Ik drink pas sinds ik getrouwd ben en ik door heb hoe zinloos mijn leven isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weten we in elk geval waar de 2 AA's in jou naam voor staan
hehe, maar ik moet niks zeggen bij mijn lunches staat tegenwoordig ook een fles wijn op tafel
probablyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef PeRi het volgende:
Zou ik dan toch de grootste alcoholist zijn onder ons?.
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in wat we bij Ivy hebben gegeten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 11:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zaterdag eten bij restaurant Ivy!!!!!!!
same here, en dan toch tijd vinden om te posten op fok...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef Aarti het volgende:
morning!
pfffffff ik verdrink in mn werk
ja, persoonlijk kan ik het goed met hem vinden, zakelijk is het een ramp...quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:12 schreef Aarti het volgende:
oh wat vervelend. had ie het aan zichzelf te danken?
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijk)
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
Tot welke bevolkingsgroep behoor je dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.
Zie m'n usernamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Tot welke bevolkingsgroep behoor je dan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Zie m'n username [ afbeelding ]Haha, oke, ik had al een vermoeden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The name is Bond, James Bond"
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Mensen denken meestal dat ik pakistaan ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote lange neus??
![]()
Grapje
ik wil wel graag met mijn kindjes naar een holi-viering, maar het is zo ver rijden naar de Randstad...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef Axia het volgende:
Wie van jullie gaan op 10 maart naar de holi-verbranding?
Dat is wel jammer ja. Zeker omdat het dit jaar doordeweeks is. Dit jaar ga ik het voor het eerst naar Bijlmerpark om het mee te maken. Ben erg benieuwd, heb er wel zin in.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik wil wel graag met mijn kindjes naar een holi-viering, maar het is zo ver rijden naar de Randstad...
Leuk! Have fun!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:40 schreef DonRaja het volgende:
jeej ik ga toch holi vieren![]()
vrouw en kids komen mee naar de Randstad
Ow dan is het inderdaad niet zo leuk om het dit jaar te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef Aarti het volgende:
Ik niet, iets teveel dooien om ons heen
maar wel heerlijk gegeten, twee keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |