die longs van vamorgen had je toch vast moeten houdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef M.Melandri het volgende:
ING mag weer boven de 4
tja.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
Achteraf gelul.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
idd had ze sowieso nu niet meer in bezig gehad.. was voor een korte trade maar ging de verkeerde kant opquote:
ik eis minsten een -3% op het bordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef M.Melandri het volgende:
Ik vind dit niet echt lekker trouwens..... van mij mogen we richting slot wel iets zakken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik eis minsten een -3% op het bord
Meestal geen goed tekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Llotyhy het volgende:
Obama schijnt te gaan spreken, Volker schijnt te gaan spreken...
men?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Llotyhy het volgende:
Volker heeft een goede reputatie ook al is het een noob net als de anderen. Als hij een concrete rol binnen de administration krijgt verwacht men een rally...
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.quote:
jah dat snap ik maar ik dacht iemand of instelling ofzo. maar ok duidelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.
Ik denk ook niet dat dit het laagste punt was. De 7000 wordt ook nog wel getest op een gegeven moment, gok ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:52 schreef superworm het volgende:
Maargoed, de Dow heeft vandaag dus wél officieel een nieuw kredietcrisisrecord gezet.
ja maar stx weer een schok omhoog.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
ik zie schokjes naar beneden op WS
om een lagere top te creeren ja...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef edwinh het volgende:
[..]
ja maar stx weer een schok omhoog.
ja ik zag het ook net, steil omhoog, maar ze (PPT)trekken het volgens mij niet helemaal meer......het moet effe iets meer worden en dan kan er een grote verkoop golf ontstaan......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
om een lagere top te creeren ja...
geen longs voor mij op deze manier... te veel risico..ga denk ik mijn winst verzilveren voor et weekend..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef edwinh het volgende:
[..]
ja ik zag het ook net, steil omhoog, maar ze (PPT)trekken het volgens mij niet helemaal meer......het moet effe iets meer worden en dan kan er een grote verkoop golf ontstaan......
Dag beursspel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Dave7 het volgende:
Citigroup Inc. 1.99 -0.52 (-20.72%)
Bank of America Corporation 3.21 -0.72 (-18.32%)
Ik heb nog steeds het vertrouwen dat ik ga winnen aan het eind van het jaarquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
Willem ''onbekende kopers actief in amerika''
Mij zou het ook niet verbazen als ING maandag de grootste stijger is. Ik zou er echter geen vergif op innemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Mendeljev het volgende:
Ik twijfel hard of ik niet long zal gaan op de financials. Ik had mezelf voorgenomen dit niet te doen, maar de ervaring leert dat financials meestal wel een correctie vertonen na een keiharde daling (Citigroup, Barclays, ING). Er is maar één gedachte die me ervan weerhoudt. Een keiharde daling op Maandag of een beurskrach over een paar weken. Volkomen ongefundeerd, maar genoeg reden om skeptisch te blijven.
Wat een uitspraak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
Willem ''onbekende kopers actief in amerika''![]()
![]()
Mathijs Bouman vind ik best goed, die heeft ook leuke verhalen op Z24 en is minder bearish dan Middelkoop, ook wel leuk voor de verandering. Hans de Geus vind ik ook wel aardig, maar die presentatoren als beurscommentator is een drama en Jacob Schoenmaker is ook erg matig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef M.Melandri het volgende:
ik ga willem wel missen, die collega's van em zijn echt een drama op beursplein 5
Die man die laatst het EV van Aegon ging uitleggen vond ik echt een drama, klopte ook niks van...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Mathijs Bouman vind ik best goed, die heeft ook leuke verhalen op Z24 en is minder bearish dan Middelkoop, ook wel leuk voor de verandering. Hans de Geus vind ik ook wel aardig, maar die presentatoren als beurscommentator is een drama en Jacob Schoenmaker is ook erg matig.
what, er zijn geen eens opties onder de 3.20quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
ING PUT FEB 2009 4,40 0,50 0,45 0,55 0,45 900,00%
nice
heb nog steeds het idee dat hier een spelletje gespeeld is...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
nice
Waar staan die cijfers voor?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
nice
Klopt. Toen ik t zei was het 7327, inmiddels ook weer 15 punten boven de nieuwe daylowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dit het laagste punt was. De 7000 wordt ook nog wel getest op een gegeven moment, gok ik.
Zeker in dit tempo.
hehe,:Dquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vraag me af of SeLang erover denkt om rechtsomkeert te maken uit Thailand als hij de beertjes op zijn Blackberry ziet staan. Gezien zijn koersdoelen neemt hij waarschijnlijk liever nog een extra slok van de goedkope whiskey!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dacht dat vrijdagen meestal groen waren. anyway het muntje zegt dat het morgen niet best zal gaan
Die muziekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef edwinh het volgende:
volgens mij gaan ze wat uithalen met willem zo, tenminste zoiets vermoed ik
hmm vandaag ging het bijzonder lekker, DR van ¤ 159.00 op sprinters en ¤ 315 op opties. Er zijn dagen dat ik het niet op zak hebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef pberends het volgende:
Wow 3% winst op m'n 100 longs! Jammergenoeg was de slothandel zo dat ze weer ietsjes virtueel in de min staan.
Nyrstar op een cent na op de daylow gekocht.
Ik laat het over aan de PPT vanavond!
S&P op 600 wordt pas interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vraag me af of SeLang erover denkt om rechtsomkeert te maken uit Thailand als hij de beertjes op zijn Blackberry ziet staan. Gezien zijn koersdoelen neemt hij waarschijnlijk liever nog een extra slok van de goedkope whiskey!
Goud is helemaal niet door de 1000 gegaan. Dagtop is 999,3quote:
Wat mocht hij niet meer zeggen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
Hahaha
Hij heeft vandaag weer van alles gezegd wat hij van de adverteerders niet meer mocht zeggen...
We zullen het zien!quote:AMSTERDAM VANDAAG: AEX sluit fors lager; ING -12,4%
20-02-2009 17:59:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amsterdamse beurs is vrijdag met fors verlies gesloten. Algeheel pessimisme stuurde de markt omlaag, waarbij vooral de financiele waarden weer flinke klappen kregen. ING verloor meer dan 12%.
De AEX-index sloot vrijdag 3,6% lager op 229,13 punten, de Midkap verloor 2,6% op 292,71 punten en de Smallcap eindigde 2,3% lager op 300,30 punten.
"Opnieuw een slechte dag", stelt handelaar Peter Jurgens van Keijser Capital. "De ellende is nog niet voorbij en dat uitte zich vandaag vooral in de financials".
ING verloor 12,4%. Jurgens wijst onder meer op de grote onzekerheid over toekomstige dividendbetalingen. Daarnaast circuleren allerlei wilde geruchten, waaronder een mogelijke nationalisatie van de bank.
"Maar dat gaat wel erg ver", stelt de handelaar. De obligatie van EUR4 miljard met staatsgarantie die ING vandaag plaatste, geeft weer wat ruimte, aldus Jurgens.
Verder viel TomTom op met een verlies van 8,4%. Een negatief analistenrapport over de schulden van het bedrijf wogen op de stemming. Angst dat de maker van persoonlijke navigatieapparatuur niet binnen de bankconvenanten blijft en geld moet ophalen, drukte de koers, zegt Jurgens.
Daarnaast had TNT volgens de handelaar last van het voornemen van het kabinet om de Nederlandse postmarkt per 1 april volledig vrij te geven. Het aandeel zakte in de loop van de middag weg en sloot uiteindelijk 4,3% lager.
Voor komende week voorziet Jurgens een aanhoudend dalende trend. "Er is te veel slecht nieuws. Een omslag is bovendien nog niet dichtbij", verwacht hij. "Een test van de 217 puntengrens zit eraan te komen."
Staatsobligaties sloten hoger. De euro noteerde 0,4% lager op $1,2633.
Hehe ik dacht nog dat jij het was toen ik een bied van 1 long zag verschijnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef pberends het volgende:
Wow 3% winst op m'n 100 longs! Jammergenoeg was de slothandel zo dat ze weer ietsjes virtueel in de min staan.
Nyrstar op een cent na op de daylow gekocht.
Ik laat het over aan de PPT vanavond!
Hij heeft voor de laatste keer alle stokpaardjes weer van stal gehaaldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml
11:00: ING is eigenlijk te groot voor de Nederlandse overheid
12:00: ING 11,5% lager naar laagste punt ooit
http://www.rtl.nl/compone(...)llem_2.avi_plain.xml
12:10: Willem is niet bang voor verdere grote dalingen
14.00 de bodem van de AEX houdt voorlopig
15:00 Erg veel stress onder beleggers over ING
http://www.rtl.nl/compone(...)_beurs.avi_plain.xml
16:00 Banken maken geesten rijp voor nieuw financieel systeem
Opmerkelijk deze: De 4 miljard obligatie die ING vandaag uitgaf werd opgekocht door het ECB, en niet door marktpartijen
gaat gewoon volgens het lijntje....hopelijk breekt de trend tussen 8 en 10quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:49 schreef edwinh het volgende:
verkoop golf dowjones? gaat heel hard nou!
je doelt dan op een mass selloff?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
gaat gewoon volgens het lijntje....hopelijk breekt de trend tussen 8 en 10
nee, ppt actie ofzo voor mijn longsquote:
nee maar als ie niet meer volgens het lijntje gaat bedoel ik, zou trouwens wel een stunt zijn DJ in de 6000 pntquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nee, ppt actie ofzo voor mijn longsmaar zoals ik al eerder aangaf denk ik eerder aan een rally mid volgende week...
hahahah dat roep je al dagen Peter, zit je long?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog weinig schrokkends, de november low wordt misschien aangeraakt, maar daarna een rally?
Nee, ik zei het hertesten van de lows en dan weer een rally. Ik ging gister en eergisteren nog niet long omdat ik dacht dat het nog lager kon, en dat was ook zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef edwinh het volgende:
[..]
hahahah dat roep je al dagen Peter, zit je long?
Eens ik denk ook dat we op 220 even blijven hangen.....het valt en staat wat America doet. En natuurlijk wat Wout en Nout van plan zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik zei het hertesten van de lows en dan weer een rally. Ik ging gister en eergisteren nog niet long omdat ik dacht dat het nog lager kon, en dat was ook zo.
Niet dat ik er enorm vertrouwen in heb, ik heb sowieso maar 100 longs.
We komen echter steeds dichter bij de (tijdelijke) bodem, dat is een feit. Short gaan is natuurlijk lucratief als we door de lows zakken, maar om nu nog short te gaan vind ik nog linker.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef edwinh het volgende:
[..]
nee maar als ie niet meer volgens het lijntje gaat bedoel ik, zou trouwens wel een stunt zijn DJ in de 6000 pnt
6000 is naar beneden toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
hij kan 2kanten op uitschieten naar boven of naar beneden...wat bedoel je precies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |