Of... hij koopt een leven en een beter hoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Of..... maak helemaal geen Friesland topics meer. Of als je toch wat over Friesland op het net wil zetten, PM dan als Frieslanders onder elkaar maar alsjeblieft, in naam van Allah, doe het niet meer hier.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan wijzen op alle topics die met Fryslân te maken hebben, ok ? Mits ik het niet vergeet want ik schijn een mongooltje te zijn. Tsjek af en toe ook mijn actieve topics
Hardleers hè?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wel grappig dat je een oprjochte Frysk vraagt hoe Nederlands werkt.
*kuch* Tsjek mijn onderschrift *kuch*quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hardleers hè?
Jij denkt zeker ook dat het
Bûter, brea en griene tsysk
Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk
is.
*kuch* Leer lezen. *kuch*quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
*kuch* Tsjek mijn onderschrift *kuch*
Ik heb maar 5.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Schokbreker het volgende:
Dit topic heeft 10 pagina's![]()
[ afbeelding ]
Ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
*kuch* Leer lezen. *kuch*
Ik vier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb maar 5.
[ afbeelding ]
Je snapt toch wel dat niet iedereen hetzelfde Frysk peteart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hardleers hè?
Jij denkt zeker ook dat het
Bûter, brea en griene tsysk
Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk
is.
OMFG HET HEEFT NOG DIALECTEN OOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet iedereen hetzelfde Frysk peteart?
Stel, maar dan ook stel, dat er een Fries dialect is waarin men een inwoner van Fryslân een 'Frysk' noemt, dan nóg bedient men zich in schrift van het Standaardfries. En in het Standaardfries noemt men die inwoner een 'Fries'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet iedereen hetzelfde Frysk peteart?
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Stel, maar dan ook stel, dat er een Fries dialect is waarin men een inwoner van Fryslân een 'Frysk' noemt, dan nóg bedient men zich in schrift van het Standaardfries. En in het Standaardfries noemt men die inwoner een 'Fries'.
De kenmerk van een taal is dat het dialecten heeft mustafa.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
OMFG HET HEEFT NOG DIALECTEN OOK!![]()
Of het zijn dyslectische Friezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in.
[..]
De kenmerk van een taal is dat het dialecten heeft mustafa.
Nee, tenzij je iedereen met een dialect een dyslect noemt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of het zijn dyslectische Friezen
Ook zo gay, dat ze het een taal noemen en geen dialectquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in.
[..]
De kenmerk van een taal is dat het dialecten heeft mustafa.
Ja, daar ga ik dus niet op in he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, tenzij je iedereen met een dialect een dyslect noemt.
Dat is tegenwoordig toch de politiek correcte benaming?quote:
Als er iets NIET Fries is...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frieslandquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:31 schreef 2cv het volgende:
Omdat Fryslân officieel Fryslân heet in Nederland en Duitsland ook officieel Duitsland.
Hoeft ook niet. Anders zouden Amsterdammers / Rotterdammers de grootste dyslecten van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus niet op in he?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Os__ het volgende:
Het enige mooie aan Friesland is de Poiesz supermarkt.
Als je in friesland woont, dan leer je maar fries begrijpen. Ik ben drents en ik kan het ook dus zo moeilijk is het niet. En naast dat is het een mooie taalquote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Martinovibes het volgende:
Friesland is een Nederlandse provincie waar meer dan 50% van de mensen NEDERLANDS lult
Opbokken met dat gezeur
Friesland is Friesland en laat ze op die omroep ook eens Nederlands gaan lullen , beetje aso naar die 50%+ die gewoon Nederlands spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |