quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef mcwops het volgende:
let op de aftiteling, dan zie je wie er al deaud zijn
dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Palomar het volgende:
zit een beetje met 1 oog te kijken en wordt ineens over een 'zoon' gesproken, die wel 90 lijktHoe oud is die ma dan wel niet
Die is 88 werd gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Palomar het volgende:
zit een beetje met 1 oog te kijken en wordt ineens over een 'zoon' gesproken, die wel 90 lijktHoe oud is die ma dan wel niet
En terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef veldmuis het volgende:
Hahahahhaa die bekakte trut voelt zich duidelijk gepwnd door meneer baard.
meneer Aates durft zijn woning niet meer uit . die oude wijven willen ineens met hem pratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Samenvattend kan men concluderen dat Ates vanaf heden nog verder in een isolement zal raken, waarna hij in een driftbui Pleuni dermate ernstig zal molesteren dat hij voor een andere Rechter zal moeten verschijnen
Nee joh, hij heeft Pleuni.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat laatste stukje was wel erg emotioneel: "Praat u weer tegen me?" Mr Ates fleurt helemaal op want stiekem ziet hij die van 88 wel zitten
Zo klonk het eerst wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Oei! Ik dacht die ouwe taart op het eind komt hem een rechtse verkopen.
Verkapte: zie mij eens interessant zijn zonder TV, maar intussen wel alles via Uitzendinggemist volgen post.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef marq het volgende:
prachtig! ik heb - gelukkig - geen TV dus doe de boeiende zaken (zembla, tegenlicht en DIT) via uitzendinggemist. Aan jullie reacties te zien sta ik nu al te popelen om het morgen te zien!!
Och, het verkapt-... haalt men weer van stal. Ik heb geen TV om mezelf te beschermen. Ik hoop dat jequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkapte: zie mij eens interessant zijn zonder TV, maar intussen wel alles via Uitzendinggemist volgen post.
Dat is eigenlijk nog meer sneu dan mensen die zeggen nooit TV te kijken.
quote:Tijdens een verbouwing blijkt dat het riool van Lisette en Judea ook door de buren wordt gebruikt. Op zich geen probleem. Maar na herhaaldelijke verstoppingen moet er toch echt wat gebeuren. Lisette en Judea laten daarom een camera-inspectie uitvoeren. Ze spreken met de buren af om de kosten daarvan te delen. Maar als blijkt dat de verstopping zich onder het huis van Lisette en Judea bevindt, trekken de buren zich terug. Ze weigeren plotseling de helft van de rekening te betalen. Gawapend met afluisterapparatuur gaan Lisette en Judea verhaal halen bij de buren. En dan breekt de beerput open!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Rucebo het volgende:": "Ik eis een schadevergoeding van 6000 euro over de afgelopen tien jaar!"
: "Dit meent u toch niet serieus he?"
"Nee hoor, geintje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |