Ook niet ongezond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Assman77 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een krentenbol.
Oooh en dat Timmy al zn vrienden dumpt enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurd
Ja, en dan zegt ie zo in z'n film "Ik kom terug. Met wapens."quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is die aflevering dat ze een speelfilm gaan maken. En dan hebben die 2 rich kids Arnold ingehuurd
Die jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh en dat Timmy al zn vrienden dumpt enzo?
Ja zoiets ook. Maar dat is Arnold hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, en dan zegt ie zo in z'n film "Ik kom terug. Met wapens."
En volgens mij was het Stallone ipv Arnold.
Ja, ik weet dit uit m'n hoofd.
Stallone was een critcusmepper ofzo in die aflevering.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ja![]()
![]()
[..]
Ja zoiets ook. Maar dat is Arnold hoor. Waarom zou Stallone duits praten?
Stallone komt in een andere aflevering. Maar ik weet niet meer welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Armoed het volgende:
Goed topic.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stallone was een critcusmepper ofzo in die aflevering.
Aah wtf!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jajaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk opI swear
Hahaha jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jaja![]()
Dat prethoofd van Skylark bij die 1 na laatste![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |