Ik heb hem op mijn voorhuid laten zettenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef werkeend het volgende:
Als ik een titel had zou ik hem tatoeėren op m'n voorhoofd
m'n post, wat doe jequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Samcali het volgende:
Drommels, drommels en nog eens drommels !!!
[ afbeelding ]
Zou je titel zo klein zijn ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn voorhuid laten zetten
mijn eerste gedachte inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef werkeend het volgende:
Als ik een titel had zou ik hem tatoeėren op m'n voorhoofd
Denk eens "Out of the Box" , schatje.quote:
Laat je pics maar thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn voorhuid laten zetten
quote:
Liever niet als het over jouw voorhuid gaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk eens "Out of the Box" , schatje.![]()
Ja, echt absurd. Een oud-vriendinnetje van mij was daar gelukkig niet zo erg mee bezig. Haar vader wel. Echt absurd is dat. En nu is zij lid van een landelijke adelvereniging, waar ze natuurlijk een graaf kan ontmoeten, en zo haar kinderen ook een titel mee kan geven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:40 schreef balaguer222 het volgende:
Een maat van me neemt zijn telefoon standaard op met 'Baron <achternaam>!' ook voor zakelijke gesprekken
Ik heb ook een titel, wel anders. Maar hey, wellicht moet ik voor de grap ook mijn titel tussen haakjes zetten bij mijn zakelijke correspondentie.quote:
Nee, ik vind het gewoon absurd dat zo'n persoon zijn briefwisseling afsluit met zijn adelijke titel (niet relevant - lijkt mij). En sowieso vind ik het wereldje vaag. Ik ken het heel erg oppervlakkig (vrienden).quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Mr.Talisker het volgende:
Nu is het wel heel duidelijk dat TS jaloers is.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Registratiedienst het volgende:
...
Maar mijn grootste klacht is wel: de overheid die deze titels bij wet beschermd.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |