En dat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misselijk worden door een hamburger of een ijsje?
Neequote:
WATquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb niet echt honger, ik heb gewoon trek. Maar iets in mij zegt dat als ik iets lekkers ga eten dat ik misselijk zal worden.
Only 1 way to knowquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb niet echt honger, ik heb gewoon trek. Maar iets in mij zegt dat als ik iets lekkers ga eten dat ik misselijk zal worden.
Vreet nou gewoon die tompoesen op. Daar word je echt niet in een keer dik van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 opquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vreet nou gewoon die tompoesen op. Daar word je echt niet in een keer dik van.
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet ineens moddervet. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is toch niet zó erg ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Kennen jullie dat onbestemde gevoel in je maag, dat je niet weet of je nou iets wil eten of niet?
Het heeft iets weg van brakheid, maar dan wat milder..
Je hebt wel trek, en zin in dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Maar iets zegt je dat als je het gegeten hebt, je heel misselijk zult worden!
En als je het dan eet, word je ook misselijk en haat je jezelf.
Klacht: Eten of niet?
Disclaimer: Ik ben niet zwanger
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMTquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet zo snel dik. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is heus niet zó erg
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMT
Het gaat om het feit of ik misselijk ga worden of niet!
Anders doe je even lekker serieus bij zo'n oh zo serieuze klacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet ineens moddervet. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is toch niet zó erg ?
Dit ís een serieuze klacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders doe je even lekker serieus bij zo'n oh zo serieuze klacht.
Oww sorry ik had de OP nog niet goed gelezen, maar als je aanvoelt dat je misselijk gaat worden dan moet je het gewoon niet doen. Of ga gewoon eens rustig zitten als je het dan toch wilt eten, dan wordt je lang niet zo snel misselijk als wanneer je nog met andere activiteiten bezig bent.. toch ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMT
Het gaat om het feit of ik misselijk ga worden of niet!
Yeah, right, snoes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ís een serieuze klacht.
Ik zit al heel rustigquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oww sorry ik had de OP nog niet goed gelezen, maar als je aanvoelt dat je misselijk gaat worden dan moet je het gewoon niet doen. Of ga gewoon eens rustig zitten als je het dan toch wilt eten, dan wordt je lang niet zo snel misselijk als wanneer je nog met andere activiteiten bezig bent.. toch ?![]()
Maar ik dacht dat het serieus was..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders doe je even lekker serieus bij zo'n oh zo serieuze klacht.
Als je al misselijk bent, dan moet je geen vette dingen gaan eten, daar wordt je alleen maar misselijker van. Ga eerst eens iets drinken en wacht tot je niet meer hoeft te kotsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit al heel rustigmaar ik ben eigenlijk nu al een beetje misselijk.
Misschien helpt het juist als ik eet!
Ja, want de vraag of je iets lekkers moet eten of niet, omdat je bang bent om misselijk te worden, is ook heel erg serieus en levensbepalend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het serieus was.._!!
Ik hoef sowieso nooit te kotsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je al misselijk bent, dan moet je geen vette dingen gaan eten, daar wordt je alleen maar misselijker van. Ga eerst eens iets drinken en wacht tot je niet meer hoeft te kotsen![]()
(waarom ben ik hier zo serieus over)
Is dat moksi-meti of Babi-pangang ? Het maakt me in ieder geval erg hongerigquote:
Ohhh okii, gaat het nou alweer ? Of ben je nog misselijk ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso nooit te kotsenen dat is alleen maar goed, want dit is ook serieus
!
Ik waardeer je tips
Een beetjequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ohhh okii, gaat het nou alweer ? Of ben je nog misselijk ?![]()
(haha geen dank, ik dacht laat ik eens een keertje behulpzaam zijn)
Wil je ergens wat gaan drinken ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beetjezo maar even wat drinken
!
En zou je vaker moeten doen!
Ik heb nu al colaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wil je ergens wat gaan drinken ?![]()
En dat aardige gedoe is eigenlijk niks voor mij.. ik vind het leuker om harteloos en gemeen te zijn... maar ik zal het proberen_!!
Hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
Dankzij dit topic heb ik opeens honger. Bedankt BT
quote:
Van die prik wordt je juist weer misselijkquote:
Schulten brau?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Cola kalmeert de maag toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van die prik wordt je juist weer misselijk![]()
Drink dan een glaasje water (!! ) met roosvicee erin ofzo (komt wel goed schatje
![]()
)
Of iets anders wat licht is(nee geen light-rommel !!
)
Kruidenbotenbaguettequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik duw even een stokbrood in de oven
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Schulten brau?
Is dat nou te pilsen?
Interessant. Heb hier een palm bierie staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo pessimistisch!
Dat is zó oneerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.
Nou nou nou, niet zo pessimistischquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
Wahaha neej maf, daar krijg je juist alleen maar luchtbellen van in je maagquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cola kalmeert de maag toch?
Ja, daar leef ik op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzakquote:
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzak![]()
Ik raad het je af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.
Hm bij de chinees hebben ze dat meestal, of eend in sinaasappel-saus, ook erg lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.
Met sinaasappelsaus heb ik erg slechte ervaringenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm bij de chinees hebben ze dat meestal, of eend in sinaasappel-saus, ook erg lekker
Waarom, zat de schil er nog om ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Met sinaasappelsaus heb ik erg slechte ervaringen
Nee, ik moest er van kotsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom, zat de schil er nog om ?
Hoe kun je nou niet van beenham houden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik moest er van kotsenHet was ook nog in combinatie met beenham en daar ben ik ook niet zo'n fan van. (kanttekening: het was sinaasappelroomsaus, dat schiet me net te binnen)
Haha maar ham is sowieso ook ranzig...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik moest er van kotsenHet was ook nog in combinatie met beenham en daar ben ik ook niet zo'n fan van. (kanttekening: het was sinaasappelroomsaus, dat schiet me net te binnen)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Anorexia?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Disclaimer 2: Ik heb geen anorexia
quote:Ik ben bang dat ik anorexia heb, de laatste tijd eet ik echt heel slecht en ik heb zelfs een keer overgegeven deze week nadat ik gegeten had. Ik voel me echt dik...
Wat moet ik doen?
Ik weeg 55 kilo voor 1.65
Edit: Eigenlijk 54 kg voor 1.69.
Je accounthacker heeft in ieder geval wel gevoel voor humorquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, sorry about that honey!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Je accounthacker heeft in ieder geval wel gevoel voor humor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net 2 quarterpounders en 2 cheeseburgers gegeten. Ik heb altijd honger eigenlijk 's avonds, meestal eet ik 2 avondmaaltijden. Eentje gewoon om 6-7 uur en dan rond 23:00-01:00 nog een keer.
Waarom ken ik niet aflevering nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Offtopic maar ik moest denken aan die Fairly Odd Parents aflevering met Arnold Scharzenegger die "Te sein or nicht te sein " zegt
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ken ik niet aflevering niet?
wat weerhoud je ervan om er eentje te maken ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef zovty het volgende:
Wat een kuttopic. Niet eens een poll.
Slotje drop en begraven.
Ook niet ongezond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Assman77 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een krentenbol.
Oooh en dat Timmy al zn vrienden dumpt enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurd
Ja, en dan zegt ie zo in z'n film "Ik kom terug. Met wapens."quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurd
Die jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh en dat Timmy al zn vrienden dumpt enzo?
Ja zoiets ook. Maar dat is Arnold hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, en dan zegt ie zo in z'n film "Ik kom terug. Met wapens."
En volgens mij was het Stallone ipv Arnold.
Ja, ik weet dit uit m'n hoofd.
Stallone was een critcusmepper ofzo in die aflevering.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ja![]()
![]()
[..]
Ja zoiets ook. Maar dat is Arnold hoor. Waarom zou Stallone duits praten?
Stallone komt in een andere aflevering. Maar ik weet niet meer welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Armoed het volgende:
Goed topic.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stallone was een critcusmepper ofzo in die aflevering.
Aah wtf!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jajaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk opI swear
Hahaha jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jaja![]()
Dat prethoofd van Skylark bij die 1 na laatste![]()
![]()
quote:
Of was dat een andere tekenfilm waar hij altijd kwam en ze dat zeiden?quote:
Nee, was wel van FOP. BT faalde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Of was dat een andere tekenfilm waar hij altijd kwam en ze dat zeiden?Mijn geheugen is niet 100%
Bedankt voor deze ontopic reactie Jajong.quote:
Een jongen van mijn basisschool vroegah trok zich erop af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Breathtaking, jij hebt een serieus cartoonsex probleem
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een jongen van mijn basisschool vroegah trok zich erop af.
Op sneeuwwitje en de zeven geile dwergen enzo.
Dán heb je een probleem!
Mijn ogen, wat doe jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
En zelfs een gifje:
[ afbeelding ]
Ik voel gewoon dat jij een fan bent van de Simpsonsquote:
Ik ben dan ook doodeng.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Breathtaking, ik vind je een beetje eng
Ik zie voor me hoe jij jezelf vingert bij het zien van die plaatjes en daar trek ik me dan weer op af. Of kom ik dan ook een beetje eng over?quote:
Euhmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe jij jezelf vingert bij het zien van die plaatjes en daar trek ik me dan weer op af. Of kom ik dan ook een beetje eng over?
Al die tijd dacht ik... ach, laat ook maarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmik bevredig mezelf niet bij het zien van die plaatjes, sorry
verder is het volkomen normaal hoor
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |