Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je bestquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisga ik al die zieken ziek maken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat valt toch wel mee
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Sterven lijkt me wel een goed planquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat zal ik eens doen met al mijn vrije tijd ?
alsof jij het daar zo druk hebt, je zit de hele dag op fokquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sterven lijkt me wel een goed plan
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij het daar zo druk hebt, je zit de hele dag op fok
hoewel ik zoveel tijd VRIJ heb, ga ik niet naar de vorige topics om die door te lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb echt ook wel gewerkt
>>>> zie vorige topics
Lui varkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoewel ik zoveel tijd VRIJ heb, ga ik niet naar de vorige topics om die door te lezen
ik heb net iemand afgeslacht met tennis hoorquote:
Tennisquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb net iemand afgeslacht met tennis hoor
en straks heb ik voetbaltraining dusss...lui ben ik heul niet![]()
hahahquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet vanaaf ff langs het ziekenhuisga ik al die zieken ziek maken
quote:
pijnlijk en langzaam was het hequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sterven lijkt me wel een goed plan
0906-0911quote:
Jup indeed...vooral pijnlijk....en langzaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pijnlijk enl angzaam was het he
nee, echt tennisquote:
oh ja...ik ben een badboy hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup indeed...vooral pijnlijk....en langzaam
oh ja kloptquote:
En daar moet je nu voor boetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja...ik ben een badboy hoor
je mocht daar heul niet met schoenen naar binnen die een zwarte zool hebben, en toch doen he
hiihihihi ze zei hoooiijj tegen mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooiiiijjjjj Ramtin
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dyingquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En daar moet je nu voor boeten
hihi, jij zei tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihihihi ze zei hoooiijj tegen mij
Nou...dat is het tekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dying
aangekomen in de club, is de vibe volkomen kut .........quote:
ik heb al ander nummer opgezetquote:
Gayquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al ander nummer opgezet
ik vond het een beetje eng
mensen die gay zeggen, zijn gayquote:
ik heb john legend er op p.d.aquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan heb ik een liedje erop, die heet I feel like dying
ramt inquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooiiiijjjjj Ramtin
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb john legend er op p.d.a
Let's go to the park
I wanna kiss you underneath the stars
Maybe we'll go too far
We just don't care
We just don't care
We just don't care.
debbie ?
ben je nieuw ?quote:
wat een poot ben jij zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mensen die gay zeggen, zijn gay
hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht dat tie gelijk meeging
maar das dus niet zo
oudquote:
hihihi dat vinden mijn schapen erg fijn iddquote:
omfgquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb john legend er op p.d.a
Let's go to the park