abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 14:03:39 #151
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66236422
Een wijk op zich in een bepaalde bouwstijl, daar is niks mis mee. Dan zijn het alleen maar huizen met afwijkende architectuur.
Maar op deze manier gaat het weer sterk neigen naar een beetje Islamisering. Marokko heeft helemaal niks zinnigs met dat project te maken. Die zogenaamd gewoon aangeboden werklieden en materiaal zijn absoluut overbodig. Ze zien er alleen maar een mooie kans in om nog eens een extra Marokkaanse stempel op Nederland te drukken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66236432
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Athmozz het volgende:

[..]

volgens wat in mijn geschiedenisboekje staat vonden zij inderdaad rechtvaardiging in de bijbel voor hun daden. Maar op zich is dat niet gek, beide boeken (zowel koraan als bijbel) kan je lezen zoals je ze zelf wil lezen.

"gaat en vermenigvuldig u"

1) neuk er op los
2) bekeer anderen
3) moord anderen uit (want dan stijgt jouw aandeel tov dat van de rest)

(meer bijbelcitaten ken ik niet :p)
De Kruistochten waren gebaseerd op een mix van politieke, economische en religieuze redenen.
Maar goed, dit is allemaal off-topic.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66236459
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een wijk op zich in een bepaalde bouwstijl, daar is niks mis mee. Dan zijn het alleen maar huizen met afwijkende architectuur.
Maar op deze manier gaat het weer sterk neigen naar een beetje Islamisering. Marokko heeft helemaal niks zinnigs met dat project te maken. Die zogenaamd gewoon aangeboden werklieden en materiaal zijn absoluut overbodig. Ze zien er alleen maar een mooie kans in om nog eens een extra Marokkaanse stempel op Nederland te drukken.
Wat heeft Marokko met Islamisering te maken. Moorse Architectuur is gewoon prachtig. En doorgaans kunnen Moren dat heel goed, met de hand. Logisch om een paar Moorse deskundigen hierheen te sturen. + materiaal = gratisch! Zouden de gierige hollanders toch moeten waarderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66236536
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach, aan de andere kant: Als zij het beter en goedkoper kunnen bouwen... Niets mis met een beetje concurentie! Daar profiteert de burger van doordat er goedkopere huizen op de markt komen, toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66236562
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant: Als zij het beter en goedkoper kunnen bouwen... Niets mis met een beetje concurentie! Daar profiteert de burger van doordat er goedkopere huizen op de markt komen, toch?
Sowieso is het een particulier initiatief, dus hoe lager de kosten, hoe beter.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 14:08:06 #156
46149 __Saviour__
pi_66236638
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft Marokko met Islamisering te maken.
Marokko doet er alles aan om in het buitenland toch vooral heel sterk een stempel te drukken op haar 'burgers'. Een geforceerde en zeer ongewenste instandhouding en verspreiding van de eigen identiteit, waaronder religie. Niet alleen op de burgers daar, maar ook op de landen zelf. Bijdragen aan zo'n woonwijk zien ze dan ook als een geweldige kans om dat doel verder te helpen bereiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_66236715
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Marokko doet er alles aan om in het buitenland toch vooral heel sterk een stempel te drukken op haar 'burgers'. Een geforceerde en zeer ongewenste instandhouding en verspreiding van de eigen identiteit, waaronder religie. Niet alleen op de burgers daar, maar ook op de landen zelf. Bijdragen aan zo'n woonwijk zien ze dan ook als een geweldige kans om dat doel verder te helpen bereiken.
De eigen nationaliteit (en niet zozeer identiteit) inderdaad, maar religie.....nou nee. Dat is een ander land, genaamd Saoedi-Arabië. Ligt een kilometertje of 10.000 naar rechts op de landkaart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66236738
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Lekker de vruchten van plukken, zou ik zeggen!
In Utrecht ken ik ook nog wel een paar wijkjes die ze op mogen knappen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:10:29 #159
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66236770
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat de vroomheid van Mohammed Atta te maken heeft met het bouwen en/of financieren van een mediterranerige wijk in Rotterdam te maken heeft

niet alles uit Marokko is een moslim dingetje
Ik snap de richting van dit topic niet meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_66236848
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De eigen nationaliteit (en niet zozeer identiteit) inderdaad,
En vervolgens Nederlanders populistisch noemen.
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 14:14:09 #161
46149 __Saviour__
pi_66236936
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De eigen nationaliteit (en niet zozeer identiteit) inderdaad, maar religie.....nou nee. Dat is een ander land, genaamd Saoedi-Arabië. Ligt een kilometertje of 10.000 naar rechts op de landkaart.
Nationaliteit gaat gekoppeld met een daarbij behorende identiteit. Er is dan een geforceerde initiële band die dan toch onvermijdelijk verder uitgewerkt gaat worden. Ook religie gaat daarmee absoluut hand in hand.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:10:06 #162
3542 Gia
User under construction
pi_66239112
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die dopen niet omdat babytjes vrij van zonden geboren worden, dan ben je moslim ja.
Mijn kinderen zijn ook zonder zonde geboren, maar toch nooit moslim geweest.

Wat een onzin.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:13:47 #163
3542 Gia
User under construction
pi_66239269
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ik vind dat principe nog niet eens zo slecht hoor

Dopen is zogenaamd kiezen voor het christendom; alsof een kind van 3 maand kan kiezen. Dat weet nog niets & kan dus ook geen keuze maken voor een bepaalde religie... Zowel het "moslim" worden of het "christen" worden is gewoon afhankelijk van wie je ouders toevallig zijn, niet meer en niet minder. Pas je gedragingen eens je een beetje opgegroeid bent maken of je "moslim" of "christen" bent (of atheist of whatever)
Klopt, daarom kunnen Katholieke jongeren er nog 'onderuit' op hun 12de, wat ook veelvuldig gebeurt.
Moslims zijn, volgens mutant, geen moslim meer als ze rotzooi trappen.
Maar zogauw ze zich daarna weer volwassen gaan gedragen en trouwen enzo, dan zijn het ineens weer wel moslims. Raar gedoe, hoor.
pi_66239326
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn ook zonder zonde geboren, maar toch nooit moslim geweest.

Wat een onzin.
Allemaal dogma's. Geboren worden met of zonder zonde
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66239434
Als je tegen de regels van de islam ingaat, zoals stelen, dan kan je iemand geen moslim noemen inderdaad. Dat klopt ook.
Maar als we die definitie hanteren dan zullen er wereldwijd heel weinig moslims zijn en wordt de islam opeens 1 van de kleinere wereldreligies.

Overigens houden veel 'moslims' in Nederland zich niet aan de regels van de islam. Volgens die redenering zouden er dan heel weinig echte moslims in Nederland wonen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:17:57 #166
3542 Gia
User under construction
pi_66239438
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft Marokko met Islamisering te maken. Moorse Architectuur is gewoon prachtig. En doorgaans kunnen Moren dat heel goed, met de hand. Logisch om een paar Moorse deskundigen hierheen te sturen. + materiaal = gratisch! Zouden de gierige hollanders toch moeten waarderen.
Uhuh, als ze ook weer vertrekken als ze klaar zijn met bouwen en niet vrouw en kinderen hierheen halen, gelijktijdig met opa's, oma's, neven en nichten.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:19:55 #167
3542 Gia
User under construction
pi_66239516
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Lekker de vruchten van plukken, zou ik zeggen!
In Utrecht ken ik ook nog wel een paar wijkjes die ze op mogen knappen...
Maar er zitten zat van die figuren al hier, in de bijstand. Laat die het dan doen. Er hoeven er dan toch niet nog meer hierheen gehaald te worden!!
pi_66239885
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar er zitten zat van die figuren al hier, in de bijstand. Laat die het dan doen. Er hoeven er dan toch niet nog meer hierheen gehaald te worden!!
Mijn God zeg, gaat het nog veel achterlijker worden hier op FOK! ?

De inwoners van Dubai kunnen waarschijnlijk ook zelf wel baggeren maar Nederlanders hebben daar meer ervaring in. Het gaat om een fukkin woonwijk met een bepaalde architectonische bouwstijl waar iedereen kan en gaat wonen, geen Marokkaanse enclave.

In de Almeerse filmwijk wonen ook niet enkel filmsterren en bekende Nederlanders, wist je dat ?

Driewerf voor zoveel stumperigheid in dit topic.
pi_66240143
Mensen zijn alleen maar negatief over zo'n wijk omdat bepaalde Marokkanen hier stelselmatig voor overlast zorgen. Als Marokkanen goed geintegreerd waren, niet voor overlast zorgden, participeren in de samenleving, dan zouden veel Nederlanders geen probleem hebben met zo'n Marokkaanse wijk.
Pak dan die overlast van bepaalde Marokkanen aan zou ik zeggen, maar daar is het land veel te slap voor.
pi_66240294
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Zienswijze het volgende:
Mensen zijn alleen maar negatief over zo'n wijk omdat bepaalde Marokkanen hier stelselmatig voor overlast zorgen.
Die mensen noemen we ook wel achterlijk. Als je het verschil niet kan maken tussen iets dat in een bepaalde stijl wordt gebouwd en overlast van jongeren dan moet je jezelf uit de genenpoel verwijderen, in het belang van de mensheid.

Dat soort mensen hebben kennelijk ook een hekel aan een Turkse sauna en gaan nooit op vakantie naar de Nederlandse Antillen. Persoonlijk eet ik geen knackebrot omdat ik een hekel aan Zweden heb en weiger ik aan de Koningin Wilhelminalaan te wonen omdat ik vind dat het koningshuis afgeschaft moet worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2009 15:43:56 ]
pi_66240509
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Die mensen noemen we ook wel achterlijk. Als je het verschil niet kan maken tussen iets dat in een bepaalde stijl wordt gebouwd en overlast van jongeren dan moet je jezelf uit de genenpoel verwijderen, in het belang van de mensheid.
Daarin moet ik je wel gelijk in geven.
Doordat de politiek de problemen met bepaalde etnische minderheden niet aanpakt, raakt een groot deel van de Nederlandse bevolking gefrustreerd en gaan ze elke invloed van etnische minderheden (zoals Marokkaanse bouwstijl) met alle macht proberen tegen te houden.

De politiek heeft meer kapot gemaakt dan men denkt.
pi_66240572
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Doordat de politiek de problemen met bepaalde etnische minderheden niet aanpakt, raakt een groot deel van de Nederlandse bevolking gefrustreerd en gaan ze elke invloed van etnische minderheden (zoals Marokkaanse bouwstijl) met alle macht proberen tegen te houden.

En ?
pi_66240739
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef gelly het volgende:

[..]

En ?
Ja wat bedoel je?
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:16:46 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66241799
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt, daarom kunnen Katholieke jongeren er nog 'onderuit' op hun 12de, wat ook veelvuldig gebeurt.
Moslims zijn, volgens mutant, geen moslim meer als ze rotzooi trappen.
Maar zogauw ze zich daarna weer volwassen gaan gedragen en trouwen enzo, dan zijn het ineens weer wel moslims. Raar gedoe, hoor.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Doen de katholieken ook, je pakt je hele leven alle koorknaapjes die voorhanden zijn en op je sterfbed worden alle zonden je vergeven zodat je naar de hemel kunt huppelen.
Wat is het verschil?
pi_66242164
Raar dat hier zo soepel mee om wordt gegaan door de lokale overheid. Normaal gesproken zijn ze nogal pietluttig m.b.t. het afgeven van vergunningen voor afwijkende bouwstijlen. Maar Rotterdam biedt huisvesting aan een aanzienlijk aantal Marokkaanse Nederlanders, dus ergens is het ook wel begrijpelijk dat er in die behoefte wordt voorzien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')