Dan ben ik fier op jouquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Trailguru geeft aan dat m'n rondje noorderplantsoen 18 minuten heeft geduurd, afstand 3,36 km en gemiddeld 11,2km/u...
quote:
Onzin, succes is een keuze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Succes is een kwestie van geluk en een autistisch genoegen om iets heel lang te doen.
Moet een T-shirt worden of een Loesje posterquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit zou een leuk tegeltje kunnen zijn.
Ze moeten nog eerst 100 dagen paniek zaaien voordat ze de AOW-leeftijd kunnen verhogen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Picchia het volgende:
Het kabinet is plannen aan het bedenken om de crisis te bestrijden die ze in maart gaan bespreken. Ehh? Wat hebben ze sinds 1 september gedaan? Zijn ze weer stiekem 100 dagen het land in geweest?
Ze telden hun knopen, op advies van Rouvoetquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef Picchia het volgende:
Het kabinet is plannen aan het bedenken om de crisis te bestrijden die ze in maart gaan bespreken. Ehh? Wat hebben ze sinds 1 september gedaan? Zijn ze weer stiekem 100 dagen het land in geweest?
Mag ook, ik vind em leuk gevonden iig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet een T-shirt worden of een Loesje poster
De keuze om heel lang iets vol te houden ja.quote:
en dan is na 101 dagen de crisis over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze moeten nog eerst 100 dagen paniek zaaien voordat ze de AOW-leeftijd kunnen verhogen.
Misschien zit daar wel wat waarheid in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeldzaam slap gelul allemaal. Dit zijn goede tijden als je geen kranten leest. Het is tenenkrommend...
Ik ben van plan om er wat naast te gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
Vele plezier met hardlopen. Ik doe morgen weer een rondje, na wat training kan ik nu een half uur / 5 km aan een stuk hardlopen. Ik ben best fier op mij.
Oh, ik heb de baan aangenomen.
Vergeet niet dat hij onvruchtbaarheid uitstraalt als de eeuwige single en leider van de VVD.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
rutte is een bedroevend slecht politicus. Inhoudelijk vaak mis kwa getallen, grappen komen niet aan, onrealistisch en de betweterige rijkaard uithangen. maar goed, als rita de andere optie was...
De VVD moet Schultz weer terug de politiek in zien te krijgen. Ik zie geen betere leider op dit moment eigenlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij onvruchtbaarheid uitstraalt als de eeuwige single en leider van de VVD.
Kom op man, die is dichtgegroeid. Misschien zouden ze Erika Terpstra beter kunnen vragen, die heeft nog een beetje de Olympische sportiviteit die de vvd volksliberaal doet lijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De VVD moet Schultz weer terug de politiek in zien te krijgen. Ik zie geen betere leider op dit moment eigenlijk.
Blauwtje bij zo'n nieuwlezeres was het toch? Veel pijnlijker kan het nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij onvruchtbaarheid uitstraalt als de eeuwige single en leider van de VVD.
ow,vertelquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Blauwtje bij zo'n nieuwlezeres was het toch? Veel pijnlijker kan het niet
Laurence Ferrari?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Blauwtje bij zo'n nieuwlezeres was het toch? Veel pijnlijker kan het niet
Ik moet je zeggen dat ik met de dag meer respect krijg voor Arie Slob. Ik heb hem ooit de saaiste politicus genoemd, inhoudelijk en in het debat vind ik hem steeds sterker worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Overigens zie ik Slob nu, rutte of slob, wie is erger? lastige vraag. en dan ken ik eerlijk gezegd de rest van de fractie van de cu niet.
Voor nu is het afschaffen van de overdrachtsbelasting een wel een redelijk middel om beweging in de huizenmarkt te stimuleren, wat niets hoeft te kosten als er op andere posten gesneden wordt. Ik sta wel positief tegenover het tegemoet komen van personen door middel van een belastingverlaging, gepaard met een overheid die bezuinigd op zichzelf, zodat de lasten niet overgedragen worden op anderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Aoristus het volgende:
Komt Rutte op het geniale idee om de overdrachtsbelasting af te schaffen, eerst te halveren.
Huizenbezitters worden nu niet echt meer gepamperd door de hypotheekrenteaftrek, aangezien de markt dmv hoge huizenprijzen er al op afgestemd is.quote:Alsof huizenbezitters al niet genoeg gepamperd worden met de hypotheekrenteaftrek
ik niet. rouvoet is veel scherper, dus stelling te nemen en neemt niet alleen stelling om het daarna met duizenden woorden in saaiheid te verpakken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik met de dag meer respect krijg voor Arie Slob. Ik heb hem ooit de saaiste politicus genoemd, inhoudelijk en in het debat vind ik hem steeds sterker worden.
Ik sla hem hoger aan dan Rouvoet.
Als Rutte meent 40 miljard (netto!!) te kunnen ombuigen in krap 2 jaar en tegelijkertijd de economie kan stimuleren en de lasten voor de burgers te verlichten......quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef Nautilus_ het volgende:
Er zijn vast wel geschiktere kandidaten dan het zusje van Lousewies van der Laan. Zo slecht is Rutte nu ook weer niet.
Ik zag hem laatst nog bij P&W. Erg sterk in het debat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik niet. rouvoet is veel scherper, dus stelling te nemen en neemt niet alleen stelling om het daarna met duizenden woorden in saaiheid te verpakken.
Het gaat puur om het aanmoedigen van eigen bezit, dat wordt belangrijker dan schuld aflossen gevonden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voor nu is het afschaffen van de overdrachtsbelasting een wel een redelijk middel om beweging in de huizenmarkt te stimuleren, wat niets hoeft te kosten als er op andere posten gesneden wordt. Ik sta wel positief tegenover het tegemoet komen van personen door middel van een belastingverlaging, gepaard met een overheid die bezuinigd op zichzelf, zodat de lasten niet overgedragen worden op anderen.
[..]
Huizenbezitters worden nu niet echt meer gepamperd door de hypotheekrenteaftrek, aangezien de markt dmv hoge huizenprijzen er al op afgestemd is.
Dat is ook niet mijn plan, hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als Rutte meent 40 miljard (netto!!) te kunnen ombuigen in krap 2 jaar en tegelijkertijd de economie kan stimuleren en de lasten voor de burgers te verlichten......
Hoe wil je dat doen?
Weet ik wel, maar hoe kan je Rutte dan niet slecht vinden als hij dit soort onzin uitkraamtquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn plan, hoor.
Voor correctheid koop ik niks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst nog bij P&W. Erg sterk in het debat.
En bovenal altijd correct. Zoals het SGP duo dat ook is.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef Nautilus_ het volgende:
Bij Rutte mis ik trouwens vooral sarcasme.
Bos en Pechtold hebben dat wel, die kunnen het goede verhaal van een tegenstander verkruimelen met een spottende opmerking.
Gelukkig lijkt hij er in de verste verte niet op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Fastmatti het volgende:
Hij is gewoon het mislukte broertje van Wouter Bos.
Jawel, het zijn beiden partijshoppers waarbij de enige toevallig bij de PvdA terecht kwam en carriere maakte en hij bij de VVD terecht kwam en hopeloos faalt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt hij er in de verste verte niet op.
Gelukkig wel, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef Aoristus het volgende:
Waarschijnlijk dachten de meesten dat het een tussenpaus was.
Daar zit toch een behoorlijk verschil zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel, het zijn beiden partijshoppers waarbij de enige toevallig bij de PvdA terecht kwam en carriere maakte en hij bij de VVD terecht kwam en hopeloos faalt.
Het zou wel dramatisch zijn als er precies hetzelfde gebeurt als met de HRA ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Aoristus het volgende:
Op zich is de afschaffing daarvan goed als je dan ook zeker weet dat er verschuiving in de woningmarkt komt ten bate van de starters. Het heeft echter geen enkele invloed op de prijs van een huis noch op garanties voor een reeele toekomst dat dat wel goed zal komen.
Omdat ik als starter liever zelf eigendom opbouw, in plaats van dat ik het moet afdragen aan een huisbaas. Als iemand investeert in een huis dan verliest hij (momenteel) zijn middelen niet, op de hypotheekrente na. Wat de exacte voor- of nadelen hiervan zijn weet ik niet, maar als starter heb ik niet echt behoefte om mijn huisbaas te verreiken en vind het daarom zonde van mijn geld.quote:Waarom zouden starters niet kunnen huren?
Klopt. De HRA kan ook wel afgeschaft worden. Zolang men maar niet in de crisis hiermee onzekerheid gaat aanpraten. En zolang het maar zeer geleidelijk gebeurt zodat mensen niet de schulden ingejaagd worden, maar dat lijkt me wel vanzelfsprekend.quote:De HRA is totnutoe alleen maar prijsopdrijvend gebleken voor de verkoop van woningen, het is een subsidie die al 30 jaar ettert en waar niemand zijn vingers aan durft te branden.
Het is natuurlijk niet allemaal onzin, het is vooral een achterhaalde manier van oppositiepolitiek. Hij benadrukt zijn kritiek op de gratis schoolboeken en de ontwikkelingshulp, maar daar interesseert niemand zich voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar hoe kan je Rutte dan niet slecht vinden als hij dit soort onzin uitkraamt
Dat maakt hem toch het mislukte broertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar zit toch een behoorlijk verschil zou ik zeggen.
Griffith lijkt me slechter idd dan Rutte, Schultz beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet allemaal onzin, het is vooral een achterhaalde manier van oppositiepolitiek. Hij benadrukt zijn kritiek op de gratis schoolboeken en de ontwikkelingshulp, maar dat levert geen 40 miljard op. Op die manier blijft het een beetje flauw.
Hij zou een breed verhaal moeten voeren waarin hij een inkomensverbetering voor de middeninkomens bepleit, bijvoorbeeld door allerlei subsidies en bijstandsregelingen voor de laagste inkomens te bepleiten. Nu gaat hij te veel in op details.
Ik wil verder slechts aangeven dat Schultz en Griffith geen verbeteringen zouden zijn ten opzichte van Rutte.
Weet ik niet. Ik denk dat het probleem meer is dat Rutte op een of ander manier veel mensen tegen de haren instrijkt. Vooral qua stijl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet allemaal onzin, het is vooral een achterhaalde manier van oppositiepolitiek. Hij benadrukt zijn kritiek op de gratis schoolboeken en de ontwikkelingshulp, maar daar interesseert niemand zich voor.
Dat laatste is zeker waar. Het grote geheel ontbreekt. En terecht wat A.J. Boekestein over hem ontboezemde aan Maarten van Rossum bij DWDD: het ontbreekt hem aan ideeën. Ik begrijp werkelijk niet dat hij nog niet is weggestuurd. Zal wel wegens gebrek aan beter zijn bij de VVD. Niet dat ik dat zo erg moet vinden, maar dat terzijde.quote:Hij zou een breed verhaal moeten voeren waarin hij een inkomensverbetering voor de middeninkomens bepleit, bijvoorbeeld door afschaffing van allerlei subsidies en bijstandsregelingen voor de laagste inkomens te bepleiten. Nu gaat hij te veel in op details.
Inderdaad, beiden zijn totaal ongeschikt. Griffith heeft dezelfde zwakheden als Ruttequote:Ik wil verder slechts aangeven dat Schultz en Griffith geen verbeteringen zouden zijn ten opzichte van Rutte.
Ik denk dat een hoop middenklassers gewoon in de tang zitten, ze geloven dat als ze zich maar aan de regels houden, dat het wel goed komt. Hetzelfde sprookje als werken bij dezelfde werkgever tot je 65e..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou wel dramatisch zijn als er precies hetzelfde gebeurt als met de HRA ja.
[..]
Omdat ik als starter liever zelf eigendom opbouw, in plaats van dat ik het moet afdragen aan een huisbaas. Als iemand investeert in een huis dan verliest hij (momenteel) zijn middelen niet, op de hypotheekrente na. Wat de exacte voor- of nadelen hiervan zijn weet ik niet, maar als starter heb ik niet echt behoefte om mijn huisbaas te verreiken en vind het daarom zonde van mijn geld.
[..]
Klopt. Het is ook De HRA kan ook wel afgeschaft worden. Zolang men maar niet in de crisis hiermee onzekerheid gaat aanpraten. En zolang het maar zeer geleidelijk gebeurt zodat mensen niet de schulden ingejaagd worden, maar dat lijkt me wel vanzelfsprekend.
Zie er eerst maar 1 te regelen danquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Picchia het volgende:
Iemand die huurt kan nooit een tweede huis in Spanje of Italië kopen. Dus huren is niets voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |