Wel asociaal dat die buren dat even op de buis melden. Je weet dat het gebeurt, maar dan tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef komr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ze sex in de badkamer hebben overigens.
http://www.duterloo.nl/makelaardij.php?action=Woninginfo&id=882#
Ben jij dan de voorganger van die oogschaduw? En zijn die anderen echt zulke paupers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef zzj het volgende:
Wij hebben met spanning en verbazing naar deze uitzending gekeken en waarom??? Wij woonden eerst op nr 415 .
Een verhaal heeft twee kanten en waar twee vechten hebben twee schuld, mij hebben ze ( nr 415 ) ook opgebeld om uit te horen over deze situatie en dat is ook op een achterbakse manier opgenomen om tegen nr 417 te gebruiken, ware het dat ik niets "verkeerds" heb gezegd.
Maar die oude slaapkamerfoto hierboven kan verwijderd worden want die is van onze oude kamer voor de verkoop, staan trouwens mijn kinderern ook op op een kleinere foto, en van mijn kinderen...
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef zzj het volgende:
Ik ben inderdaad de voorganger van die "oogschaduw" jij noemt die andere mensen paupers, als je de ins en outs een beetje kent en je kent de verschillende karakters dan snap ik heel erg goed dat ze reageren zoals je reageren, ik denk dat ik dat ook zo zou doen en nee, ik ben geen pauper
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
oh deze was weer tenenkrommend leuk
Duh, alsof de meerderheid hier dat niet weet. Daarom is het extra lachwekkend om mensen op tv voor 88 euro met elkaar overhoop te zien liggen. Het zijn sowieso dwazen als je zo op tv wil komen voor zo'n bedrag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef kenwel het volgende:
leuke aflevering, maar zoals ZZJ zegt. Als je de ins en outs kent en de karakters van de personen zal het allemaal wel mee vallen. Voor tv wordt vaak veel verdraait en aangedikt om leuke tv en meer kijkcijfers.
quote:Achter een rijtje huizen in de Stationsstraat in Druten stond heel lang geleden een waterput. De put is er inmiddels al zestig jaar niet meer, maar het bijbehorende recht van overpad nog wel. Meneer van Veen en zijn vriendin vinden dat het recht van overpad nu ook maar eens moet verdwijnen. Ze ergeren zich groen en geel aan de buren, die onbekommerd door hun achtertuin naar de straat lopen. "Zo hebben we toch geen privacy?" aldus de vriendin van Van Veen. Maar de buren denken daar heel anders over. Sommigen wonen er al vanaf hun geboorte en hebben nog meegemaakt dat de varkens bij de waterput werden geslacht. "En als het recht van overpad nu ook verdwijnt, hoe moeten we dan met onze fiets bij de straat komen?" vragen de buren zich af. De Rijdende Rechter gaat deze 'bron van ellende' tot op de bodem uitzoeken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuk, recht van overpad
Misschien moeten ze maar een hekje plaatsen
Ik las dildo bril.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zag in de promo al een stuke van heulheulheul boos kijkende buren en een vrouw met een appeltjesgroene trui en dito bril
Opsporing Verzocht kijk ik niet meer vrijwillig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
na opsporing verzocht (nu op) , na die mediterrane types met petjes en capuchons gewoon weer typisch Hollandsche kneuterigheid. goed geprogrammeerd op Ned1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |