Hij ziet er nog goed uit en lijkt op Bernard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Noodly het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat hij 77 is. Hij ziet er veel jonger uit, of ligt dat aan mij
De Geit ist gemol-kuh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Hij ziet er nog goed uit en lijkt op Bernard.
Ja, vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Nee, die wijven kan ik niet uitstaan. Die zijn nóg erger.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Dit vrouwtje is wel stukken beter dan die Mieke zeg.
Jetsers heeft ze niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jetske van den Elsen heet ze
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef mcwops het volgende:
let op de aftiteling, dan zie je wie er al deaud zijn
dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Palomar het volgende:
zit een beetje met 1 oog te kijken en wordt ineens over een 'zoon' gesproken, die wel 90 lijktHoe oud is die ma dan wel niet
Die is 88 werd gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Palomar het volgende:
zit een beetje met 1 oog te kijken en wordt ineens over een 'zoon' gesproken, die wel 90 lijktHoe oud is die ma dan wel niet
En terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef veldmuis het volgende:
Hahahahhaa die bekakte trut voelt zich duidelijk gepwnd door meneer baard.
meneer Aates durft zijn woning niet meer uit . die oude wijven willen ineens met hem pratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Samenvattend kan men concluderen dat Ates vanaf heden nog verder in een isolement zal raken, waarna hij in een driftbui Pleuni dermate ernstig zal molesteren dat hij voor een andere Rechter zal moeten verschijnen
Nee joh, hij heeft Pleuni.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat laatste stukje was wel erg emotioneel: "Praat u weer tegen me?" Mr Ates fleurt helemaal op want stiekem ziet hij die van 88 wel zitten
Zo klonk het eerst wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Oei! Ik dacht die ouwe taart op het eind komt hem een rechtse verkopen.
Verkapte: zie mij eens interessant zijn zonder TV, maar intussen wel alles via Uitzendinggemist volgen post.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef marq het volgende:
prachtig! ik heb - gelukkig - geen TV dus doe de boeiende zaken (zembla, tegenlicht en DIT) via uitzendinggemist. Aan jullie reacties te zien sta ik nu al te popelen om het morgen te zien!!
Och, het verkapt-... haalt men weer van stal. Ik heb geen TV om mezelf te beschermen. Ik hoop dat jequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkapte: zie mij eens interessant zijn zonder TV, maar intussen wel alles via Uitzendinggemist volgen post.
Dat is eigenlijk nog meer sneu dan mensen die zeggen nooit TV te kijken.
quote:Tijdens een verbouwing blijkt dat het riool van Lisette en Judea ook door de buren wordt gebruikt. Op zich geen probleem. Maar na herhaaldelijke verstoppingen moet er toch echt wat gebeuren. Lisette en Judea laten daarom een camera-inspectie uitvoeren. Ze spreken met de buren af om de kosten daarvan te delen. Maar als blijkt dat de verstopping zich onder het huis van Lisette en Judea bevindt, trekken de buren zich terug. Ze weigeren plotseling de helft van de rekening te betalen. Gawapend met afluisterapparatuur gaan Lisette en Judea verhaal halen bij de buren. En dan breekt de beerput open!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Rucebo het volgende:": "Ik eis een schadevergoeding van 6000 euro over de afgelopen tien jaar!"
: "Dit meent u toch niet serieus he?"
"Nee hoor, geintje"
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n mooie oogschaduw heeft dat kind toch
Jaaa, maar die andere doen aan sexquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef banananasi het volgende:
Oei oei, de buren slaan de kindertjes?
Met z'n Uzi op locatiebezoekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef Heathen. het volgende:
Dhr Frank Visser zegt zijn vonnis ditmaal achter kogelvrij glas.
Schrale mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een irritante, strenge mensen zegdie verweerders.
Duidelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben voor de eisers, ook al heet 'hij' Judea en heeft zij lelijke oogschaduw.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef veldmuis het volgende:
pauperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Nummer 417. WTF is dat voor straat?.
Wie gooit 'm dan ook al dichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef marcodej het volgende:
Die bouwvakker was niet blij met Visser.
ze heet wel "de Hond-Schepper" van achteren hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef veldmuis het volgende:
MevrouwGroeneOogschaduw heeft wat weg van Sonja Bakker!
Ik niet, vind de verweerders eerlijker mensen, die anderen zijn achterbaks.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Benieuwd naar de familie en vrienden straks.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Tering. Nou zijn die andere mensen ook wel sjappies geworden zeg._
Toot is bijna dood, ziededaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef komr het volgende:
[..]
Benieuwd naar de familie en vrienden straks.
Mits geen vetaanslag aan je buis.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Toch als ik die groene oogschaduw zo zie zitten....best swaffelbaar.
Goed puntquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mits geen vetaanslag aan je buis.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef dennistd het volgende:
laagstraat... 415 woonde die de hond toch?
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=2192035
Niet meer te koopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef dennistd het volgende:
Good findquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef dennistd het volgende:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Je hoeft niet letterlijk van m'n kinderen afblijven. Wel figuurlijk.
HE>? Dus je mag ze meppen als je maar niet zegt dat je ze mept? Hè?
Nie letterlijk nie!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef mcwops het volgende:
hij zit aan haar kinderen!!!
88,-quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef banananasi het volgende:
Lekker dan, voor 44 euro een kutrelatie met je buren voor de rest van je leven
idd , ging weer nergens overquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef banananasi het volgende:
Lekker dan, voor 44 euro een kutrelatie met je buren voor de rest van je leven
Whehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef dennistd het volgende:
Wel asociaal dat die buren dat even op de buis melden. Je weet dat het gebeurt, maar dan tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef komr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ze sex in de badkamer hebben overigens.
http://www.duterloo.nl/makelaardij.php?action=Woninginfo&id=882#
Ben jij dan de voorganger van die oogschaduw? En zijn die anderen echt zulke paupers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef zzj het volgende:
Wij hebben met spanning en verbazing naar deze uitzending gekeken en waarom??? Wij woonden eerst op nr 415 .
Een verhaal heeft twee kanten en waar twee vechten hebben twee schuld, mij hebben ze ( nr 415 ) ook opgebeld om uit te horen over deze situatie en dat is ook op een achterbakse manier opgenomen om tegen nr 417 te gebruiken, ware het dat ik niets "verkeerds" heb gezegd.
Maar die oude slaapkamerfoto hierboven kan verwijderd worden want die is van onze oude kamer voor de verkoop, staan trouwens mijn kinderern ook op op een kleinere foto, en van mijn kinderen...
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef zzj het volgende:
Ik ben inderdaad de voorganger van die "oogschaduw" jij noemt die andere mensen paupers, als je de ins en outs een beetje kent en je kent de verschillende karakters dan snap ik heel erg goed dat ze reageren zoals je reageren, ik denk dat ik dat ook zo zou doen en nee, ik ben geen pauper
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
oh deze was weer tenenkrommend leuk
Duh, alsof de meerderheid hier dat niet weet. Daarom is het extra lachwekkend om mensen op tv voor 88 euro met elkaar overhoop te zien liggen. Het zijn sowieso dwazen als je zo op tv wil komen voor zo'n bedrag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef kenwel het volgende:
leuke aflevering, maar zoals ZZJ zegt. Als je de ins en outs kent en de karakters van de personen zal het allemaal wel mee vallen. Voor tv wordt vaak veel verdraait en aangedikt om leuke tv en meer kijkcijfers.
quote:Achter een rijtje huizen in de Stationsstraat in Druten stond heel lang geleden een waterput. De put is er inmiddels al zestig jaar niet meer, maar het bijbehorende recht van overpad nog wel. Meneer van Veen en zijn vriendin vinden dat het recht van overpad nu ook maar eens moet verdwijnen. Ze ergeren zich groen en geel aan de buren, die onbekommerd door hun achtertuin naar de straat lopen. "Zo hebben we toch geen privacy?" aldus de vriendin van Van Veen. Maar de buren denken daar heel anders over. Sommigen wonen er al vanaf hun geboorte en hebben nog meegemaakt dat de varkens bij de waterput werden geslacht. "En als het recht van overpad nu ook verdwijnt, hoe moeten we dan met onze fiets bij de straat komen?" vragen de buren zich af. De Rijdende Rechter gaat deze 'bron van ellende' tot op de bodem uitzoeken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuk, recht van overpad
Misschien moeten ze maar een hekje plaatsen
Ik las dildo bril.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zag in de promo al een stuke van heulheulheul boos kijkende buren en een vrouw met een appeltjesgroene trui en dito bril
Opsporing Verzocht kijk ik niet meer vrijwillig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
na opsporing verzocht (nu op) , na die mediterrane types met petjes en capuchons gewoon weer typisch Hollandsche kneuterigheid. goed geprogrammeerd op Ned1
Whehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
het was aanbieding bij Hans Anders, 2 lelijke brillen voor de prijs van 1
ON-GE-LO-FE-LIJKquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef TheFrankey het volgende:
dat dit kan in nederland
oh en ik wou nog geen Hans Anders noemen....misschien zou ik mensen hier kwetsenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
het was aanbieding bij Hans Anders, 2 lelijke brillen voor de prijs van 1
anno 2009quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef TheFrankey het volgende:
dat dit kan in nederland
aah jewellllllquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik versta geen reet van die mensen. Vooral die grijze duif.
ze heeft nog net niet een groene jas aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Ook al een groene sjaal.
dat dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Wat een complexe situatie met ultiem lelijke tuinen en nog lelijkere huizen en zo mogelijk NOG lelijkere bewoners.
Om te kunnen huilenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom woont die bouwvakker eigenlijk in zo'n ouderengemeenschap?
Zal wel niet veel kosten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom woont die bouwvakker eigenlijk in zo'n ouderengemeenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |