thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef Nouwk het volgende:
Even kijken op www.deleukstetaarten.nl/forum en dan Vind elkaar!Kun je profiel bekijken en zo ook naar topics met foto's gaan van de maaksters! Gefeliciteerd alsnog
heel simpel met een laagje aardbeienjam, en een laag botercreme (van de mix) met saromapuddingpoeder vanille. Was erg lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef PM-girl het volgende:
Wat grappig dat gemeleerde effect! Hoe heb je hem gevuld?
Ik heb kant en klare dulce de leche gekocht, om eens te proberen. Ik ga straks cakejes bakken en dan opvullen met de creme.
Waarom maak je dat niet zelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef PM-girl het volgende:
Wat grappig dat gemeleerde effect! Hoe heb je hem gevuld?
Ik heb kant en klare dulce de leche gekocht, om eens te proberen. Ik ga straks cakejes bakken en dan opvullen met de creme.
Dat kan de volgende keer. Ik zag het heel toevallig staan. En na het verhaal van Muck (?, toch?) ben ik een beetje huiverig geworden om het zelf te maken!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom maak je dat niet zelf![]()
Die kant en klare vond ik echt vies vergeleken met zelf maken. Er staat bij mij nu ook een blikje op het fornuis te kletteren (herrie te maken)
mwoah, ik heb nu een prachtig nieuw vel op mijn hand en je ziet er gelukkig haast niks meer vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat kan de volgende keer. Ik zag het heel toevallig staan. En na het verhaal van Muck (?, toch?) ben ik een beetje huiverig geworden om het zelf te maken!
lolquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:12 schreef Muck het volgende:
edit: dulce de leche maken he, niet mijn hand verbranden
preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol![]()
Als je zeker wilt weten dat er geen gekke dingen gebeuren dan moet je gewoon het blikje goed laten afkoelen. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn
@ ANNE:quote:Boe!
Ik heb hier nog 1kg witte fondant liggen, en nog 250gr roze en nog aangebroken pakjes van 250gr groen (iets meer dan de helft van gebruikt, rood (nog bijna de volle 250gr), blauw (nog bijna de volle 250gr) en geel (iets meer dan de helft van gebruikt). Het is nog goed tot mei 2009.
De aangebroken zijn wel al redelijk hard, maar volgens mij is er wel een manier om dat weer zacht te krijgen?
Als iemand het wil hebben, graag, alleen mag je wel de verzendkosten betalen .
Iemand interesse?
Basis Pakketquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef KitchenQueen het volgende:
[..]
@ ANNE:
Ik heb wel interesse!
Hoeveel kost het verzenden?
Okee, dank je!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef soares het volgende:
het zijn van die funky tappits...
heb ze zelf bij planet cake gehaald in rotterdam, maar ze zijn ook via de webshop te bestellen...
Geen intereses meer? Want anders pleur ik het wegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef KitchenQueen het volgende:
[..]
@ ANNE:
Ik heb wel interesse!
Hoeveel kost het verzenden?
Is het houdbaar tot en met mei, of tot mei? Als KitchenQueen niet wil heb ik namelijk wel interesse, maar ik weet niet of ik het zo snel opkrijg...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef Anne het volgende:
Mooi DaD!
[..]
Geen intereses meer? Want anders pleur ik het weg. (het staat mij een beetje in de weg, vandaar).
Dat moet ik even opzoekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het houdbaar tot en met mei, of tot mei? Als KitchenQueen niet wil heb ik namelijk wel interesse, maar ik weet niet of ik het zo snel opkrijg...
Moscovisch gebruiken wij op het werk (banketbakkerij) sinds kort ook. Hiervoor hadden we Kaspanja, maar de Moscovisch is echt stukken beter. Niet te luchtig, perfect mixje voor kapsel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:35 schreef Nouwk het volgende:
ik gebruik moscovisch mix, vind die ook errug lekker voor biscuit. Precies goed!Ongeveer tien minuutjes mixen, iig tot het goed lobbig is ipv vloeibaar. Altijd warme eitjes. Maar met die mixen moet je wel minimaal 10 minuten mixen hoor
En daarna de lucht er nog even uit en tis heerlijk.
Heb je iemand kunnen vinden die het wil hebben?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:33 schreef Anne het volgende:
Boe!
Ik heb hier nog 1kg witte fondant liggen, en nog 250gr roze en nog aangebroken pakjes van 250gr groen (iets meer dan de helft van gebruikt, rood (nog bijna de volle 250gr), blauw (nog bijna de volle 250gr) en geel (iets meer dan de helft van gebruikt). Het is nog goed tot mei 2009.
De aangebroken zijn wel al redelijk hard, maar volgens mij is er wel een manier om dat weer zacht te krijgen?
Als iemand het wil hebben, graag, alleen mag je wel de verzendkosten betalen.
Iemand interesse?
Wat een heerlijke site hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Lips het volgende:
Even heel trots melden dat ik net een enorme bestelling heb gedaan bij De Leukste Taartenshop!!!![]()
![]()
Zondag viert m'n oma haar verjaardag en wil een taart voor haar maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |