Kook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
hun reisprogramma (met Floortje) is top,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen idee wat voor programma's er door llink gemaakt wordt
mja zeg dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Wat is dit nou weer voor 'n onderwerp
Flo, Flo
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Dit lijkt me eerder een soort van gratis reclame voor Llink.
Wat mij betreft is de enige hoop op beschaving nog de publieke omroep. Ik kijk dan ook nauwelijks nog televisie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Kook niet.
Het is een aardige mevrouw, die Tanja, maar het voegt voor mij niks toe. Al die omroepjes moeten maar commercieel en/op/of internet. En de rest op 2 zenders, dag en nacht, zoals de BBC.
Dat was iets wat vroeger bij Veronica werd gepresenteerd. Er zat een sponsoring van een reisbureau achter, dus daar hoorde het prima thuis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
hun reisprogramma (met Floortje) is top,
nou dan had ik toch een betere meegenomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Alles wordt gecensureerd bij P&Wquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet alleen "lijkt", dat is het ook gewoon. Niet zo gek ook natuurlijk, in een programma met een linkse insteek.
Française, zo te horen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ah, Philip heeft een oostblokhoer.
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alles wordt gecensureerd bij P&W
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Maar het gedicht duurt 2 minutenquote:
Ja, ze vergelijken hem met Napoleon. Klein, megalomaan, onrealistisch.. RECHTSquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar nu over de president van Frankrijk
Is dat urgent ?
Precies. En daarnaast is zo'n nieuwe rechtse omroep natuurlijk hard nodig om aan te tonen dat al dat geroep om een nieuwe rechtse omroep volkomen zinloos is geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Censuur? Nee, lijkt me niet. Wel gratis reclame voor de "good guys", oftewel voor mede-linksen. Is hun goed recht natuurlijk, maar ook meteen de reden dat er een fatsoenlijke "rechtse" omroep moet komen om de boel een beetje recht te trekken.
Ik hoorde iets van Truusje. Was het nou zijn vrouw of kat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig luisteren we allemaal selectief
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef Registratiedienst het volgende:
Maar wel die Floortje flink betalen. Financieel wanbeleid, maar wel positieve programma's maken over ontwikkelingssamenwerking. Yeah right.
Daarom PowNed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.
Schandalig.
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daar kreeg je welgeteld 0 vragen over.
Schandalig.
Wacht maar tot de talking heads van PowNed 1,2 miljoen krijgen. Dan gaan die kritische vragen ook daar zó het raam uit.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?
Inderdaad, dikke kans dat die vraag een backfire oplevert.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe wil je daar vragen over stellen als je zelf 1,2 miljoen (oid) krijgt bij de VARA?
maar freriks is een babyboomer die heeft alleen zorgen over de katquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef pberends het volgende:
Wat een dramatische gasten zeg!
Zeikertje Agnes Kant weer met der eeuwige gemouw. Ze gaf de schuld van de kredietcrisis aan hebberige bankiers en doorgeslagen kapitalisme. Dat is gedeeltelijk waar, maar ze vergeet een groot gedeelte: de kredietorgie was met name ingezet door de Amerikaanse overheid en Amerikaanse centrale bank - door de rentes na 2001 kunstmatig hoog te houden terwijl er al economisch herstel was. Niet het overdreven kapitalisme heeft deze crisis veroorzaakt, maar juist monetaire interventie door overheden/centrale banken.
En dan die zeikmuts van Llink, de zoveelste totaal nutteloze omroep. Alsof dat derde wereld gezeik onze neus onderhand totaal niet uitkomt. Nog even en Nederland is een derde wereldland met een staatsschuld van 200% als alle banken genationaliseerd moeten worden. Van die omroepsubsidies kunnen ze trouwens heel wat negertjes in Afrika redden is mijn idee.
En dan die kattenonzin... ik kan maar 1 ding zeggen: WTF? Who gives a flying fuck. Die Freriks moet echt z'n bek houden. Ik heb de tv ook maar bijtijds uitgezet.
Sterker nog, die vind ik op sommige punten beter dan P&W.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Oooooh wat slecht zeg...
Waar zijn Knevel en van de Brink als je ze nodig hebt![]()
![]()
.
Je kunt ook overdrijven he.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterker nog, die vind ik op sommige punten beter dan P&W.
Niet doorschietenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
kom niet te gek hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het duurde altijd wel 5 min. korter, dat vind ik idd ook wel prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik m'n aluhoedje maar alvast opzetten. De PvdA'ers, ze komen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is een groot complot in elk geval. Let vooral op subliminal messages, voor je het weet stemt iedereen op de PvdA
Misschien een klein stukje kijken.quote:Vanavond:
- Hermen Hulst, directeur van Guerrilla Games en maker van 'Killzone 2'.
- Internetondernemer Ben Woldring analyseert overname Nuon.
- Hoogleraar Willem Verbeke voorspelt sollicitaties met hersenscan.
-Singer songwriter Marike Jager is genomineerd voor een Edison.
Ik kan mij hem nog goed herinneren idd, toen dacht ik al, jij komt er wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh dat is die gozer die als kleine jongen miljonair is geworden met z'n idee om telefoonaanbieders te vergelijken op een website.
En daar is die dan!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik kan mij hem nog goed herinneren idd, toen dacht ik al, jij komt er wel.
Maar Samson, dat is een Belg, Belgen zijn wereldvreemd.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef Samsonneke het volgende:
Die Belg
Nog nooit van vrije tijd gehoord.
Dit item is alweer voorbij.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef JimmyJames het volgende:
Ordinair gamebashen, kutshow wordt het vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |