Klikken zal je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
Ja idd..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
je faalt in je plaatjes Daggla
QFTquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Philips....
FAIL..
Echte gamers doen het op een Bravia..
Erg van genotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Veel mensen vonden de game supertof. Hij had alleen veel toffer kunnen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die de game wél supertof vond. Als er nu een trophy patch zou uitkomen zou ik 'm weer helemaal uit gaan spelen.
Goeie game, de eerste missies in ieder geval. Totdat je erachter komt dat alle missies gewoon hetzelfde zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens?
Crapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Darkzell het volgende:
Hoe vonden jullie Assasins Creed trouwens? Ik heb hem nog zo ongeveer ongespeeld liggen en ik moet er nog steeds aan beginnen, maar sinds de update Burnout Paradise zit ik daar weer helemaal in, plus dat ik tegelijk nog bezig ben met Wipeout HD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |