abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67142764
Even kijken op www.deleukstetaarten.nl/forum en dan Vind elkaar! Kun je profiel bekijken en zo ook naar topics met foto's gaan van de maaksters! Gefeliciteerd alsnog
pi_67146442
ik heb waarschijnlijk mijn eerste opdracht binnen... Joepppieee
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_67150900
Ben bezig met de voorbereidingen voor een zwangerschapsverloftaart voor volgende week woensdag
pi_67151048
Zet'm op allemaal Ik ga voor vrijdag bonbons maken Heb er zin in!
pi_67151303
Wat leuk Soares! Veel succes ermee!

Trusten en Nouwk, veel plezier en succes met de taart en bonbons (lijkt me ook leuk om eens te doen).
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_67161021
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef Nouwk het volgende:
Even kijken op www.deleukstetaarten.nl/forum en dan Vind elkaar! Kun je profiel bekijken en zo ook naar topics met foto's gaan van de maaksters! Gefeliciteerd alsnog
thanks
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:15:31 #107
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67257262
Ik heb woensdag een taart gemaakt voor mijn jarige lief
Hij moest wel stoer worden, dus heb ik er maar wat gereedschap op gegooid
Saartje
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:46:08 #108
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67265061
Wat grappig dat gemeleerde effect! Hoe heb je hem gevuld?

Ik heb kant en klare dulce de leche gekocht, om eens te proberen. Ik ga straks cakejes bakken en dan opvullen met de creme.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 21 maart 2009 @ 12:09:52 #109
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_67265543
Wat een toffe taart Maneki
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_67267159
Boe!

Ik heb hier nog 1kg witte fondant liggen, en nog 250gr roze en nog aangebroken pakjes van 250gr groen (iets meer dan de helft van gebruikt, rood (nog bijna de volle 250gr), blauw (nog bijna de volle 250gr) en geel (iets meer dan de helft van gebruikt). Het is nog goed tot mei 2009.
De aangebroken zijn wel al redelijk hard, maar volgens mij is er wel een manier om dat weer zacht te krijgen?

Als iemand het wil hebben, graag, alleen mag je wel de verzendkosten betalen .

Iemand interesse?
pi_67267215
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef PM-girl het volgende:

Ik heb kant en klare dulce de leche gekocht, om eens te proberen. Ik ga straks cakejes bakken en dan opvullen met de creme.
heel simpel met een laagje aardbeienjam, en een laag botercreme (van de mix) met saromapuddingpoeder vanille. Was erg lekker
Saartje
pi_67268354
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef PM-girl het volgende:

Waarom maak je dat niet zelf

Die kant en klare vond ik echt vies vergeleken met zelf maken. Er staat bij mij nu ook een blikje op het fornuis te kletteren (herrie te maken )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:26:20 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67268393
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom maak je dat niet zelf

Die kant en klare vond ik echt vies vergeleken met zelf maken. Er staat bij mij nu ook een blikje op het fornuis te kletteren (herrie te maken )
Dat kan de volgende keer. Ik zag het heel toevallig staan. En na het verhaal van Muck (?, toch?) ben ik een beetje huiverig geworden om het zelf te maken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:12:56 #114
112545 Muck
pi_67269323
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat kan de volgende keer. Ik zag het heel toevallig staan. En na het verhaal van Muck (?, toch?) ben ik een beetje huiverig geworden om het zelf te maken!
mwoah, ik heb nu een prachtig nieuw vel op mijn hand en je ziet er gelukkig haast niks meer van
ik heb het daarna ook doodleuk weer gedaan en dat ging prima

edit: dulce de leche maken he, niet mijn hand verbranden
pi_67269851
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:12 schreef Muck het volgende:

edit: dulce de leche maken he, niet mijn hand verbranden
lol

Als je zeker wilt weten dat er geen gekke dingen gebeuren dan moet je gewoon het blikje goed laten afkoelen. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:12:03 #116
112545 Muck
pi_67270527
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol

Als je zeker wilt weten dat er geen gekke dingen gebeuren dan moet je gewoon het blikje goed laten afkoelen. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn
precies

En altijd zorgen dat er genoeg water in het pannetje staat.
Oh, en als je helemaal zeker wilt zijn dat het niet van elkaar klapt, kun je van tevoren ook alvast een gaatje in het dekseltje maken.
pi_67274554
quote:
Boe!

Ik heb hier nog 1kg witte fondant liggen, en nog 250gr roze en nog aangebroken pakjes van 250gr groen (iets meer dan de helft van gebruikt, rood (nog bijna de volle 250gr), blauw (nog bijna de volle 250gr) en geel (iets meer dan de helft van gebruikt). Het is nog goed tot mei 2009.
De aangebroken zijn wel al redelijk hard, maar volgens mij is er wel een manier om dat weer zacht te krijgen?

Iemand interesse?
@ ANNE:

Ik heb wel interesse!
Hoeveel kost het verzenden?
Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_67275591

heb twee verjaardagen gehad...
pi_67287659
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef KitchenQueen het volgende:

[..]

@ ANNE:

Ik heb wel interesse!
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75

Ik heb ook nog wat van dat biscuitmix gevonden, dat duw ik er ook nog wel bij in.
Mocht je nog steeds interesse hebben, PM dan maar even je adres!
pi_67303975
Ik heb er ook weer een paar gemaakt:

Ik ben blij dat de hello kitty op hello kitty leek, 't was de eerste keer dus dan is 't tricky
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_67327120
Soares en Anne, wat een mooie taarten zeg! En die Hello Kitty is zeker heel erg goed gelukt. Waren de ontvangers tevreden?
Soares, hoe heb je de letters gemaakt? Vind het lettertype echt super leuk, vrolijker en spontaner dan de meeste uitstekers!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_67327301
het zijn van die funky tappits...

heb ze zelf bij planet cake gehaald in rotterdam, maar ze zijn ook via de webshop te bestellen...
pi_67327339
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef soares het volgende:
het zijn van die funky tappits...

heb ze zelf bij planet cake gehaald in rotterdam, maar ze zijn ook via de webshop te bestellen...
Okee, dank je!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_67330528
hier moet ik ff tvpen voor wanneer ik wat meer tijd heb
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_67330913
Tvp'tje!
pi_67395042

Gevuld met chocopasta en viervruchtenjam, afgesmeerd met botercrème.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67395667
Waauw, die is mooi ! Wat is dat, heb je zelf bruin gekleurd of chocofondant?
pi_67397298
Nee, zelf gekleurd. . Dank!
pi_67409118
Mooi DaD!
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef KitchenQueen het volgende:

[..]

@ ANNE:

Ik heb wel interesse!
Geen intereses meer? Want anders pleur ik het weg . (het staat mij een beetje in de weg, vandaar).
pi_67409399
Mooi hoor DaD...
pi_67419275
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef Anne het volgende:
Mooi DaD!
[..]

Geen intereses meer? Want anders pleur ik het weg . (het staat mij een beetje in de weg, vandaar).
Is het houdbaar tot en met mei, of tot mei? Als KitchenQueen niet wil heb ik namelijk wel interesse, maar ik weet niet of ik het zo snel opkrijg...
pi_67419298
DevilsAndDust ze worden bij jou alsmaar mooier!
pi_67421667
Anne, als de mensen voor mij geen interesse meer hebben hoor ik het graag, we hebben 11 april een frobelmiddag met minimaal zo'n 12 dames waaronder een aantal nieuwe mensen, dus dan zou het hier ook van pas kunnen komen!
pi_67430356
omg jullie taarten en zo zijn zoooo mooi!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_67444746
ik heb even een vraag je he
heb net het beslag uit de OP gemaakt maar het lijkt me nogal veel dus ik vroeg me af of je het ook in kunt vriezen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_67444908
Eerst bakken en dan invriezen gaat beter
Saartje
pi_67444933
oke tnx!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:14:55 #138
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67492954
Ik heb vanmorgen mijn allereerste taart bekleed. Heb een workshop gedaan en dit is het resultaat:

Ben stiekem wel trots Had verwacht dat het lastiger zou zijn. Vind het zo leuk dat ik nu thuis ook taarten wil gaan maken!! Heb alleen nog geen slachtoffers om ze voor te maken en alles zelf opeten lijkt me niet zo'n succes

Op korte termijn maar eens gaan shoppen!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_67500291
Goedzo, mooi stak hoor We want more! Er staan bij mij nu bonbons.. Ik ben beniuewd.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:49:16 #140
231280 ScrapHead
The opposite of faith is fear!
pi_67505164

[ Bericht 100% gewijzigd door ScrapHead op 28-03-2009 21:49:34 ]
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:41:27 #141
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67516794
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier
Maken jullie biscuitdeeg zelf of met behulp van een mix? En moet je bij botercreme altijd iets van een mix kopen?
Wanneer je een vulling maakt van bijv. mascarpone, doe je dat dan ook aan de buitenkant of gebruik je daar dan weet botercreme of jam voor?? (of maakt het allemaal niks uit )
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_67517145
Ik maak m'n biscuitdeeg gewoon zelf, gaat goed. Eieren, suiker en zelfrijzend bakmeel of gewoon bloem met maizena. Ik smeer alleen maar af met botercrème, en daar kun je sowieso beter geen mix voor gebruiken aangezien daar water in gaat. Dan loop je kans dat het marsepein gaat smelten. Botercrème om mee af te smeren maak je heel simpel van gelijke delen roomboter en poedersuiker. Mascarpone heb ik nog nooit gebruikt in een taart.
pi_67517586
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Is het houdbaar tot en met mei, of tot mei? Als KitchenQueen niet wil heb ik namelijk wel interesse, maar ik weet niet of ik het zo snel opkrijg...
Dat moet ik even opzoeken . Kom ik op terug!
pi_67520750

voor de lekker

1 met witte chocomouse bosbessen siroop en witte tintel choco

en 1 met banketbakkersroom choco stukken en mocca
pi_67524937

Gevuld met BC extra en kersenvlaaivulling. Jammer dat Mylo niet wilde wat ik wilde en ik te weinig tijd had om dit te verbeteren.

Gevuld met zwitsers room met aardbeien en een laag aardbeienyoghurt-mousse met witte chocolade room.

Vuurtoren taartje: espresso biscuit met baileys crème en een laag caffe late room

Eendjes taartje: choco biscuit met malibu crème met stukjes chocola en een laag chocomousse

Schelpjes taartje: vanille biscuit met rozencrème en zwitsers room met verse aardbeien.

Schelp taartje: vanille biscuit met champagne crème en een laag aardbeienyoghurt-mousse met witte choco room.
pi_67552868
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:35 schreef Nouwk het volgende:
ik gebruik moscovisch mix, vind die ook errug lekker voor biscuit. Precies goed! Ongeveer tien minuutjes mixen, iig tot het goed lobbig is ipv vloeibaar. Altijd warme eitjes. Maar met die mixen moet je wel minimaal 10 minuten mixen hoor En daarna de lucht er nog even uit en tis heerlijk.
Moscovisch gebruiken wij op het werk (banketbakkerij) sinds kort ook. Hiervoor hadden we Kaspanja, maar de Moscovisch is echt stukken beter. Niet te luchtig, perfect mixje voor kapsel.

Onlangs wat meegenomen naar huis, en ga deze week expirimenteren met kapsel!
Heb wat spulletjes online besteld om wat fijne taarten te maken, dus alsnog even wachten op de postbode.
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:18:00 #147
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67592073
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:33 schreef Anne het volgende:
Boe!

Iemand interesse?
Heb je iemand kunnen vinden die het wil hebben?
Miauw
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:14:04 #148
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67594474
Even heel trots melden dat ik net een enorme bestelling heb gedaan bij De Leukste Taartenshop!!!

Zondag viert m'n oma haar verjaardag en wil een taart voor haar maken!
Miauw
pi_67597216
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Lips het volgende:
Even heel trots melden dat ik net een enorme bestelling heb gedaan bij De Leukste Taartenshop!!!

Zondag viert m'n oma haar verjaardag en wil een taart voor haar maken!
Wat een heerlijke site he
Gisteren spulletjes besteld, vandaag mailtje dat het op de bus was. Morgen in huis
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_67597522
Zet 'm op! Ik morgen aan de bonbons met tobleronemousse en hemelse modder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')