Nee, alle partijen hebben het afgekeurd hoor. De één is daar feller in dan de ander, maar ik heb geen enkele partij horen zeggen dat ze het met GB eens zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef Sam_Spade het volgende:
Ja, de partij voor Linkse Hobbyisten.
wijfquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen, en daarna ga ik koken.
Je zult ook geen enkel partij Volkert van de Graaf horen bedanken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef 0100 het volgende:
[..]
Nee, alle partijen hebben het afgekeurd hoor. De één is daar feller in dan de ander, maar ik heb geen enkele partij horen zeggen dat ze het met GB eens zijn.
Wijfloos zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga koken, maar niet mijn kamer opruimen.
Dit impliceert dat andere partijen electoraal baat hadden bij zijn dood. Dat is niet hard te maken, maar al helemaal niet van toepassing in deze situatie; wat hebben ze nu gewonnen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je zult ook geen enkel partij Volkert van de Graaf horen bedanken...
koken kan nog maar kamer opruimenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga koken, maar niet mijn kamer opruimen.
Authentiekquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
He, dat is nou weer niet netjes.
En eerlijk, je kan vinden wat hij wil, hij is 100% authentiek.
En wat heeft ie toch een mooie bril op..![]()
'Creditlunch'quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Reya het volgende:
Het is ook weer bijna de twintigste van de maand; vandaag had ik mensen over de vloer die naar eigen zeggen geen geld voor lunch meer hadden.
Mensen die bij een grote onderneming werken (een grote informatietechnologische dienstverlener, om eens een willekeurig voorbeeld te noemen) zijn natuurlijk ergens wel medeplichtig aan dergelijke uitspraken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om het hypocriete gedrag van het kleinzielige werkgeversclubje nog eens te benadrukken.
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Authentiek? Als er iemand een rol speelt is hij het wel.
quote:Rapport Vaticaan: sekses zondigen verschillend
Vaticaan-Stad, 18 febr. Mannen hebben vooral moeite hun lustgevoelens te beteugelen, vrouwen bezondigen zich het vaakst aan ijdelheid. Dat blijkt uit een rapport van het Vaticaan over de zeven hoofdzondes, berichtte de Britse omroep BBC vandaag.
Het rapport is gebaseerd op een biechtonderzoek van een 95-jarige jezuïtische wetenschapper, broeder Roberto Busa. De persoonlijke theoloog van paus Benedictus XVI, Wojciech Giertych, onderschrijft de bevindingen in de Vaticaanse krant L'Osservatore Romano.
Volgens Giertych kost het mannen de meeste moeite niet toe te geven aan hun lustgevoelens, gevolgd door vraatzucht en luiheid. Vrouwen strijden vooral tegen hun ijdelheid, jaloezie en woede. Hebzucht is de zevende hoofdzonde.
Katholieken moeten hun zonden volgens de leer ten minste een keer per jaar opbiechten aan een priester. Die vergeeft de zondaars uit naam van God.
als je het vaticaan ziet dan zijn zij de grootste zondaars aan ijdelheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Uiterst zinnig zo'n onderzoek
[..]
Verstandig. Dan komt een positief stofje in je los.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Navond.ik ga ff hardlopen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verstandig. Dan komt een positief stofje in je los.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
Vele plezier met hardlopen. Ik doe morgen weer een rondje, na wat traning kan ik nu een half uur / 5 km aan een stuk hardlopen. Ik ben best fier op mij.
Oh, ik heb de baan aangenomen.
Gefeliciteerd. Je bent een bevoorrecht mens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
Vele plezier met hardlopen. Ik doe morgen weer een rondje, na wat training kan ik nu een half uur / 5 km aan een stuk hardlopen. Ik ben best fier op mij.
Softwaretesten. Ik word dan het eenmanstestleger van een kredietverstrekker die nogal een en ander aan automatiseringsprojecten heeft lopen. IA/FO is ook intern, bouw vindt ergens in verweggistan plaats. Als er iets groots op stapel komt wordt er dan een handvol testers tijdelijk ingehuurd en die zal ik dan wel moeten coordineren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat ga je precies doen?
lijkt me wel afwisselend ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretesten. Ik word dan het eenmanstestleger van een kredietverstrekker die nogal een en ander aan automatiseringsprojecten heeft lopen. IA/FO is ook intern, bouw vindt ergens in verweggistan plaats. Als er iets groots op stapel komt wordt er dan een handvol testers tijdelijk ingehuurd en die zal ik dan wel moeten coordineren.
Wordt hard werken vrees ik, maar het leek me toch leuker dan -wat me ook werd aangeboden- als tester bij een automatiseerder aan de slag.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk ben ik bevoorrecht, EchtGaaf. Ik ben gezond en Nederlander.
Tel je zegeningen.
Goeie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk ben ik bevoorrecht, EchtGaaf. Ik ben gezond en Nederlander.
Tel je zegeningen.
Prachtig. Wat kraamt Rutte voor onzin uit. Inderdaad, hoe wilt Rutte het verhaal rondkrijgen om netto (!) 40 miljard om te buigen, tegelijkertijd de lasten voor de burger verlichten en dan ook nog eens de economie te stimuleren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef One_of_the_few het volgende:
he he Bos slaat Rutte om de oren met cijfers.
Ja ja. Ik had een slechte dag vandaag. Vannacht zijn er twee kippen door een vos (denken we) weggesnaaid. En een kennis is -tamelijk onnodig- overleden. Ziek, griep, vriendin liet 'm een paar dagen alleen, toen ze 'm vonden rechtstreeks naar de intensive care, maar het werd allemaal niks meer. 57 jaarquote:
Erg. Ik heb ook een zwak voor dieren. Wat is de natuur ook hard wat dat betreft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja. Ik had een slechte dag vandaag. Vannacht zijn er twee kippen door een vos (denken we) weggesnaaid.
Heftig. Vreselijk. Het leven is soms zo kwetsbaar als een grassprietje. Het kan zomaar over zijn. De ene wordt ziek en overlijdt in een notime, een jongen van 18 hier in de buurt die tegen een boom rijdt.....Waarom?quote:En een kennis is -tamelijk onnodig- overleden. Ziek, griep, vriendin liet 'm een paar dagen alleen, toen ze 'm vonden rechtstreeks naar de intensive care, maar het werd allemaal niks meer. 57 jaar.
Heeft geen nut en je afvragen welk nut het heeft maakt je alleen maar gek of godsdienstig. Ik ben nu 45 en ik heb al aardig wat mensen 'verloren', ouders, vrienden, familie, had dat nut?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Erg hard allemaal. Ik heb moeite om het nut daarvan te begrijpen. Veel vragen dus.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft geen nut en je afvragen welk nut het heeft maakt je alleen maar gek of godsdienstig. Ik ben nu 45 en ik heb al aardig wat mensen 'verloren', ouders, vrienden, familie, had dat nut?
Net zoveel nut als geboren worden, je gaat nu eenmaal dood als mens, sommigen gaan vroeg en anderen laat. Leef gewoon je leven en doe je best er wat van te maken, dat lijkt mij het meest nuttige wat je kan doen en de rest is gewoon geluk of pech.
Trailguru geeft aan dat m'n rondje noorderplantsoen 18 minuten heeft geduurd, afstand 3,36 km en gemiddeld 11,2km/u...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
Vele plezier met hardlopen. Ik doe morgen weer een rondje, na wat training kan ik nu een half uur / 5 km aan een stuk hardlopen. Ik ben best fier op mij.
Dat zijn nooit prettige dingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja. Ik had een slechte dag vandaag. Vannacht zijn er twee kippen door een vos (denken we) weggesnaaid. En een kennis is -tamelijk onnodig- overleden. Ziek, griep, vriendin liet 'm een paar dagen alleen, toen ze 'm vonden rechtstreeks naar de intensive care, maar het werd allemaal niks meer. 57 jaar.
Succes is een kwestie van geluk en een autistisch genoegen om iets heel lang te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn de levensvragen die iedereen heeft. Wie ben ik, waar kom ik vandaan en waar ga ik naar toe?
Het houdt mij best bezig. Ik denk soms teveel ja. Zingeving enzo. Soms moet je gewoon aanvaarden dat de dingen zijn zoals ze zijn en gaan zoals ze gaan....
Je bent er en goed is om er het beste van te maken.
Dit zou een leuk tegeltje kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Succes is een kwestie van geluk en een autistisch genoegen om iets heel lang te doen.
Zuid Limburg is mooierquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is waarom Wilders de UK niet in mocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laat je toch niet bevuilen door Wilders, zeg nou zelf....
PS: Ik woon om de hoek van dit magnificente stukje natuur, ons huis ligt een paar kilometer naar rechts van de onderste foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |