willen, had ik hierna nog wel naar het WO gegaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef zquing het volgende:
HBO'ers en titels............ Waar gaat 't naartoe
Bachelor of Swimming...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:![]()
Krijg ik binnenkort dan ook nog een extra titel voor mijn zwemdiploma?
Zeg je dat tegen elke 'ing.' die in opdracht van jou bedrijf later iets in elkaar moeten sleutelen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef solyaris het volgende:
HBO`ers die titels gebruiken. Iets sneuers kan ik mij niet voorstellen.![]()
Nee, want die kunnen echt wat. Al die andere HBO opleidingen echterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen elke 'ing.' die in opdracht van jou bedrijf later iets in elkaar moeten sleutelen?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan helemaal op je visitekaartje of in je signature zetten
Ja ik denk et, prutser ofzo :pquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
Hierna krijgen MBO'ers ook een titel
Hangt er helemaal vanaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Op visite kaartje en/of in je sign van je e-mail of brief, vind ik heel normaal hoor. Anders kan een ander toch ook niet zien of die je uitspraken serieus kan nemen? (Is overigens nogsteeds geen garantie)
Als je het op je naambordje op je voordeur thuis gaat zetten, of in het telefoonboek, vind ik het wel overdreven worden ja...
Ik heb geen bedrijf en ik wil geen bedrijf. Indien dit wel het geval zou zijn zou iemand die lager is dan ir. echt niet binnenkomen. HBO`ersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen elke 'ing.' die in opdracht van jou bedrijf later iets in elkaar moeten sleutelen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf en ik wil geen bedrijf. Indien dit wel het geval zou zijn zou iemand die lager is dan ir. echt niet binnenkomen. HBO`ers![]()
Als je een bedrijf hebt, heb je te maken met budgetten. Zelfs jij moet kunnen snappen dat je budget het niet altijd toelaat een TU-er aan te nemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf en ik wil geen bedrijf. Indien dit wel het geval zou zijn zou iemand die lager is dan ir. echt niet binnenkomen. HBO`ers![]()
De sneuerds onderscheiden zich wel gemakkelijker van de minder-sneuerds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef hara_kiwi het volgende:
Vroeger had je ook ir en ing, dus waarom niet, eigenlijk.
Het punt is alleen dat alle onderwijsniveau's zodanig zijn afgezakt naar een bedroevend niveau dat een titel voor een HBO opleiding daarmee ook wel overdreven is.
Daar hebben we hem ook weer..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef solyaris het volgende:
[..]
YEEquote:
Plus dat iemand van de TU zich natuurlijk niet bezig wilt houden met stom productiewerkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als je een bedrijf hebt, heb je te maken met budgetten. Zelfs jij moet kunnen snappen dat je budget het niet altijd toelaat een TU-er aan te nemen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plus dat iemand van de TU zich natuurlijk niet bezig wilt houden met stom productiewerk.
Ruik ik daar een HBO`er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |