SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
How you doin' Captain Obvious!?quote:
Zelfde had ik met een pokersitequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heb ik een account gemaakt voor studielink, zodat ik mij in kan schrijven voor een school..
kreeg ik binnen 5 dagen een verificatiecode die ik binnen 28 dagen moet activeren.
nu zegt hij dat mijn accountgegevens niet kloppen, terwijl je ingelogd moet zijn, als je die verificatiecode aan wil vragen
dus ik ben al ingelogd geweest
maar dit is voor mijn studiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfde had ik met een pokersite
Nja dan sla ik die maar over
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef renedis het volgende:
fipo
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet nodig joh, er zit al zo'n zakdoekjesdispenser achterin de limoquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
Wie wil even voor mij zakdoekjes gaan halenik heb geen tijd..en geen zin
Gastquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
ik ga poepenen onder het poepen speel ik altijd brain training
dus ik word gewoon slimmer terwijl ik aan het schijten ben
hoe vet is dat
wist je dat wanneer je poept, je kleine stukjes hersenen uit schijt, dus het enige wat jij doet is het in evenwicht houden !quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
ik ga poepenen onder het poepen speel ik altijd brain training
dus ik word gewoon slimmer terwijl ik aan het schijten ben
hoe vet is dat
Lekker gemaakt weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heb ik een account gemaakt voor studielink, zodat ik mij in kan schrijven voor een school..
kreeg ik binnen 5 dagen een verificatiecode die ik binnen 28 dagen moet activeren.
nu zegt hij dat mijn accountgegevens niet kloppen, terwijl je ingelogd moet zijn, als je die verificatiecode aan wil vragen
dus ik ben al ingelogd geweest
Haha jahquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
wel tijd hebben voor een fipo-pic, maar niet voor de OP....
Verdomme m'n koffiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wist je dat wanneer je poept, je kleine stukjes hersenen uit schijt, dus het enige wat jij doet is het in evenwicht houden !
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wist je dat wanneer je poept, je kleine stukjes hersenen uit schijt, dus het enige wat jij doet is het in evenwicht houden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |