Engelse ziekte, voltooid deelwoord fout en getal van het gezegde fout.quote:Bekijk de video en zie hoe Boerenkool Stamppot bereidt worden.
www.nrc.tv
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:38 schreef Silaz het volgende:
in de trein![]()
Zit je daar dus zo, opeens komt er zo'n fastfood walm, je toegemoet..![]()
Daar krijg ik dus tering honger van![]()
Of nog erger, als iemand opeens zijn boterhammen met pindakaas, of ander smeersel in die categorie erbij pakt. En dat stinkt zo tering hard. Er iets van zeggen kan dan al niet meer, want het kwaad is al geschoten ofzoiets
Da's gewoon een afkorting van Track&Trace, de website waarop je kan volgen waar je pakket zich bevindt als je de T&T-code hebt gekregen van de verzender. Dus geen nieuwe schrijfwijze voor TNT.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Geniaal weer tot zover!
[..]
Ik weet niet of het echt fout is, origineel is het wel
Nergens denk ikquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Cybey het volgende:
Blij dat ze uit elkaar zijn. Vond het echt walchelijk dat ze Tommy gingen doen en zeker als een Nederlandse vertaling natuurlijk.
Van Tommy moet je afblijven!
oh! nou, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:11 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Da's gewoon een afkorting van Track&Trace, de website waarop je kan volgen waar je pakket zich bevindt als je de T&T-code hebt gekregen van de verzender. Dus geen nieuwe schrijfwijze voor TNT.
Kon het niet laten Coltzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik vriend van mij heeft 15 jaar geleden een tattoo laten zetten.(1,90 lang 50kilo) Gaat hij naar een tattooshop en kies een plaatje uit een boek.Een draak, 15 bij 15cm op zijn linker schouderblad.
![]()
Zins dien noemen we hem Zwelgje.
Hendig sjieke slib...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:34 schreef Dulk het volgende:
gooi er een zak van dit in, slipt tie vanzelf dicht
Hoi!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lol NOS Pwnd rtl door gewoon als kort nieuws te behandel![]()
hun vinden het gelukkig![]()
ook geen braking nieuws.
Gevalletje hypercorrectie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Misschien willen vrouwen hen partner niet zien zodat ze kunnen fantaseren over hen droomman
quote:Op zondag 15 maart 2009 09:50 schreef Lubbert het volgende:
Ik had op school een klasgenoot die op z'n 16e al een kunstgebit had. Die had ook een erfvelijk gebitsziekte waardoor alles eruit moest. Dit is al meer dan 20 jaar geleden dus toen was het geen probleem. Waarom die tandarts van je vriend het niet wil doen is me daarom een raadsel
Het staat wel mooi.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef iBolt het volgende:
Check het minimum loon van een 15 jarige op http://nibud.nl en dat wordt zeer waarschijnlijk je loon...
Kortom je wordt gewoon falicant uitgebuit
Ik neem aan dat deze persoon "onverantwoord" bedoelt, want er zit nogal een verschil in betekenis tussen die woorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef Sloggi het volgende:
Deze beelden heb ik niet gezien, maar een paar weken geleden was de politie toch echt onverantwoordelijk bezig bij Wegmisbruikers. Ze zaten iemand achterna in Zuid-Limburg: heuvelachtig, veel bochten en onoverzichtelijk vanwege huizen die rond de bochten staan e.d.
Die komt te voet niet verquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar dat trieste gedoe op loobbanden en sportschool wel.
Aan de andere kant: ten eerste lijkt het uit de rest van het topic niet of diegene serieus zal denken dat je het zo schrijft; maar ten tweede is het wel zoals je het uitspreekt! De stemloosheid van de 'p' valt weg doordat de letter voor een stemhebbende 'b' geplaatst is en wordt daardoor ook als 'b' uitgesproken... Toch grappig.quote:
Wat een gebazel. Het gaat niet om de rest van dat topique, het gaat erom dat het verkeerd werd geschreven. Hoe je het uitspreekt, doet evenmin terzake op een forum.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Aan de andere kant: ten eerste lijkt het uit de rest van het topic niet of diegene serieus zal denken dat je het zo schrijft; maar ten tweede is het wel zoals je het uitspreekt! De stemloosheid van de 'p' valt weg doordat de letter voor een stemhebbende 'b' geplaatst is en wordt daardoor ook als 'b' uitgesproken... Toch grappig.
Tot zover de semi-taalwetenschapper
Right... En bedankt...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gebazel. Het gaat niet om de rest van dat topique, het gaat erom dat het verkeerd werd geschreven. Hoe je het uitspreekt, doet evenmin terzake op een forum.
Vervang 'semi' maar gerust door 'pseudo'.
Dat 'gebazel' is feitelijk gewoon juist, hoewel je m.i. wel een erg gestoord woordbeeld of weinig begrip van spelling moet hebben om de geassimileerde 'p' ook daadwerkelijk als een 'b' op te schrijven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gebazel. Het gaat niet om de rest van dat topique, het gaat erom dat het verkeerd werd geschreven. Hoe je het uitspreekt, doet evenmin terzake op een forum.
Vervang 'semi' maar gerust door 'pseudo'.
Begrijpend lezen is ook een kunst.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dat 'gebazel' is feitelijk gewoon juist, hoewel je m.i. wel een erg gestoord woordbeeld of weinig begrip van spelling moet hebben om de geassimileerde 'p' ook daadwerkelijk als een 'b' op te schrijven.
Hoe je het uitspreekt doet op een forum net zo goed ter zake, schrift is immers een weergave van gesproken taal.
Dat zal me aan m'n derrière roestenquote:Verder vind ik je spelling 'topique' nogal aanstellerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |