Nee, alle partijen hebben het afgekeurd hoor. De één is daar feller in dan de ander, maar ik heb geen enkele partij horen zeggen dat ze het met GB eens zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef Sam_Spade het volgende:
Ja, de partij voor Linkse Hobbyisten.
wijfquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen, en daarna ga ik koken.
Je zult ook geen enkel partij Volkert van de Graaf horen bedanken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef 0100 het volgende:
[..]
Nee, alle partijen hebben het afgekeurd hoor. De één is daar feller in dan de ander, maar ik heb geen enkele partij horen zeggen dat ze het met GB eens zijn.
Wijfloos zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga koken, maar niet mijn kamer opruimen.
Dit impliceert dat andere partijen electoraal baat hadden bij zijn dood. Dat is niet hard te maken, maar al helemaal niet van toepassing in deze situatie; wat hebben ze nu gewonnen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je zult ook geen enkel partij Volkert van de Graaf horen bedanken...
koken kan nog maar kamer opruimenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga koken, maar niet mijn kamer opruimen.
Authentiekquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
He, dat is nou weer niet netjes.
En eerlijk, je kan vinden wat hij wil, hij is 100% authentiek.
En wat heeft ie toch een mooie bril op..![]()
'Creditlunch'quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Reya het volgende:
Het is ook weer bijna de twintigste van de maand; vandaag had ik mensen over de vloer die naar eigen zeggen geen geld voor lunch meer hadden.
Mensen die bij een grote onderneming werken (een grote informatietechnologische dienstverlener, om eens een willekeurig voorbeeld te noemen) zijn natuurlijk ergens wel medeplichtig aan dergelijke uitspraken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om het hypocriete gedrag van het kleinzielige werkgeversclubje nog eens te benadrukken.
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Authentiek? Als er iemand een rol speelt is hij het wel.
quote:Rapport Vaticaan: sekses zondigen verschillend
Vaticaan-Stad, 18 febr. Mannen hebben vooral moeite hun lustgevoelens te beteugelen, vrouwen bezondigen zich het vaakst aan ijdelheid. Dat blijkt uit een rapport van het Vaticaan over de zeven hoofdzondes, berichtte de Britse omroep BBC vandaag.
Het rapport is gebaseerd op een biechtonderzoek van een 95-jarige jezuïtische wetenschapper, broeder Roberto Busa. De persoonlijke theoloog van paus Benedictus XVI, Wojciech Giertych, onderschrijft de bevindingen in de Vaticaanse krant L'Osservatore Romano.
Volgens Giertych kost het mannen de meeste moeite niet toe te geven aan hun lustgevoelens, gevolgd door vraatzucht en luiheid. Vrouwen strijden vooral tegen hun ijdelheid, jaloezie en woede. Hebzucht is de zevende hoofdzonde.
Katholieken moeten hun zonden volgens de leer ten minste een keer per jaar opbiechten aan een priester. Die vergeeft de zondaars uit naam van God.
als je het vaticaan ziet dan zijn zij de grootste zondaars aan ijdelheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Uiterst zinnig zo'n onderzoek
[..]
Verstandig. Dan komt een positief stofje in je los.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Navond.ik ga ff hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |