Tranende ogen heb ik al heurquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem er ook een allergie + tranende ogen bij
commentaar geven omdat iemand zn eigen topic fipo'd terwijl dit al honderden delen aan de gang isquote:
Fixtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tranende ogen heb ik al heurallergie ook wel
een snikkelallergie
Anyway wat is er met de TT?
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
commentaar geven omdat iemand zn eigen topic fipo'd terwijl dit al honderden delen aan de gang is
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
waarom geen nieuwe 2e count erin
Doe eens gekquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
ah je zei neukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenen dan wordt klonk helemaal gek!
Goed plan!!
Dat moet iemand klonk verzorgen ipv dat klonk mensen verzorgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenen dan wordt klonk helemaal gek!
Goed plan!!
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed plan!!
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepquote:
ja maar ik ben een faalhaas ik mag hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaat
het is dat je zo ver woontquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepen niemand die het doet
Je moet wel heel gek zijn om ehm laat maar zittequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepen niemand die het doet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet wel heel gek zijn om ehm laat maar zitte
prioriteiten stellen debbie, anders ga je ook van onderen lekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zeg maar hoor?
ach vanavond komt mark langs
dus wie weet
O neejik ben verkouden en moet naar een baby kijken
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Dan is het lekken in ieder geval gezaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prioriteiten stellen debbie, anders ga je ook van onderen lekken
Dudequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doenquote:
Verkouden is toch geen nieuw excuus hequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
ach vanavond komt mark langsdus wie weet
O neejik ben verkouden en moet naar een baby kijken
![]()
ja idd, wat heb je nou aan de spullen van een ander, als je het zelf ook kan makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doen
[..]
Verkouden is toch geen nieuw excuus he
Die baby kan wel wachten
ik moest lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en 'ahhhquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Morgen mn laatste werkdag hier..
Van de ene kant(wie werkt er nou graag?)
van de andere kant(twas een leuke groep)
is niet leuk om weg te gaan danquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Whahahahhaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is niet leuk om weg te gaan dan![]()
hou je het droog denk je ?
en had je al wat gehoord van dat ene gesprek een verdieping lager?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Ja maar ik moet met hem mee naar die baby kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doen
[..]
Verkouden is toch geen nieuw excuus he
Die baby kan wel wachten
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
en had je al wat gehoord van dat ene gesprek een verdieping lager?
gelijk heb jequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomen
ze verwachten dat ik uitzendkracht blijf met dus de onzekerheid om iedere dag te horen te krijgen dat het mn laatste is...
nee bedankt, ik zoek zekerheid... mn kindje heeft iedere dag honger en niet alleen als ik werk heb
wat een rukkers duffe boel daarzo... ik zou je zo een vast contract gevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze verwachten dat ik uitzendkracht blijf met dus de onzekerheid om iedere dag te horen te krijgen dat het mn laatste is...
nee bedankt, ik zoek zekerheid... mn kindje heeft iedere dag honger en niet alleen als ik werk heb
Ja snap ik alleen een beetje jammer dat zekerheid in deze tijd van recessie niet echt van toepassing isquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja alleen nu is ie deaudquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
ff op lunch.. en meteen weer een heel topic vol
Komt door mijn recordpogingquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
een normaal mens lunched niet om 3 uurquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
welke recordpoging?quote:
spammertquote:
ik ben dan ook niet normaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een normaal mens lunched niet om 3 uur
Daar kunnen we dan ook niks tegenin brengenquote:
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja snap ik alleen een beetje jammer dat zekerheid in deze tijd van recessie niet echt van toepassing is
nee dat hoef je niet eens te proberenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan ook niks tegenin brengen
Klopt dat probleem heb ik nu ook, alleen ik heb geen kinderen, maar sta er op dit moment wel alleen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.
Dan ga ik liever voor die banen, weet ik iig dat ik een (half) jaar inkomen heb
Met een uitzendbaan kan het iedere dag je laatste zijn
spammert je had er al 1000+ van de weekquote:
Het verzekert wel je inkomen gedurende die periodequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt dat probleem heb ik nu ook, alleen ik heb geen kinderen, maar sta er op dit moment wel alleen voor.
Anywayz in tijden van reorganisatie enzo heeft een half jaar contract vaak ook niks te betekenen.
Ik was het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
spammert je had er al 1000+ van de week![]()
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)![]()
![]()
Heb je al wat anders dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het verzekert wel je inkomen gedurende die periode
ik hoor hier alleen maar slecht nieuws eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.
Dan ga ik liever voor die banen, weet ik iig dat ik een (half) jaar inkomen heb
Met een uitzendbaan kan het iedere dag je laatste zijn
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoor hier alleen maar slecht nieuws eerlijk gezegd.
er worden een hoop mensen ontslagen de laatste tijd
Men neemt ook bijna geen nieuwe mensen aan. En als ze nieuwe mensen zoeken wordt er zoveelquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, hier gebeurt dat bijna niet hoor. Weet niet..misschien is het bij jullie anders dan, maar in de rest van nederland is het bal op dit moment hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaan
spam? waar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik geloof er helemaal niets van spammert![]()
dan gaat het bij jullie beter dan bij onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaan
Of bij de rest van nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan gaat het bij jullie beter dan bij ons
mocht jij ontslagen worden hebben ze volgens mij nog genoeg mensen nodig.... wat ik hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat gaat toch stinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in een graf in mijn achtertuin
wel handig als ik zou kunnen programmeren danquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mocht jij ontslagen worden hebben ze volgens mij nog genoeg mensen nodig.... wat ik hoor
en al helemaal programmeurs
veel plekken wel..sommige sectoren blijven gelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, hier gebeurt dat bijna niet hoor. Weet niet..misschien is het bij jullie anders dan, maar in de rest van nederland is het bal op dit moment hoor
Klopt is ook zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
veel plekken wel..sommige sectoren blijven gelijk
wij doen ook helpdesk etcquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel handig als ik zou kunnen programmeren dan
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
wij doen ook helpdesk etc
en je bent nooit te oud om te leren
Vroegah hadden we kuiluhquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.
heb veel IRC gescript vroeger, en op de c64 maakte ik demos.
nee, niet lachen
waarom lachen... dat is nog es hardcorequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.
heb veel IRC gescript vroeger, en op de c64 maakte ik demos.
nee, niet lachen
ja , nu moet ik dus wel lachenquote:
hmm mischien toch maar s kijken ernaar. hmm ik weet niet..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom lachen... dat is nog es hardcore
Boerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb een tuin van 1000 hectare
oquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
stiekem heb ik geen eens een tuin maarja
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , nu moet ik dus wel lachen![]()
trouwens, kuiluh mag je helemaal niet meer zeggen in apeldoorn
welke motivatie??quote:
Oh jaquote:
wheehehe.... vanavond maar vroeg onder de dekens... echt verrot geslapen gisterenquote:
ik lag er al vroeg inquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehehe.... vanavond maar vroeg onder de dekens... echt verrot geslapen gisteren
das soms wel fijn thuis kamenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik lag er al vroeg in
22.38u was mn vent thus, toen riep ik al hoi vanuit mn warme bedje
Ben nog speciaal naar beneden gelopen om een kusje te gevenquote:
ahhww lekker warm thuiskomstquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben nog speciaal naar beneden gelopen om een kusje te geven
zal wel moeten.. hij kroop pas om 4 uur naast mequote:
ow ik dacht dat tie gelijk meegingquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal wel moeten.. hij kroop pas om 4 uur naast me
Wil je een jas?quote:
ui??quote:
wat heb je nodig?quote:
najah we hebben nog wel een bed over.... denk alleen dat het woonwerk verkeer wat zwaar isquote:
Je mag ook gewoon een donatie doen op giro: 12345quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef tripack het volgende:
[..]
najah we hebben nog wel een bed over.... denk alleen dat het woonwerk verkeer wat zwaar is
jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt?
oow... die ik zie die met dat konijnquote:
oh gossiequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op me neus graagdie doet zeer
Wat moet jij nou weer?quote:
aawquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aaw![]()
* LovelyLady geeft debbie_19 een kusje op haar neus
Beter?
hooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer?ben je weer vrij klote kind
maar dan word diegene ook ziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Te laatquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dan word diegene ook ziek
quote:
Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je bestquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisga ik al die zieken ziek maken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat valt toch wel mee
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Sterven lijkt me wel een goed planquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat zal ik eens doen met al mijn vrije tijd ?
alsof jij het daar zo druk hebt, je zit de hele dag op fokquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sterven lijkt me wel een goed plan
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij het daar zo druk hebt, je zit de hele dag op fok
hoewel ik zoveel tijd VRIJ heb, ga ik niet naar de vorige topics om die door te lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb echt ook wel gewerkt
>>>> zie vorige topics
Lui varkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoewel ik zoveel tijd VRIJ heb, ga ik niet naar de vorige topics om die door te lezen
ik heb net iemand afgeslacht met tennis hoorquote:
Tennisquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb net iemand afgeslacht met tennis hoor
en straks heb ik voetbaltraining dusss...lui ben ik heul niet![]()
hahahquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisga ik al die zieken ziek maken
quote:
pijnlijk en langzaam was het hequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sterven lijkt me wel een goed plan
0906-0911quote:
Jup indeed...vooral pijnlijk....en langzaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pijnlijk enl angzaam was het he
nee, echt tennisquote:
oh ja...ik ben een badboy hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup indeed...vooral pijnlijk....en langzaam
oh ja kloptquote:
En daar moet je nu voor boetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja...ik ben een badboy hoor
je mocht daar heul niet met schoenen naar binnen die een zwarte zool hebben, en toch doen he
hiihihihi ze zei hoooiijj tegen mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooiiiijjjjj Ramtin
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dyingquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En daar moet je nu voor boeten
hihi, jij zei tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihihihi ze zei hoooiijj tegen mij
Nou...dat is het tekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dying
aangekomen in de club, is de vibe volkomen kut .........quote:
ik heb al ander nummer opgezetquote:
Gayquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al ander nummer opgezet
ik vond het een beetje eng
mensen die gay zeggen, zijn gayquote:
ik heb john legend er op p.d.aquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dying
ramt inquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooiiiijjjjj Ramtin
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb john legend er op p.d.a
Let's go to the park
I wanna kiss you underneath the stars
Maybe we'll go too far
We just don't care
We just don't care
We just don't care.
debbie ?
ben je nieuw ?quote:
wat een poot ben jij zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mensen die gay zeggen, zijn gay
hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht dat tie gelijk meeging
maar das dus niet zo
oudquote:
hihihi dat vinden mijn schapen erg fijn iddquote:
omfgquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb john legend er op p.d.a
Let's go to the park
I wanna kiss you underneath the stars
Maybe we'll go too far
We just don't care
We just don't care
We just don't care.
debbie ?
topickillerquote:
Dan ben jij dubbel gayquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mensen die gay zeggen, zijn gay
mensen die zeggen dat andere mensen dubbel gay zijn, zijn gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
oja even de andere benamingen voor mijn naamquote:
je vergeet Timquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
oja even de andere benamingen voor mijn naamvoordat jij ze gaat opnoemen
de meest beroemde ... RAMBO
rammstein
ram hem er in
martin
lam nummer tien
henk
owkeequote:
oja dit stuk nog speciaal voor jouquote:
oja, dat is dus als ik een taxi bel of ergens onbelangrijk, ik heb geen zin namelijk mijn naam honderd keer te zegge/spellenquote:
Okay.. ik lieg..quote:
en dan p00p met zijn gitaar, neem ik mijn drumstel meequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
oja dit stuk nog speciaal voor jouga ik wel zingen voor je zaterdag
Let's make love, let's go somewhere they might discover us
Let's get lost in lust
We just don't care,
We just don't care,
We just don't care.
Rammsteinquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
rammstein
ram hem er in
martin
lam nummer tien
henk
quote:
Gauw! daar past ie vast inquote:
ben je nieuw ?quote:
bij die schot ik wel ffs in de lach aangezien als ik jouw pics zie en dan ramboquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
rammstein
ram hem er in
martin
lam nummer tien
henk
Lees eens een topic of 3 terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ?
stel je even voor
ben je een kloon ? stel je voor
Alles wat in Geen reet te doen op je werk (afgekort Grtdojw) gebeurt, blijft ook in Geen reet te doen op je werk capise
dat zei ik gister ook tegen jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gauw! daar past ie vast in![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
En hij paste..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat zei ik gister ook tegen jou
geen zin om terug te lezen, is dat jou kloon danquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lees eens een topic of 3 terug
en deze: [GRTDOJW #691] Waar er meerdere LL's zijn slaat er ook al op
HAHAHAHquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gauw! daar past ie vast in![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik ben niet nieuw maar ook niet oudquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ?
stel je even voor
ben je een kloon ? stel je voor
Alles wat in Geen reet te doen op je werk (afgekort Grtdojw) gebeurt, blijft ook in Geen reet te doen op je werk capise
Nee manquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
geen zin om terug te lezen, is dat jou kloon dan
ooow gelukkigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay.. ik lieg..
soms gaan we tegelijk slapen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
Friday ik hoef trouwens nog maar 5 min
ja gelukkig lijk ik er niet op, die silvester stallone lijkt wel gehandicapt manquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij die schot ik wel ffs in de lach aangezien als ik jouw pics zie en dan rambo![]()
![]()
silvester stallone in family guyquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gelukkig lijk ik er niet op, die silvester stallone lijkt wel gehandicapt man
ben je blond ? zomaar een vraag hoarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw maar ook niet oud![]()
Maar voor jou:
Ik ben Lovelylady kwam hier vaker maar na een rel een halfjaartje weggebleven
Echt werken doe ik niet, doe thuiswerk (gastouder)
Geen kloon
gewoon een standaard vraag die iedereen wordt gesteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je blond ? zomaar een vraag hoar![]()
ohh, kool man lijkt helemaal niet op die van jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee man![]()
Mijn kloon heet heel origineel Ladylike2
kom op antwoord eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
wat was die clip met die vamps(rode ogen) ook alweerdie is vet
Deze allochtoon is een baasquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben vette nummer echt keihard gek
je stelde zelf de vraag hoorquote:
nee iemand moet het beantwoorden aangezien ik de naam niet weetquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je stelde zelf de vraag hooren nu zeg je jezelf dat je moet antwoorden
tijd voor weekend, of niet ?