Zegt een Vlaming.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Athmozz het volgende:
op zich lijkt het mij nog niet eens zo'n slecht gedacht. De hele meute krapuul samen, en dan kan je zelf tenminste nog in een normale wijk gaan wonen...
Je kan je beter afvragen waarom het niet de oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je meent dat afkomst een oorzaak is voor de problemen, zou je redenering kloppen.
want wij hebben hier geen last van die noordafrikaantjes? Kom op; overal waar je grote populaties daarvan hebt zit je met miserie... Parijs & de banlieu's, brussel & de marollenwijken... Voorbeelden genoeg waar het wemelt van de niet-geintegreerde vreemdelingen & waar het volledig mis loopt.quote:
Uitgekookte religie zeg. Zo kun je alles wel goedpraten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die dopen niet omdat babytjes vrij van zonden geboren worden, dan ben je moslim ja. Maar als jij later vrouwen gaat lastig vallen, loopt te blowen en vervolgens nog wat ramkraken en roofovervallen pleegt, ben je geen moslim meer hoor.
Ik denk dat wetenschappers niet zo redeneren doorgaans, dat zou ook erg vreemd zijn. Doorgaans handel je niet zo omdat je uit een bepaald land komt, je handelingen hebben te maken met onder andere persoonlijke opvattingen die gesmeed worden tijdens je leven. Hoeveel Marokkanen van 40 zie jij tasjes wegroven of vrouwen lastig vallen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom het niet de oorzaak zou kunnen zijn.
Uitgekookte religie? Het is nogal logisch dat je als baby vrij bent van zonden. Clean sheet principe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uitgekookte religie zeg. Zo kun je alles wel goedpraten.
Op welke manier? Want volgens mij heb jij niet gelezen wat dit initiatief inhoud.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
Volgens mij had Filip de Winter in het verleden al gezegd dat we naar een situatie toegaan waarin in de grote steden voornamelijk allochtonen wonen en daarbuiten vooral de autochtonen, het gaat hard die kant op op deze manier.
ik vind dat principe nog niet eens zo slecht hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar doeldde ik niet op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uitgekookte religie? Het is nogal logisch dat je als baby vrij bent van zonden. Clean sheet principe.
logisch toch? Als jij als christen een moord begaat, dan ben je overduidelijk geen christen want je gedraagt er je niet naar. Dat je in de statistiekjes als christen geldt doet er toch niets toe? Je bent pas een gelovige door je naar die waarden te gedragen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar doeldde ik niet op.
Jij zegt, als je als moslim een delict begaat ben je geen moslim.
Als jij als moslim handelingen pleegt die niet stroken met je moslim zijn, dan ben je geen moslim. Dat is zeer logisch. De term moslim is juist bedoelt voor mensen die een bepaalde levensvisie hebben en handelingen doen in lijn met die visie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar doeldde ik niet op.
Jij zegt, als je als moslim een delict begaat ben je geen moslim.
Mohammed Atta vond dat hij aan jouw omschrijving voldeed toen hij het WTC binnenvloog.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is zeer logisch. De term moslim is juist bedoelt voor mensen die een bepaalde levensvisie hebben en handelingen doen in lijn met die visie.
Ja, wat uiteraard zeer lachwekkend is vanuit mijn perspectief. Hij ging immers uitgebreid naar de hoeren en dronk liters alcohol en heeft een paar duizend mensen vermoord. Oftewel hij heeft de grootst mogelijke zondes begaan, het is aan jezelf om te bepalen wie jij gelooft. Mohammed Atta of mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Mohammed Atta vond dat hij aan jouw omschrijving voldeed toen hij het WTC binnenvloog.
Dus een moslimterrorist bestaat niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij als moslim handelingen pleegt die niet stroken met je moslim zijn, dan ben je geen moslim. Dat is zeer logisch. De term moslim is juist bedoelt voor mensen die een bepaalde levensvisie hebben en handelingen doen in lijn met die visie.
Ik geloof zeker niet in Mohammed Atta en hoewel ik denk dat jij het allemaal goed bedoelt, vind ik dat jij de problemen die mensen met een islamitische achtergrond veroorzaken op een iets te gemakkelijke manier probeert weg te verklaren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, wat uiteraard zeer lachwekkend is vanuit mijn perspectief. Hij ging immers uitgebreid naar de hoeren en dronk liters alcohol en heeft een paar duizend mensen vermoord. Oftewel hij heeft de grootst mogelijke zondes begaan, het is aan jezelf om te bepalen wie jij gelooft. Mohammed Atta of mij.
Doen de katholieken ook, je pakt je hele leven alle koorknaapjes die voorhanden zijn en op je sterfbed worden alle zonden je vergeven zodat je naar de hemel kunt huppelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
als hij zich écht aan het moslimgeloof wil houden? Neenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus een moslimterrorist bestaat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |