wat een rukkers duffe boel daarzo... ik zou je zo een vast contract gevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomen
ze verwachten dat ik uitzendkracht blijf met dus de onzekerheid om iedere dag te horen te krijgen dat het mn laatste is...
nee bedankt, ik zoek zekerheid... mn kindje heeft iedere dag honger en niet alleen als ik werk heb
Ja snap ik alleen een beetje jammer dat zekerheid in deze tijd van recessie niet echt van toepassing isquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik blijf solliciteren hebben ze me niet aangenomen
ze verwachten dat ik uitzendkracht blijf met dus de onzekerheid om iedere dag te horen te krijgen dat het mn laatste is...
nee bedankt, ik zoek zekerheid... mn kindje heeft iedere dag honger en niet alleen als ik werk heb
Ja alleen nu is ie deaudquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
ff op lunch.. en meteen weer een heel topic vol
Komt door mijn recordpogingquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
een normaal mens lunched niet om 3 uurquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
welke recordpoging?quote:
spammertquote:
ik ben dan ook niet normaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een normaal mens lunched niet om 3 uur
Daar kunnen we dan ook niks tegenin brengenquote:
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja snap ik alleen een beetje jammer dat zekerheid in deze tijd van recessie niet echt van toepassing is
nee dat hoef je niet eens te proberenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan ook niks tegenin brengen
Klopt dat probleem heb ik nu ook, alleen ik heb geen kinderen, maar sta er op dit moment wel alleen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.
Dan ga ik liever voor die banen, weet ik iig dat ik een (half) jaar inkomen heb
Met een uitzendbaan kan het iedere dag je laatste zijn
spammert je had er al 1000+ van de weekquote:
Het verzekert wel je inkomen gedurende die periodequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt dat probleem heb ik nu ook, alleen ik heb geen kinderen, maar sta er op dit moment wel alleen voor.
Anywayz in tijden van reorganisatie enzo heeft een half jaar contract vaak ook niks te betekenen.
Ik was het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
spammert je had er al 1000+ van de week![]()
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)![]()
![]()
Heb je al wat anders dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het verzekert wel je inkomen gedurende die periode
ik hoor hier alleen maar slecht nieuws eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg werkgevers die je een (half)jaarcontract bieden.
Dan ga ik liever voor die banen, weet ik iig dat ik een (half) jaar inkomen heb
Met een uitzendbaan kan het iedere dag je laatste zijn
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoor hier alleen maar slecht nieuws eerlijk gezegd.
er worden een hoop mensen ontslagen de laatste tijd
Men neemt ook bijna geen nieuwe mensen aan. En als ze nieuwe mensen zoeken wordt er zoveelquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, hier gebeurt dat bijna niet hoor. Weet niet..misschien is het bij jullie anders dan, maar in de rest van nederland is het bal op dit moment hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaan
spam? waar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik geloof er helemaal niets van spammert![]()
dan gaat het bij jullie beter dan bij onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb net nog 3 brieven voor een jaarcontract de deur uit gedaan
Of bij de rest van nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan gaat het bij jullie beter dan bij ons
mocht jij ontslagen worden hebben ze volgens mij nog genoeg mensen nodig.... wat ik hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat gaat toch stinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in een graf in mijn achtertuin
wel handig als ik zou kunnen programmeren danquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
mocht jij ontslagen worden hebben ze volgens mij nog genoeg mensen nodig.... wat ik hoor
en al helemaal programmeurs
veel plekken wel..sommige sectoren blijven gelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, hier gebeurt dat bijna niet hoor. Weet niet..misschien is het bij jullie anders dan, maar in de rest van nederland is het bal op dit moment hoor
Klopt is ook zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
veel plekken wel..sommige sectoren blijven gelijk
wij doen ook helpdesk etcquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel handig als ik zou kunnen programmeren dan
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
wij doen ook helpdesk etc
en je bent nooit te oud om te leren
Vroegah hadden we kuiluhquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.
heb veel IRC gescript vroeger, en op de c64 maakte ik demos.
nee, niet lachen
waarom lachen... dat is nog es hardcorequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet zeker dat ik het wel goed op zou pakken.
heb veel IRC gescript vroeger, en op de c64 maakte ik demos.
nee, niet lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |