quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:30 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor de faint-hearted.
= Niks zonder sausquote:
Ik ken het hele merk niet, waar haal je deze?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef Karina het volgende:
Voor bij de patat is deze mayonaise echt het allerlekkerst, de DL mayonaise met citroen komt op de tweede plaats (kon ik geen plaatje van vinden).
[ afbeelding ]
http://www.hellmanns.com/products/real_mayo.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ken het hele merk niet, waar haal je deze?
Dit vind ik dan weer niet ok. Saus isquote:
Het staat er vermoedelijk ook voor een buffet. Speciaal voor jou zullen we dan wel een klein bakje fixen waaruit jij je saus haalt ipv dat jij moet scheppen uit idd bijna een oceaan vol saus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer niet ok. Saus ismaar zo gauw het een zwembad wordt haak ik af
Ja maar dan is het al verpest, ook al is het voor een buffet. Goede oplossing, bedankt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het staat er vermoedelijk ook voor een buffet. Speciaal voor jou zullen we dan wel een klein bakje fixen waaruit jij je saus haalt ipv dat jij moet scheppen uit idd bijna een oceaan vol saus.
Idd. Doodeenvoudig, maar mag zeker niet ontbreken is onze grote vriend Curry:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:06 schreef babipangang het volgende:
[ afbeelding ]
deze saus is echt de bomb!
De DL of de Hellman?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ken het hele merk niet, waar haal je deze?
Ja jammer dan. Dat is echt te gezond hoor voor dit topicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Isabeau het volgende:
In het Engels is het 'applesauce'
[ afbeelding ]
Apart? Is heel bekende combinatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kerrie Ananas? Klinkt apart, maar relax.
Dat zal best wel, maar schijnbaar moeten de meesten het toch per toeval ontdekken. Ik had het ook nog nooit gezien bij de supermarkt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |