Hmm, ik heb nog geen mail dat het verstuurd is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:18 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Wat een heerlijke site he
Gisteren spulletjes besteld, vandaag mailtje dat het op de bus was. Morgen in huis
Dat probleem heb ik op mijn werk ook jaquote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef Lips het volgende:
ik heb een electrische oven op magnetron formaat en een hetelucht oven in m'n fornhuis. Dat kleintje is dus op één of andere manier geen succes. Ben wel blij dat ik nu een goed kapsel heb voor het taartje voor m'n oma
Hoop voor je dat je niet te veel collega's hebtIk zit nog te twijfelen of ik zelf iets maar als traktatie, bij ons op kantoor is het nadeel dat het aantal aanwezige collega's varieert tussen 20 en 60...
ik zit nog in tweestrijd. Zelf maken resulteert misschien wel in een opdrachtje... dus vanuit dat oogpunt is het wel interessant... Ik denk er nog even over na!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik op mijn werk ook ja
Of we zijn met een paar man aanwezig, of het zijn er gelijk een heleboel...
Op mijn verjaardag heb ik gewoon een paar rollen chocolate chip cookies meegenomen, ik vond het wel best
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf nog niet eens opdrachtjes aan..
wat leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben gevraagd een workshopje te gevenVoor achtjarigen
Tnx!! Ik vind het idee ook zeker wel leuk, alleen de afwerking dus nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Muck het volgende:
Ik vind hem wel heel tof Lips
Mooie kleurtjes vooral. Dat gemarmerde in combinatie met dat zachte blauw vind ik erg lief
Wat heb je als hartje voor de bloemetjes op de zijkant gebruikt als ik vragen mag?
Maakt niet uit, ik ben toch kleurenblindquote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx!! Ik vind het idee ook zeker wel leuk, alleen de afwerking dus niet
Het blauw is stiekem groen trouwens
Ik heb als hartje suikerparels gebruikt (klik), met de achterkant van een penseel een 'deukje' gemaakt en daar die parel ingeduwd.
Hmm, ik hoor weleens dat ze Norrit gebruiken om witte fondant zwart te maken, maar zelf heb ik er geen ervaring mee...quote:Einde van de week staat het volgende project al weer te wachten. Is het wel mogelijk om witte fondant met kleurstof zwart te krijgen? Lees overal dat zwart zo moeilijk is...
Ik wil een strik gaan maken met een zwart biesje, maar heb geen kleipistool. Is dit op een andere manier te doen of kan ik het beste een kleipistool gaan regelen?
Lol, dan maakt het idd niet uitquote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef Muck het volgende:
Maakt niet uit, ik ben toch kleurenblind
Ah, dat zijn van die kanonharde balletjes of niet?
Dat vind ik zo'n vies idee, norrit...quote:Hmm, ik hoor weleens dat ze Norrit gebruiken om witte fondant zwart te maken, maar zelf heb ik er geen ervaring mee...
Biesjes snijd ik gewoon zelf met een scherp mesje of ik knip ze met een heel fijn schaartje
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik een extreem vaste hand door laboratoriumwerk, en daar komt ook dat schaartje vandaan trouwens. Vlijmscherp (je knipt er rustig mee door dunne botjes) en een mooie lange, smalle punt
Jep, Sugarflair - Max Concentrate Paste Colour BLACK EXTRA moet je dan hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef Lips het volgende:
Einde van de week staat het volgende project al weer te wachten. Is het wel mogelijk om witte fondant met kleurstof zwart te krijgen?
Mij ook! Met WIlton blijf ik kleur toevoegen en kneden. Gister marsepein zwart gemaakt met die extra black van Sugarflair van het plaatje hierboven, ging supergoed en werd echt mooi zwart.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sowieso bevallen de Sugarflairkleurstoffen me beter dan die van Wilton!
Ik heb in het begin best veel taarten gemaakt, maar die moest ik ook zelf opeten en dat was toch niet zo heel bevorderlijk voor de lijn en het kwam op een gegeven moment mijn neus uit. Nu maak ik bij vooral voor anderen een taartje, als iemand jarig is of er is iets anders leuks. De reacties zijn erg leuk van mensen als ze een vrolijk taartje krijgen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:45 schreef Chell het volgende:
Het is er echt heel tof PoezebeestIk wil er nog wel een keer een workshop gaan doen
En nu wil ik natuurlijk meteen allemaal dingen kopen enzo, ik vraag me alleen echt heel erg af hoe vaak ik zoiets ga doen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |