Hmm, ik heb nog geen mail dat het verstuurd is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:18 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Wat een heerlijke site he
Gisteren spulletjes besteld, vandaag mailtje dat het op de bus was. Morgen in huis
Dat probleem heb ik op mijn werk ook jaquote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef Lips het volgende:
ik heb een electrische oven op magnetron formaat en een hetelucht oven in m'n fornhuis. Dat kleintje is dus op één of andere manier geen succes. Ben wel blij dat ik nu een goed kapsel heb voor het taartje voor m'n oma
Hoop voor je dat je niet te veel collega's hebtIk zit nog te twijfelen of ik zelf iets maar als traktatie, bij ons op kantoor is het nadeel dat het aantal aanwezige collega's varieert tussen 20 en 60...
ik zit nog in tweestrijd. Zelf maken resulteert misschien wel in een opdrachtje... dus vanuit dat oogpunt is het wel interessant... Ik denk er nog even over na!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik op mijn werk ook ja
Of we zijn met een paar man aanwezig, of het zijn er gelijk een heleboel...
Op mijn verjaardag heb ik gewoon een paar rollen chocolate chip cookies meegenomen, ik vond het wel best
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf nog niet eens opdrachtjes aan..
wat leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben gevraagd een workshopje te gevenVoor achtjarigen
Tnx!! Ik vind het idee ook zeker wel leuk, alleen de afwerking dus nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Muck het volgende:
Ik vind hem wel heel tof Lips
Mooie kleurtjes vooral. Dat gemarmerde in combinatie met dat zachte blauw vind ik erg lief
Wat heb je als hartje voor de bloemetjes op de zijkant gebruikt als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |