Er komt ook een friese domeinextensie aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
JohZou er nog eens bij moeten komen, dat die boeren een eigen tld kregen
ja natuurlijk staat wat je typt gelijk aan je kennis over de taalquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je ooit Frysk gaat leren. Je verneukt de Nederlandse taal. En één taal verneuken is al erg genoeg.
Niet alleen de basisschool niet afgemaakt ook nog eens lui.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja natuurlijk staat wat je typt gelijk aan je kennis over de taalAlsof ik de moeite ga nemen om een lettertje op de verkeerde plaatst te corrigeren
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Omdat het de tweede taal van Nederland is.
- omdat het cultureel verantwoord is
- omdat het een goede overstap is naar een angelsaksische taal
- omdat het een mooiere taal dan Nederlands is
- omdat het leuk is
Je noemt andere lui terwijl je zelf te lui bent om op mijn punt in te gaan. Je mengt je graag genoeg in deze discussie, maar wanneer je geen weerwoord hebt heb je zogenaamd "geen zin" om je te verdedigen. Faler.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Niet alleen de basisschool niet afgemaakt ook nog eens lui.
Ik heb toch gezegd dat ik er op terug zou komen? Punt blijft dat jouw repliek een zwakke blijft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef Ouzooo het volgende:
[..]
Je noemt andere lui terwijl je zelf te lui bent om op mijn punt in te gaan. Je mengt je graag genoeg in deze discussie, maar wanneer je geen weerwoord hebt heb je zogenaamd "geen zin" om je te verdedigen. Faler.
Als het zo zwak is hoeft het echt geen tijd te kosten om er inhoudelijk op in te gaan, wat je nog niet hebt gedaan. Het enige wat je naar voren schuift is dat het zogenaamd zwak is:quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik er op terug zou komen? Punt blijft dat jouw repliek een zwakke blijft.
Ga er nou gewoon op in, en probeer dan eens niet met irrelevante vergelijkingen komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:15 schreef Heathen. het volgende:
De argumentatie die je aanhaalt is nogal zwak. Daar hoef ik niet eens op in te gaan omdat je eenzijdige belichting ook eenzijdig kan beantwoord met een 'nee je hebt ongelijk'.
mien lan,oprott'nquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef nuget het volgende:
[..]
Jij bent echt een dikke randdebiel he, Fryslân is de friese naam van Friesland.. de Nederlands (en dus officiele naam) is heel normaal Friesland.
Ik ben zelf ook een Fries, maar ik heb echt een pest hekel aan fuck boeren zoals jij... opkloten en ga andere mensen vervelen.
P.S: kom volgende keer is met argumenten die wel kloppen.. kutboer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef error32 het volgende:
Wehehe Friesland, dat is een soort van Zeeland maar dan minder goed in overstromen
als wij friesland willen zeggen, zeggen we gewoon lekker friesland. Anders mot je maar een forum maken waar alleen friezen opkomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef 2cv het volgende:
Echt, ik word er strontziek van. Al die idioten noemen Fryslân nog steeds 'Friesland'. Terwijl die prachtige provincie al sinds 1997 (dus al meer dan 12 jaar ! ! !) Fryslân heet. Echt, de mensen zijn dom tegenwoordig en geografie is ook niet meer wat het ooit was.
Als jij Griet heet dan noem ik je toch ook niet Sanne ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef truth_hurts het volgende:
[..]
als wij friesland willen zeggen, zeggen we gewoon lekker friesland. Anders mot je maar een forum maken waar alleen friezen opkomen
Wel als de rest dat zo besloten heeft, daar doe je dan uiteindelijk niks aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij Griet heet dan noem ik je toch ook niet Sanne ?
Hoi Sannequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel als de rest dat zo besloten heeft, daar doe je dan uiteindelijk niks aan.
Kun je wel heel hard gaan schreeuwen dat je Griet heet maar dan gaat iedereen
alleen nog harder Sanne zeggen.
Smaad zeg ik je!quote:
HAha, tweede taal in NL is Arabisch. Daarop volgt het Nedersaksisch, Turks en dan pas Fries...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Omdat het de tweede taal van Nederland is.
Ik help je wel een handje met je onafhankelijkheid, zaag dat stuk galgrond van Nederland af en duw je richting Denemarken, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef 2cv het volgende:
Echt, ik word er strontziek van. Al die idioten noemen Fryslân nog steeds 'Friesland'. Terwijl die prachtige provincie al sinds 1997 (dus al meer dan 12 jaar ! ! !) Fryslân heet. Echt, de mensen zijn dom tegenwoordig en geografie is ook niet meer wat het ooit was.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
HAha, tweede taal in NL is Zeeuws. Daarop volgt het Arabisch, Nedersaksisch, Turks en dan pas Fries...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |