Nee, natuurlijk niet. Haal je propedeuse en doorloop de WO bachelor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef FixYou het volgende:
Pretentieuze WO kaffers.
Als ik door laksheid op jonge leeftijd niet de juiste keuze heb gemaakt, en nu HBO + master doe is het nog niet genoeg voor jullie.
Wat is jouw titel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Iedereen heeft recht op een titel.
Ook nog niets...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen titelwat is de jouwe?
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Iedereen heeft recht op een titel.
Officieel krijg ik al de titel bachelor geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Biels het volgende:
[..]
En jij hoort ook niks te krijgen, met je HBO.
Of jij niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel nooit eentje.
Nu dus wel, zie OP.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel nooit eentje.
Zij is binnenkort een autistische WO'er (quote:
Dat hoeft niet te betekenen dat je een bachelor ook haalt. Weet jij veel wat er onderweg nog kan gebeuren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zij is binnenkort een autistische WO'er (), dus ik denk het wel.
Ga jij uberhaupt een titel krijgen als je groot bent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:49 schreef Desunoto het volgende:
Titels vind ik zo kansloos.
Mensen die ze overal gebruiken nog kanslozer. Dom statussymbool is het. Ze voelen zich er vast zekerder of belangrijker door.
Dat geldt voor iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je een bachelor ook haalt. Weet jij veel wat er onderweg nog kan gebeuren.
Als ik er al één krijg zal ik hem nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga jij uberhaupt een titel krijgen als je groot bent?
Hahahaha, ja wat een titelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Crane het volgende:
BT krijgt trouwens sowieso een titel binnenkort, die van moderator namelijk.
Waarom niet. Je hebt je best gedaan een WO af te ronden, je hebt toch iets bereikt (quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik er al één krijg zal ik hem nooit gebruiken.
Gegarandeerd een topfunctie bij een willekeurige multinational.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, ja wat een titeldat ga ik op mn CV zetten laturrrrr.
Omdat dat niet boeiend is. Een titel is alleen voor mensen die zichzelf heel wat vinden en arrogant moeten showen met hun 'hoge status'. Ik heb die behoefte niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom niet. Je hebt je best gedaan een WO af te ronden, je hebt toch iets bereikt () , waarom zou je dat, zeker in zakelijke sfeer, niet laten zien?
Dus ook, bijvoorbeeld, MSc. Dat is minstens net zo stoer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Maar sowieso, ik zou hoogstens drs. worden ofzowat heb je daar nou aan?
M'n vader is ir. dat staat veel leuker op je post!
Wat een bullshit. Sommige mensen zijn gewoon trots op wat ze bereikt hebben en zo'n titel laat dat zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat dat niet boeiend is. Een titel is alleen voor mensen die zichzelf heel wat vinden en arrogant moeten showen met hun 'hoge status'. Ik heb die behoefte niet.
En dat is dan Master of Science ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus ook, bijvoorbeeld, MSc. Dat is minstens net zo stoer.
Om trots te zijn op welke opleiding je hebt afgerond of zo heb je geen titel nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Thy... het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Sommige mensen zijn gewoon trots op wat ze bereikt hebben en zo'n titel laat dat zien.
Zei de Bachelor of Engineering.
Doet me altijd een beetje denken aan Frasier Crane, die zich standaard voorstelt als 'Dr. Frasier Crane' zelfs bij de stomerij ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat dat niet boeiend is. Een titel is alleen voor mensen die zichzelf heel wat vinden en arrogant moeten showen met hun 'hoge status'. Ik heb die behoefte niet.
Ja. Als je een MSc haalt mag je die voeren, of drs. Niet allebei, of je moet 2 opleidingen hebben afgerond.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat is dan Master of Science ofzo?
Ik snap die titels sowieso niet echt.
Ja maar wát is dan een MScquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Als je een MSc haalt mag je die voeren, of drs. Niet allebei, of je moet 2 opleidingen hebben afgerond.
Master of Science.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wát is dan een MSc?
Iemand die een universitaire master heeft afgerond...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wát is dan een MSc?
quote:
Ja dat bedoel ik dus, welke opleidingen vallen onder wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand die een WO-studie heeft afgerond...
Maar bijvoorbeeld krijg je bij de Universiteit Leiden voor je Master Geschiedenis dus die Master of Science (MSc) titel, maar aan de UvA krijg je een Master of Arts voor dezelfde masterLekker duidelijk.
Ik dacht dat Arts alles is wat onder de Letteren faculteit valt. Maar als ze dat per universiteit verschillend gaan doen is het niet echt handig nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand die een universitaire master heeft afgerond...
Maar bijvoorbeeld krijg je bij de Universiteit Leiden voor je Master Geschiedenis dus die Master of Science (MSc) titel, maar aan de UvA krijg je een Master of Arts voor dezelfde masterLekker duidelijk.
Mensen die zichzelf baron noemenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:49 schreef Desunoto het volgende:
Titels vind ik zo kansloos.
Mensen die ze overal gebruiken nog kanslozer. Dom statussymbool is het. Ze voelen zich er vast zekerder of belangrijker door.
Volgens mij wel.... 't onderscheid zit volgens mij in de faculteit waar de studie is ondergebracht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dat bedoel ik dus, welke opleidingen vallen onder wat?
Stel je doet iets economisch, dan krijg je een MSc?
Ja, ik snap er eigenlijk ook geen reet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht dat Arts alles is wat onder de Letteren faculteit valt. Maar als ze dat per universiteit verschillend gaan doen is het niet echt handig nee.
Ah, dat maakt al een boel duidelijk ja. Dankjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij wel.... 't onderscheid zit volgens mij in de faculteit waar de studie is ondergebracht.
http://www.onzetaal.nl/advies/nieuwetitulatuur.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |