abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66235934
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als jij als moslim handelingen pleegt die niet stroken met je moslim zijn, dan ben je geen moslim. Dat is zeer logisch. De term moslim is juist bedoelt voor mensen die een bepaalde levensvisie hebben en handelingen doen in lijn met die visie.
Wat een kromme logica zeg.

Dus, als in islamitische landen weer eens een vrouw gestenigd wordt omdat ze aangerand is zijn het opeens geen moslims meer.

Concluderend volgens islamitische logica klopt er geen reet van de geschiedenis boeken.

Ook wel sneu voor al die vrijheidsstrijders die zichzelf opblazen in naam van allah dat ze geen maagd krijgen van 74 jaar.
pi_66235955
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, wat uiteraard zeer lachwekkend is vanuit mijn perspectief. Hij ging immers uitgebreid naar de hoeren en dronk liters alcohol en heeft een paar duizend mensen vermoord. Oftewel hij heeft de grootst mogelijke zondes begaan, het is aan jezelf om te bepalen wie jij gelooft. Mohammed Atta of mij.
Wie is de aardse autoriteit die bepaalt wie wel of niet moslim is? Dat ben jij toch niet, of wel?
Jouw levenswijze lijkt me niet maatgevend voor moslims waar dan ook ter wereld en het zou zomaar kunnen dat jouw 'versie' in de beleving van een willekeurige moslim elders zondig is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66235964
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ook wel sneu voor al die vrijheidsstrijders die zichzelf opblazen in naam van allah dat ze geen maagd krijgen van 74 jaar.
er staat nergens in de koran dat het meisjes zijn, de maagden die ze krijgen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_66236046
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een kromme logica zeg.

Dus, als in islamitische landen weer eens een vrouw gestenigd wordt omdat ze aangerand is zijn het opeens geen moslims meer.

Concluderend volgens islamitische logica klopt er geen reet van de geschiedenis boeken.

Die vrijheidsstrijders blazen zichzelf op voor een politiek doel en die worden dan ook gehersenspoeld door malloten die van het politieke doel een religieus doel weten te maken. Het is dus inderdaad sneu dat ze eigenlijk sterven voor de macht van een ander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66236056
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als hij zich écht aan het moslimgeloof wil houden? Neen

Kruisvaarders kan je evengoed christenterroristen noemen, alleen gingen die niet met het vliegtuig omdat het er nog niet was. Die gasten noemden zichzelf toch ook christen?
De kruisvaarders vonden legitimatie in de Bijbel voor hun tochten net zoals moslimterroristen een directe lijn stellen tussen hun terreur en verzen uit de Koran?
pi_66236119
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wie is de aardse autoriteit die bepaalt wie wel of niet moslim is? Dat ben jij toch niet, of wel?
Jouw levenswijze lijkt me niet maatgevend voor moslims waar dan ook ter wereld en het zou zomaar kunnen dat jouw 'versie' in de beleving van een willekeurige moslim elders zondig is.
Dat bepaal ik zeker niet in het geheel. Dat betekend echter niet dat er gewoon een paar duidelijke set of rules zijn neergelegd in de Koran die toch echt niet voor een andere interpretatie vatbaar zijn. Als er letterlijk staat dat het doden van 1 persoon gelijk is aan het doden van de gehele mensheid, en je pleegt dan alsnog een moord....dan heb je toch iets niet begrepen volgens mij. Het probleem is dat doorgaans mensen niet vanuit zichzelf een dergelijke conclusie trekken, iemand anders doet het voor hen. Bijvoorbeeld omdat ze niet kunnen lezen of schrijven, of omdat ze zodanig vol zitten met een bepaalde emotie dat ze niet rationeel kunnen nadenken.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 13:57:32 #147
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66236128
Waar in de koran staat die passage over die woonwijk eigenlijk
pi_66236137
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De kruisvaarders vonden legitimatie in de Bijbel voor hun tochten net zoals moslimterroristen een directe lijn stellen tussen hun terreur en verzen uit de Koran?
volgens wat in mijn geschiedenisboekje staat vonden zij inderdaad rechtvaardiging in de bijbel voor hun daden. Maar op zich is dat niet gek, beide boeken (zowel koraan als bijbel) kan je lezen zoals je ze zelf wil lezen.

"gaat en vermenigvuldig u"

1) neuk er op los
2) bekeer anderen
3) moord anderen uit (want dan stijgt jouw aandeel tov dat van de rest)

(meer bijbelcitaten ken ik niet :p)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_66236291
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Loedertje het volgende:
Waar in de koran staat die passage over die woonwijk eigenlijk
Klik
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 14:01:50 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66236341
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klik
Daar had ik al gekeken
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 14:03:39 #151
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66236422
Een wijk op zich in een bepaalde bouwstijl, daar is niks mis mee. Dan zijn het alleen maar huizen met afwijkende architectuur.
Maar op deze manier gaat het weer sterk neigen naar een beetje Islamisering. Marokko heeft helemaal niks zinnigs met dat project te maken. Die zogenaamd gewoon aangeboden werklieden en materiaal zijn absoluut overbodig. Ze zien er alleen maar een mooie kans in om nog eens een extra Marokkaanse stempel op Nederland te drukken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66236432
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Athmozz het volgende:

[..]

volgens wat in mijn geschiedenisboekje staat vonden zij inderdaad rechtvaardiging in de bijbel voor hun daden. Maar op zich is dat niet gek, beide boeken (zowel koraan als bijbel) kan je lezen zoals je ze zelf wil lezen.

"gaat en vermenigvuldig u"

1) neuk er op los
2) bekeer anderen
3) moord anderen uit (want dan stijgt jouw aandeel tov dat van de rest)

(meer bijbelcitaten ken ik niet :p)
De Kruistochten waren gebaseerd op een mix van politieke, economische en religieuze redenen.
Maar goed, dit is allemaal off-topic.
pi_66236459
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een wijk op zich in een bepaalde bouwstijl, daar is niks mis mee. Dan zijn het alleen maar huizen met afwijkende architectuur.
Maar op deze manier gaat het weer sterk neigen naar een beetje Islamisering. Marokko heeft helemaal niks zinnigs met dat project te maken. Die zogenaamd gewoon aangeboden werklieden en materiaal zijn absoluut overbodig. Ze zien er alleen maar een mooie kans in om nog eens een extra Marokkaanse stempel op Nederland te drukken.
Wat heeft Marokko met Islamisering te maken. Moorse Architectuur is gewoon prachtig. En doorgaans kunnen Moren dat heel goed, met de hand. Logisch om een paar Moorse deskundigen hierheen te sturen. + materiaal = gratisch! Zouden de gierige hollanders toch moeten waarderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66236536
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach, aan de andere kant: Als zij het beter en goedkoper kunnen bouwen... Niets mis met een beetje concurentie! Daar profiteert de burger van doordat er goedkopere huizen op de markt komen, toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66236562
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant: Als zij het beter en goedkoper kunnen bouwen... Niets mis met een beetje concurentie! Daar profiteert de burger van doordat er goedkopere huizen op de markt komen, toch?
Sowieso is het een particulier initiatief, dus hoe lager de kosten, hoe beter.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 14:08:06 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66236638
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft Marokko met Islamisering te maken.
Marokko doet er alles aan om in het buitenland toch vooral heel sterk een stempel te drukken op haar 'burgers'. Een geforceerde en zeer ongewenste instandhouding en verspreiding van de eigen identiteit, waaronder religie. Niet alleen op de burgers daar, maar ook op de landen zelf. Bijdragen aan zo'n woonwijk zien ze dan ook als een geweldige kans om dat doel verder te helpen bereiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66236715
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Marokko doet er alles aan om in het buitenland toch vooral heel sterk een stempel te drukken op haar 'burgers'. Een geforceerde en zeer ongewenste instandhouding en verspreiding van de eigen identiteit, waaronder religie. Niet alleen op de burgers daar, maar ook op de landen zelf. Bijdragen aan zo'n woonwijk zien ze dan ook als een geweldige kans om dat doel verder te helpen bereiken.
De eigen nationaliteit (en niet zozeer identiteit) inderdaad, maar religie.....nou nee. Dat is een ander land, genaamd Saoedi-Arabië. Ligt een kilometertje of 10.000 naar rechts op de landkaart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66236738
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Lekker de vruchten van plukken, zou ik zeggen!
In Utrecht ken ik ook nog wel een paar wijkjes die ze op mogen knappen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:10:29 #159
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66236770
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat de vroomheid van Mohammed Atta te maken heeft met het bouwen en/of financieren van een mediterranerige wijk in Rotterdam te maken heeft

niet alles uit Marokko is een moslim dingetje
Ik snap de richting van dit topic niet meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_66236848
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De eigen nationaliteit (en niet zozeer identiteit) inderdaad,
En vervolgens Nederlanders populistisch noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')