spang makandra, bij de albert cuyp. surinaamser kan niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef PeRi het volgende:
Meeters op 10 mei, Amsterdam bij een restaurant die Aarti kiest:
Aarti
Axia
Peri
Kunnen we daar wel een paar uur vertoeven? Een eethuis?quote:Op dinsdag 17 februari 200911:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
spang makandra, bij de albert cuyp. surinaamser kan niet.
uhm nee, het is een neem-en-vraag-niet-meer-restaurant.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kunnen we daar wel een paar uur vertoeven? Een eethuis?
Kunnen we niet bij Axia thuis gaan dan?quote:Op dinsdag 17 februari 200911:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
uhm nee, het is een neem-en-vraag-niet-meer-restaurant.
Maar daarna kunnen we iets anders surinaams gaan doen, Axia bepaalt wat [afbeelding]
Ow...wel leuk!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Aarti het volgende:
Martijn is een jongen die mij wel lekker vond, dus ik kreeg gratis cocktails. hij was 18 zooooooo schattig.
oh ja.
28 februari bollywood disco in paradiso. wie gaat?
neem ze meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Ow...wel leuk!!
Helaas heb ik een verjaardag die dag
Omdat ik dan in Antwerpen zitquote:Op dinsdag 17 februari 200911:46 schreef Aarti het volgende:
waarom wil je niet met je nieuwe surinamersopfokvrienden?
Het lijkt ons echt leuk om een keer te gaan, met mn broertje en haar nichtje en broertje. Echt een groepje outcastsquote:Op dinsdag 17 februari 200911:51 schreef Aarti het volgende:
Hindilounge is dan ook wel echt heel eng...
Eierkoek, 2 wasa crackers met light smeerkaas en een mandarijn.quote:Op dinsdag 17 februari 200912:04 schreef Superbaddd het volgende:
Wat gaan jullie straks eten dames??
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eierkoek, 2 wasa crackers met light smeerkaas en een mandarijn.
Say what?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef Aarti het volgende:
fysiek ben ik daartoe in staat, technisch gesproken.
Het is voor amsterdammers zoiezo moeilijk om iets buiten hun dorp te doen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef PeRi het volgende:
Ze is te lui om voor mij vanuit Amsterdan naar Rotterdam te komen.
O zoooquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef PeRi het volgende:
Ze is te lui om voor mij vanuit Amsterdan naar Rotterdam te komen.
Zwaai even naar Skaaiquote:Op dinsdag 17 februari 200914:09 schreef Aarti het volgende:
Ik zit trouwens in almere, niet in amsterdam.
ok, reserve-amsterdammer...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
Ik zit trouwens in almere, niet in amsterdam.
ik woon hier niet hoor, ik zou nog niet dood gevonden willen worden hierquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik woon hier niet hoor, ik zou nog niet dood gevonden willen worden hier
ik mag hopen van niet, het is erg mistroostig hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in almere geweest, maar echt aanlokkelijk klinkt het niet...![]()
zou er iemand oprecht blij zijn om daar te wonen?
hmmm klinkt een beetje als Nieuwegein... Gelukkig staat mijn kantoor in Madrid!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, het is erg mistroostig hier
maar de bedrijfspanden zijn hier blijkbaar stukken goedkoper dan in amsterdam
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Aarti het volgende:
de mijne in amstelveen maar daar ben ik eigenlijk nooit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Axia het volgende:
DIe van mij is vlakbij de Kinkerstraat...met een Surinaamse winkel op 5 minuten slenteren.![]()
Lekker broodje pom, tempe, kip, fachong...en natuurlijk met extra peper...
wat een luxequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef Axia het volgende:
DIe van mij is vlakbij de Kinkerstraat...met een Surinaamse winkel op 5 minuten slenteren.![]()
Lekker broodje pom, tempe, kip, fachong...en natuurlijk met extra peper...
gelukkig heb ik er meestal wel zin inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef krioro het volgende:
Da's makkelijk, als je alleen hoeft te werken als je zin hebt.
pfff wat nou nederland recessiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef PeRi het volgende:
Uitje hier is bekend gemaakt; weekend golfclinic in Alicante in mei.
Alleen jammer dat ik vriendje niet mee kan smokkelenquote:Op dinsdag 17 februari 200915:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
pfff wat nou nederland recessie [afbeelding]
leuk man!!
nee joh, is juist leuk, ik neem mijn aanhangsel ook liever niet mee naar personeelsdingetjes. hou prive en werk gescheidenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik vriendje niet mee kan smokkelen.
Bij mijn vorige werkgever klitten we als allochtonen + aanhangsels altijd bijelkaar tijdens reisjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh, is juist leuk, ik neem mijn aanhangsel ook liever niet mee naar personeelsdingetjes. hou prive en werk gescheiden
en dat is juist wat ik probeer te voorkomen, ik wil minglen met iedereen, zonder me druk te hoeven maken of manlief zich nog wel vermaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever klitten we als allochtonen + aanhangsels altijd bijelkaar tijdens reisjes.
Was juist heel leuk, we waren meer vrienden dan collega's daardoor leken het meer milan's dan companytrips...
Ja was ook meer een grapje. Maar wel zo leuk om 's avonds na een vermoeiende dag mee te kroelen hihiquote:Op dinsdag 17 februari 200915:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh, is juist leuk, ik neem mijn aanhangsel ook liever niet mee naar personeelsdingetjes. hou prive en werk gescheiden [afbeelding]
ik mingel niet met zomaar iedereenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dat is juist wat ik probeer te voorkomen, ik wil minglen met iedereen, zonder me druk te hoeven maken of manlief zich nog wel vermaakt.
Zeg dat maar tegen je hubquote:Op dinsdag 17 februari 200916:01 schreef Aarti het volgende:
ieuw kroelen.
Ik wel, netwerken is goed voor mijn carrierequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik mingel niet met zomaar iedereen
zeg ik elke avond, maar hij is zoquote:
carrieres zijn zo 2007...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wel, netwerken is goed voor mijn carriere
Nog even een paar jaar voordat ik ga werpen en thuis blijf om oprah te kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
carrieres zijn zo 2007...
en daarnaast, netwerken is het meest effectief buiten je huidige bedrijf![]()
Yep die mango smaak van Maaza.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:04 schreef Aarti het volgende:
manohman wat ben ik jaloers!
maaza mango?
lekker, een broodje krokante tempeh!
En een telo met trie.
en kipsate, mits goeie.
Ik geloof wel dat ik al op 3 vd 5 topics op rij zit nuquote:Op woensdag 18 februari 200909:19 schreef Aarti het volgende:
tuurlijk!
mijn doel is om elke dat een nieuwe topic (door jou) aan te laten maken [afbeelding]
en terecht, jij bent onze oppersurinamerquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik al op 3 vd 5 topics op rij zit nu.
Klinkt alsof we een winti-dans voor PeRi moeten doen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
en terecht, jij bent onze oppersurinamer
Nee, het wordt een werkbezoek, op z'n Surinaams, d.w.z. 3 dagen werken en 3 dagen genieten, 50% / 50%quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
een weekje is wel errug kort
ga je voor de lol?
1 week, amaai dat is echt kort...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef Superbaddd het volgende:
Vrijdag ga ik voor een weekje naar Suriname![]()
Het mooiste is, ik krijg dan weer lekkere moksalesie om te eten![]()
Vertrekken? Ik snap je niet? Gifkikker?quote:Op donderdag 19 februari 200909:52 schreef Aarti het volgende:
hoelaat vertrekken jullie morgen?
en ga je met die gifkikker/
Gifkikker, dr auto bedoel je hequote:Op donderdag 19 februari 200909:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vertrekken? Ik snap je niet? Gifkikker? [afbeelding].
tuurlijk, de chauffeuse zelf is een snoepjequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gifkikker, dr auto bedoel je he.
Volgende week gaan we pas! De 28e! Roadtrip waarschijnlijk wel!
.
Hier sneeuwt het ook.
Zaterdag eten bij restaurant Ivyquote:Op donderdag 19 februari 200911:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, de chauffeuse zelf is een snoepje [afbeelding]
ik dacht dat je dit weekend ging.
wat ga je dan dit weekend doen?
bronquote:Stikstof bij restaurant Ivy
Fan van moleculaire gastronomie? Wie graag het TiTaTovernaar gevoel aan de dis wil, kan nu in Rotterdam terecht.
Het kan even wennen zijn, moleculaire gastronomie. Voor degenen die nog onbekend met dit verschijnsel zijn: moleculair koken gebeurt in plaats van met gas of electriciteit met behulp van stikstof. Dit zorgt voor een geheel andere structuur van voedsel, en een geheel nieuwe culinaire ervaring.
Rookwalmen, koudere gerechten dan je gewend bent, andere structuren: de moleculaire keuken is een ontdekkingsreis en een ervaring om te moeten beleven. Moesten we vroeger nog naar het buitenland voor moleculaire experimenten, tegenwoordig kunnen we daarvoor in Rotterdam terecht. Chef-kok Francois Geurts, die jarenlang in het zeer prestigieuze restaurant The Fat Duck in Engeland heeft gewerkt, heeft nu zijn eigen chemische fabriek in de havenstad.
Zin in een totaal nieuwe ervaring en een culinair hoogstandje? Dan kun je bij Ivy terecht!
Dat wisten wij natuurlijk allang alquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Axia het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)geemancipeerd__.html
hehe ik heb net eigenhandig de autorisatie voor 250+ medewerkers in Zweden om zeep geholpen en kan het nu 1 voor 1 handmatig herstellen. Gaat voor mij ook nog wel ff duren voordat ik thuis ben...quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Aarti het volgende:
schurft pokkezooi
ik krijg net een klusje in mn mik gedouwd:
"ja wil je dit nog even doen, ik heb geen tijd, het is ongeveer een dag wer"k"
en oh ja, het moet vanavond af.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik ben ook een surinamer, maar dan een neger, en ik heb totaal geen behoefte om op jullie kutmeet te komen.
Zo, lekker duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik ben ook een surinamer, maar dan een neger, en ik heb totaal geen behoefte om op jullie kutmeet te komen.
Ik wil lekkere pom, uiteraard klaargemaakt door authentieke negers, belegen op een lekkere Surinaams puntjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Aarti het volgende:
ik wil in elk geval een saoto soep en kipsate
Neppe negersquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Aarti het volgende:
ik kan als niet-neger ook lekkere pom maken
niet dat ik het aanbied of zo hoor ;D
Ik zal 'tegen die tijd' wat voor je meenemen als ik het in de diepvries heb liggen.quote:Op donderdag 19 februari 200917:19 schreef Aarti het volgende:
proeven!!
goh, dat is het aantrekkelijkste aanbod dat ik vandaag heb gehadquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zal 'tegen die tijd' wat voor je meenemen als ik het in de diepvries heb liggen.
Heb alleen Hum Dil De Chuke Sanam en Om-Shanti-Om nog kunnen vinden. Allebei erg gaaf, hoewel Om-Shanti-Om wel erg ... vrolijk isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Superbaddd het volgende:
[..]
Swa, wat vond je van de andere OSTs?
Ook een beauty jaquote:
Aanrader:quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Heb alleen Hum Dil De Chuke Sanam en Om-Shanti-Om nog kunnen vinden. Allebei erg gaaf, hoewel Om-Shanti-Om wel erg ... vrolijk isMoet nog even naar de winkel (welke? in DH?) om even 'officieel' te kopen
[..]
Ook een beauty ja![]()
De andere en heel veel meer kan je vinden op www.songs.pk of www.apunkabollywood.net.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Heb alleen Hum Dil De Chuke Sanam en Om-Shanti-Om nog kunnen vinden. Allebei erg gaaf, hoewel Om-Shanti-Om wel erg ... vrolijk isMoet nog even naar de winkel (welke? in DH?) om even 'officieel' te kopen
[..]
Ook een beauty ja![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef Aarti het volgende:
ik was ook op de HH:) op zaterdag. en jij?
ik heb ook chocola gekocht.milka en ferrero.
huh? lijken al die huisvrouwen niet op elkaar dan met hun kortgeknipte, hippe kapsels...quote:
Ow die...ja die was wel lekker!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef Aarti het volgende:
ik heb ook daroe geproefd
En gekocht, die ene aardbeienchampagne, heb je die ook geprobeerd?
33% leek eerder op een boerin die 1x per jaar haar vakantie mag gaan vieren in het grote, enge Randstadquote:Op maandag 23 februari 2009 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
huh? lijken al die huisvrouwen niet op elkaar dan met hun kortgeknipte, hippe kapsels...
juist op de autorai gaan mannen naar mooie dames kijken!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef Aarti het volgende:
De gemiddelde vrouw wel
Maar niet allemaal gelukkig, ik heb geen kort haar.
volgende keer ga ik wel naar de autorai of zo, leuke meneren bekijken
ik mis nog 1 procentquote:Op maandag 23 februari 2009 16:00 schreef Axia het volgende:
[..]
33% leek eerder op een boerin die 1x per jaar haar vakantie mag gaan vieren in het grote, enge Randstad
33% waren van die wijven die met hard en geweld een gezellige dagje uit met hun hele gezin wilde hebben (baby in kinderwagen, 2 rondrennende koters erom heen, manlief die tassen sjouwt en baby probeert te kalmeren maar ondertussen iedereen van zijn/haar sokken reed omdat manlief niet aan het uitkijken was)
30% was normaal.
en 3% waren nog langzamer dan een dooie slak...
Normaalquote:
ahh je verloofde was mee, wat lief van hem! Mijn man krijg ik echt met geen mogelijkheid mee hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef Axia het volgende:
[..]
Normaal![]()
Heb geen gezin (alleen een verloofde die wel mee is gegaan, maar meer omdat hij het leuk vindt om te zien hoe gek wij doen)
Ik kom uit de Randstad en ben nog jong dus snel in de beentjes
Heb je trouwens die ene hazelnoot-daroe gedronken? Die werd gegeven in glaasjes die van chocola waren gemaakt.
tisda?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag officiele Copa SVB merchandise binnengekregen
ja...hij gaat sinds 3 jaartjes met ons mee. Ik haal dan overal zooi om te proeven en prop hem er dan ook mee vol.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ahh je verloofde was mee, wat lief van hem! Mijn man krijg ik echt met geen mogelijkheid mee haha
Ik ging trouwens met een vriendin, zij maakt een reportage voor Surya radio.
Ja, ik heb alle daroe geproefd hahaha. Die hazelnoot was ok, ikhou niet zo van likeurtje.
ik vond alleen die aardbeienrose echt lekker.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Axia het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)geemancipeerd__.html
van subside sport?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag officiele Copa SVB merchandise binnengekregen
het is bijna een baanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:52 schreef PeRi het volgende:
Valt mee. Maar moet wel wat gebeuren, waren meer mensen afwezig afgelopen dagen, dus wel nog dingen in te halen, dingen doorsturen, mensen berichten etc.
Nee, American Sportsshop (ofzoiets) in Den Haag. Hij had helaas het witte thuisshirt niet meer, alleen het groene uitshirt was binnengekomen. Maar ik heb zelf nu de cap, sokken, tas, uitshirt en hooded sweater. Om toch een herinnering te hebben aan die 86e plaats op de Fifa ranglijstquote:
het thuisshirt is veel mooier man. hoeveel heb je voor dat shirt betaald?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, American Sportsshop (ofzoiets) in Den Haag. Hij had helaas het witte thuisshirt niet meer, alleen het groene uitshirt was binnengekomen. Maar ik heb zelf nu de cap, sokken, tas, uitshirt en hooded sweater. Om toch een herinnering te hebben aan die 86e plaats op de Fifa ranglijst
ik weet hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
het thuisshirt is veel mooier man. hoeveel heb je voor dat shirt betaald?
Typischquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik weet het![]()
In totaal heb ik 200 afgerekend:
sokken 12
cap 17
tas 49
sweater 79
Shirt 68 (was ook iets van 79)
Volgens mij bepaalde hij wel ter plekke de prijzen en heeft ie het op het eind 'mooi' afgerond
effe thunderbird installeren en je kunt je mail checkenquote:
Jetty Mathurinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef Aarti het volgende:
zijn er trouwens behalve roue verveer en jurgen raymann nog andere surinaamse cabaretiers?
hmm, dan ben ik dus wreed opgelicht. no span ik ga zo even bij mijn 'oom' langs om te babbelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Typisch![]()
Bij subside kost zo'n shirt trouwens 48 pond (zo'n 54 euro) inclusief verzenden. ->
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=432345564227575638&cid=72057594037931578&brc=&red=product_list.jsp?id=72057594037931578,
(al die andere spullen die je hebt gekocht hebben ze trouwens ook, ook allemaal goedkoper)
Ik vind hem soms wel grappig eigenlijk. Als ie met Paul de Leeuw is, kan ik echt wel hartelijk lachen om zequote:Op dinsdag 24 februari 200914:33 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ken Prem in het echt...nou dan is het lachen je ook snel vergaan [afbeelding]
ik ken hem persoonlijk, ik wist niet eens dat ie comedian wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:15 schreef Axia het volgende:
[..]
Jetty Mathurin
En een beginneling (had hem op internet een keer gezien) Rayen G. Panday (erg gelachen om z'n Oemar-imitatie). Hopelijk horen we veel van hem in de toekomst.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:55 schreef Aarti het volgende:
Oh ik kan hem echt echt echt niet uitstaan. wat een vreselijke man. bah bah bah.
* ja de haat zit diep*
Nou hij heeft meegedaan met Groninger Studenten Cabaret Festival.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ken hem persoonlijk, ik wist niet eens dat ie comedian was
ja, helaas welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Axia het volgende:
[..]Ken je hem ook in het echt?
Hij schreeuwt zo in het echtkreeg oorpijn als ik bij hem in de buurt moest zitten.
En dan was ik ook nog een oor-ontsteking-kind...
hey wat raar dat ik dit nooit eerder heb geweten. of hebben wehet soms over een andere R. g pandayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Nou hij heeft meegedaan met Groninger Studenten Cabaret Festival.
Hij heeft toen de persoonlijkheids-prijs gewonnen. Vond het echt goed van hem.
Ja dat had ik dus eerst ookquote:Op dinsdag 24 februari 200914:55 schreef Aarti het volgende:
Oh ik kan hem echt echt echt niet uitstaan. wat een vreselijke man. bah bah bah.
* ja de haat zit diep*
mja, nee ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus eerst ook. Maar de laatste tijd vind ik 'm wel goede dingen doen en kan ik wel door die irrtatie heen prikken, een beetje dan.
eh...ja, hij staat wel op youtube.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey wat raar dat ik dit nooit eerder heb geweten. of hebben wehet soms over een andere R. g panday
staat ie op youtube?
Ik heb een grote familiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef PeRi het volgende:
Axia, waarom ken jij 'al' die 'bekende' hindoes?
We zijn allemaal familie!quote:Op dinsdag 24 februari 200915:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb een grote familie [afbeelding]
Daaromquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn allemaal familie!
Aarti is mn grote zus.
Ha!! dat is hem! geen idee dat ie grappig was!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef Axia het volgende:
[..]
eh...ja, hij staat wel op youtube.
*Axia zoekt ff..
Hier zie je een stukje:
of op de huishoudbeursquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Axia het volgende:
[..]
Daarom![]()
Grote kans dat ik jullie zelfs tijdens een nauta heb gezien of zo... of op een Milan / Kwakoe
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn allemaal familie!
Aarti is mn grote zus.
Nee nee, dat stadium zijn we allang voorbijquote:Op dinsdag 24 februari 200915:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
[afbeelding] moeten we dan niet vechten?
met mijn broer die vader is van 3 kinderen vecht ik nog steedsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee nee, dat stadium zijn we allang voorbij![]()
![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
met mijn broer die vader is van 3 kinderen vecht ik nog steeds
iemand tips om een luie assistent harder te laten werken?
heb ik niet zomaar bij me op een doordeweekse dinsdag!quote:
Oeps ik moet ook aan het werkquote:Op dinsdag 24 februari 200915:19 schreef Aarti het volgende:
iemand tips om een luie assistent harder te laten werken?
Nee, een vraag. Ik vraag mij af in hoeverre zo'n Hindi-lounge echt geschikt is om te chillen. Ik krijg meer het idee dat men daar huwelijkspartners zoekt. Maar goed, hindoestanen zijn wat vrijer dan Indiers. Geen flauw idee dus, vandaar mijn vraag.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Als je daar je partner vandaan moet halen ben je niet te benijden... grote kans dat je verovering je de volgende dag niet meer herkend.. (of nog erger: een volle neef/nicht blijkt te zijn)
Nee, je kunt dan beter op jacht gaan tijdens een Milan, dan is meestal de familie erbij (is men ok nog relatief nuchter, tenzij het van die huishoudbeurs-daroe-proevende-bachies zijn) en weet je meteen of je je op verboden terrein begeeft.
er wordt wel versierd tijdens dat soort feesten, maar niet gericht naar partners gezocht. tenminste, daar heb ik zelf nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, een vraag. Ik vraag mij af in hoeverre zo'n Hindi-lounge echt geschikt is om te chillen. Ik krijg meer het idee dat men daar huwelijkspartners zoekt. Maar goed, hindoestanen zijn wat vrijer dan Indiers. Geen flauw idee dus, vandaar mijn vraag.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Bij mij waren mijn verloofde en zussen aanwezig
Maar die daroe was wel lekker...
Weten we in elk geval waar de 2 AA's in jou naam voor staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik schaam me dan ook totaal niet voor het proeven
zolang ik niet dronken ergens in een goot ligt, gaat het goed
Ik drink pas sinds ik getrouwd ben en ik door heb hoe zinloos mijn leven isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weten we in elk geval waar de 2 AA's in jou naam voor staan
hehe, maar ik moet niks zeggen bij mijn lunches staat tegenwoordig ook een fles wijn op tafel
probablyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef PeRi het volgende:
Zou ik dan toch de grootste alcoholist zijn onder ons?.
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in wat we bij Ivy hebben gegeten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 11:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zaterdag eten bij restaurant Ivy!!!!!!!
same here, en dan toch tijd vinden om te posten op fok...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef Aarti het volgende:
morning!
pfffffff ik verdrink in mn werk
ja, persoonlijk kan ik het goed met hem vinden, zakelijk is het een ramp...quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:12 schreef Aarti het volgende:
oh wat vervelend. had ie het aan zichzelf te danken?
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijk)
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
Tot welke bevolkingsgroep behoor je dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.
Zie m'n usernamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Tot welke bevolkingsgroep behoor je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Zie m'n username [ afbeelding ]Haha, oke, ik had al een vermoeden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The name is Bond, James Bond"
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Mensen denken meestal dat ik pakistaan ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote lange neus??
![]()
Grapje
ik wil wel graag met mijn kindjes naar een holi-viering, maar het is zo ver rijden naar de Randstad...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef Axia het volgende:
Wie van jullie gaan op 10 maart naar de holi-verbranding?
Dat is wel jammer ja. Zeker omdat het dit jaar doordeweeks is. Dit jaar ga ik het voor het eerst naar Bijlmerpark om het mee te maken. Ben erg benieuwd, heb er wel zin in.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik wil wel graag met mijn kindjes naar een holi-viering, maar het is zo ver rijden naar de Randstad...
Leuk! Have fun!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:40 schreef DonRaja het volgende:
jeej ik ga toch holi vieren![]()
vrouw en kids komen mee naar de Randstad
Ow dan is het inderdaad niet zo leuk om het dit jaar te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef Aarti het volgende:
Ik niet, iets teveel dooien om ons heen
maar wel heerlijk gegeten, twee keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |