Sorry, maar wat geeft jou het idee dat die huizen speciaal voor Marokkanen worden gebouwd ? Het gaat maar door, when does the hurting stopquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef cultheld het volgende:
Raar dat hier zo soepel mee om wordt gegaan door de lokale overheid. Normaal gesproken zijn ze nogal pietluttig m.b.t. het afgeven van vergunningen voor afwijkende bouwstijlen. Maar Rotterdam biedt huisvesting aan een aanzienlijk aantal Marokkaanse Nederlanders, dus ergens is het ook wel begrijpelijk dat er in die behoefte wordt voorzien.
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, maar wat geeft jou het idee dat die huizen speciaal voor Marokkanen worden gebouwd ? Het gaat maar door, when does the hurting stop
Huh...denk jij dat het alleen gebouwd wordt voor Marokkaanse Nederlanders?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef cultheld het volgende:
Raar dat hier zo soepel mee om wordt gegaan door de lokale overheid. Normaal gesproken zijn ze nogal pietluttig m.b.t. het afgeven van vergunningen voor afwijkende bouwstijlen. Maar Rotterdam biedt huisvesting aan een aanzienlijk aantal Marokkaanse Nederlanders, dus ergens is het ook wel begrijpelijk dat er in die behoefte wordt voorzien.
Een cursus begrijpend lezen lijkt me voor jou geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh...denk jij dat het alleen gebouwd wordt voor Marokkaanse Nederlanders?
Wat bedoel je precies dan? Kennelijk begrijpen meer mensen niet helemaal goed wat jij schrijft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen lijkt me voor jou geen overbodige luxe.
Ik 'zeg' nergens dat die huizen alleen voor Marokkanen bedoeld zijn. Het is alleen opvallend dat een sterk afwijkende bouwstijl er bij de Rotterdamse vergunningenmaffia zo makkelijk doorheen komt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies dan? Kennelijk begrijpen meer mensen niet helemaal goed wat jij schrijft...
Ik lees uit jouw post dat die bouw in de behoefte van de Marokaanse Nederlanders voorziet:quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik 'zeg' nergens dat die huizen alleen voor Marokkanen bedoeld zijn. Het is alleen opvallend dat een sterk afwijkende bouwstijl er bij de Rotterdamse vergunningenmaffia zo makkelijk doorheen komt.
Ik weet niet of zij de enige zijn die behoefte hebben aan die bouw. Zelf vond ik het er ook wel leuk uitzien. Beter dan die kubus-woningen...maar ieder zijn smaak natuurlijk. Ik vind Rotterdam sws wel vaak een afwijkende bouwstijl hebben. Dus van die vergunningen wat jij schrijft weet ik zo net nog niet.quote:Maar Rotterdam biedt huisvesting aan een aanzienlijk aantal Marokkaanse Nederlanders, dus ergens is het ook wel begrijpelijk dat er in die behoefte wordt voorzien.
Zo sterk wijkt die bouwstijl niet af, het is voornamelijk de binnenkant die afwijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik 'zeg' nergens dat die huizen alleen voor Marokkanen bedoeld zijn. Het is alleen opvallend dat een sterk afwijkende bouwstijl er bij de Rotterdamse vergunningenmaffia zo makkelijk doorheen komt.
Nee, dat is geen onzin. Christenen kennen geen clean sheet principe, vandaar ook de doping. Een baby word geboren met zonden. Moslims hebben dat niet, die stellen dat een baby per definitie schoon is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn ook zonder zonde geboren, maar toch nooit moslim geweest.
Wat een onzin.
Dus dan is het islamiseringsprobleem eigenlijk helemaal geen islamiseringsprobleem, maar een integratieprobleem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef Zienswijze het volgende:
Als je tegen de regels van de islam ingaat, zoals stelen, dan kan je iemand geen moslim noemen inderdaad. Dat klopt ook.
Maar als we die definitie hanteren dan zullen er wereldwijd heel weinig moslims zijn en wordt de islam opeens 1 van de kleinere wereldreligies.
Overigens houden veel 'moslims' in Nederland zich niet aan de regels van de islam. Volgens die redenering zouden er dan heel weinig echte moslims in Nederland wonen.
de hele islamisering is geen probleem. het gaat puur en alleen om de enorme hoeveelheid marokkanen met hun enorme grote bekken. maar dat wist je zelf natuurlijk ook allang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dan is het islamiseringsprobleem eigenlijk helemaal geen islamiseringsprobleem, maar een integratieprobleem.
Niet bij de protestanten, maar misschien bedoel je met christenen rooms-katholieken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin. Christenen kennen geen clean sheet principe, vandaar ook de doping. Een baby word geboren met zonden. Moslims hebben dat niet, die stellen dat een baby per definitie schoon is.
Nee, in dit topic gaat het duidelijk om kortzichtige idioten met hun enorme grote bekken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de hele islamisering is geen probleem. het gaat puur en alleen om de enorme hoeveelheid kutmarokkanen met hun enorme grote bekken. maar dat wist je zelf natuurlijk ook allang.
Christenen dus, of ben je ook zo genuanceerd als het gaat om moslims. Kom nu toch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet bij de protestanten, maar misschien bedoel je met christenen rooms-katholieken?
Niet zo lullen als je er geen verstand van hebt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Christenen dus, of ben je ook zo genuanceerd als het gaat om moslims. Kom nu toch.
Als ik dat iedere keer zou zeggen als jij je bek open trekt over de Islam....wat ik stelde is dus gewoon waar, het komt onder grote groepen Christenen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet zo lullen als je er geen verstand van hebt!
![]()
Ben je weer ongesteld, ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik dat iedere keer zou zeggen als jij je bek open trekt over de Islam....wat ik stelde is dus gewoon waar, het komt onder grote groepen Christenen voor.
Nee hoor, het is alleen verbazingwekkend dat je ,wanneer het onderdelen van je eigen cultuur betreft, wel bepaalde nuances weet te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ben je weer ongesteld, ofzo?
Denk dat hij nog wat opgeFokt! is door hier en daar wat plaagstootjes van mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ben je weer ongesteld, ofzo?
Ik had het dan ook niet over Nederlanders, maar over Marokkanen die hier al wonen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef gelly het volgende:
De inwoners van Dubai kunnen waarschijnlijk ook zelf wel baggeren maar Nederlanders hebben daar meer ervaring in.
Zo verbaasd hoef je niet te zijn als je wat zelfreflectie toepast op jouw eigen optreden als het gaat over onderwerpen zoals islam, moslim, Marokkaan, allochtoon en PvdA.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is alleen verbazingwekkend dat je ,wanneer het onderdelen van je eigen cultuur betreft, wel bepaalde nuances weet te maken.
Blijkbaar niet, want hoeveel Marokkanen ken je nu die dagelijks zulk handwerk doen? Waarschijnlijk 0, omdat Marokkanen in Nederland hun huis doorgaans niet versieren - en er in die zin dus ook geen vraag naar is geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over Nederlanders, maar over Marokkanen die hier al wonen.
Er hoeven er geen uit Marokko gehaald te worden om dat te doen, er zijn er hier al genoeg die dat kunnen.
Op dat vlak is er inderdaad niet veel verschil. Misbruik komt ook bij Moslims voor, inderdaad en daar zijn ze dan niet minder moslim door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |