Het doet mijn hart niet sneller kloppen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allocatiedesk?Ze verzinnen ook steeds weer iets nieuws.
[..]
Ik geloof niet dat je dit meent. Wat zou daar mis mee zijn?
Dat kan. Je moet overal mensen voor hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het doet mijn hart niet sneller kloppen...
Heb je je baas al de waarheid gezegd?quote:
En zoja, waarom staat het nog niet op youtube?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je baas al de waarheid gezegd?
Mosselspel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je me voor wakker maken. Ben er wel een keer goed ziek van geworden.
Eerst even een nieuwe baan, ben bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je baas al de waarheid gezegd?
Kom je op een eventuele meet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst even een nieuwe baan, ben bezig.
Ligt aan de locatie en het tijdstip, zal eens even kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kom je op een eventuele meet?
Niet zeiken, gewoon komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt aan de locatie en het tijdstip, zal eens even kijken.
Zaterdag 13 juni in Bergum, dan ben ik er wel.quote:
Ik erger me er kapot aan. De oproep van VNO-NCW is helemaal hilarisch.quote:
De aasgieren en ratten hopen en wachten tot het beest overlijdt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. De oproep van VNO-NCW is helemaal hilarisch.
Ik zag op de teletekst van SBS een oproep voor slachtoffers van de crisis. Of ze sbsshownews ff willen mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |