Tranende ogen heb ik al heurquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem er ook een allergie + tranende ogen bij
commentaar geven omdat iemand zn eigen topic fipo'd terwijl dit al honderden delen aan de gang isquote:
Fixtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tranende ogen heb ik al heurallergie ook wel
een snikkelallergie
Anyway wat is er met de TT?
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
commentaar geven omdat iemand zn eigen topic fipo'd terwijl dit al honderden delen aan de gang is
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
waarom geen nieuwe 2e count erin
Doe eens gekquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Friday12 het volgende:
die TT![]()
ah je zei neukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenen dan wordt klonk helemaal gek!
Goed plan!!
Dat moet iemand klonk verzorgen ipv dat klonk mensen verzorgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zodat we het straks allemaal nog ff extra kunnen verneukenen dan wordt klonk helemaal gek!
Goed plan!!
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed plan!!
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepquote:
ja maar ik ben een faalhaas ik mag hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet jij geen topic meer openen 2x zoveel kans dat het misgaat
het is dat je zo ver woontquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepen niemand die het doet
Je moet wel heel gek zijn om ehm laat maar zittequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O je wilt niet weten hoe vaak ik dat roepen niemand die het doet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet wel heel gek zijn om ehm laat maar zitte
prioriteiten stellen debbie, anders ga je ook van onderen lekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zeg maar hoor?
ach vanavond komt mark langs
dus wie weet
O neejik ben verkouden en moet naar een baby kijken
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Dan is het lekken in ieder geval gezaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prioriteiten stellen debbie, anders ga je ook van onderen lekken
Dudequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doenquote:
Verkouden is toch geen nieuw excuus hequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
ach vanavond komt mark langsdus wie weet
O neejik ben verkouden en moet naar een baby kijken
![]()
ja idd, wat heb je nou aan de spullen van een ander, als je het zelf ook kan makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doen
[..]
Verkouden is toch geen nieuw excuus he
Die baby kan wel wachten
ik moest lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en 'ahhhquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Morgen mn laatste werkdag hier..
Van de ene kant(wie werkt er nou graag?)
van de andere kant(twas een leuke groep)
is niet leuk om weg te gaan danquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Whahahahhaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is niet leuk om weg te gaan dan![]()
hou je het droog denk je ?
en had je al wat gehoord van dat ene gesprek een verdieping lager?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
Ja maar ik moet met hem mee naar die baby kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou wel heel gek moeten zijn om jou te kunnen doen
[..]
Verkouden is toch geen nieuw excuus he
Die baby kan wel wachten
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
en had je al wat gehoord van dat ene gesprek een verdieping lager?
gelijk heb jequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomen
ze verwachten dat ik uitzendkracht blijf met dus de onzekerheid om iedere dag te horen te krijgen dat het mn laatste is...
nee bedankt, ik zoek zekerheid... mn kindje heeft iedere dag honger en niet alleen als ik werk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |