TS wil geen klappen van tokkies, dat zegt ie toch? Nu is het wel zo dat als je een klacht indient dat je daarnį wel tokkies aan je deur hebt. Het is aan TS om te bepalen wat erger is...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef karr-1 het volgende:
Typisch Nederland, niet eerst gaan vragen, maar meteen dreigen met klachten indienen en naar de gemeente gaan. Bel gewoon aan en leg de situatie uit of zo.
Dus omdat ze er uit zien als tokkies zijn het ook meteen tokkies? Mijn buren zien er ook uit als tokkies, maar ze kwamen laatst zelf aan de deur vragen of wij geen last hadden van de herrie die hun kind maakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
TS wil geen klappen van tokkies, dat zegt ie toch? Nu is het wel zo dat als je een klacht indient dat je daarnį wel tokkies aan je deur hebt. Het is aan TS om te bepalen wat erger is...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:29 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit lijkt mij een zaak voor de rijdende rechter!
Die grap wou ik ook makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:24 schreef Slickk het volgende:
Een kutfontijn... Je buurvrouw is dus 24/7 aan het squirten?
het is fanfare hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:57 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Liever een kutfontijn dan een famfare in de tuin van de buren. Dan zou je helemaal niet meer slapen!
Als je na een tijd zo doorgedraaid bent dat je niet meer zonder pillen kunt, is dat het enige in je omgeving dat je nog thuis en vertrouwd laat voelen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Toen er achter mijn ouderlijk huis gebouwd werd was er dag en nacht een watergeluid te horen. Dit bleek van een of andere afvoer te zijn die het water in een stalen container stortte waar het gefilterd werd door rietplanten, en daarna weer het meer inliep.
Op het begin heel frustrerend maar na een tijdje is het zeer rustgevend.
etteren van de burenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Anders vraag je gewoon aan ze of ze dat ding 's nachts niet uit kunnen zetten. Sowieso, wat heeft een fontein 's nachts voor een nut?
Juist?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:22 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Als je na een tijd zo doorgedraaid bent dat je niet meer zonder pillen kunt, is dat het enige in je omgeving dat je nog thuis en vertrouwd laat voelen...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:29 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit lijkt mij een zaak voor de rijdende reidende rechter!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |