Ik drink pas sinds ik getrouwd ben en ik door heb hoe zinloos mijn leven isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weten we in elk geval waar de 2 AA's in jou naam voor staan
hehe, maar ik moet niks zeggen bij mijn lunches staat tegenwoordig ook een fles wijn op tafel
probablyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef PeRi het volgende:
Zou ik dan toch de grootste alcoholist zijn onder ons?.
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in wat we bij Ivy hebben gegeten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 11:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zaterdag eten bij restaurant Ivy!!!!!!!
same here, en dan toch tijd vinden om te posten op fok...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef Aarti het volgende:
morning!
pfffffff ik verdrink in mn werk
ja, persoonlijk kan ik het goed met hem vinden, zakelijk is het een ramp...quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:12 schreef Aarti het volgende:
oh wat vervelend. had ie het aan zichzelf te danken?
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd indish, maar volgens mij bedoelen ze gewoon indiaas, kan me namelijk geen hindoestaanser hoofd voorstellen dan dat van mij (+ de massala lucht verraadt me ook waarschijnlijk)
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Torio het volgende:
worden jullie ook wel eens voor iets anders aangezien dan surinaams?
Tot welke bevolkingsgroep behoor je dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik word op heel veel plaatsen voor local aangezien, Tunesië, Maleisië, Curacao, Spanje, etc. In Australië dachten veel mensen dat ik Maori was. Hier in Nederland denkt men soms Nederlander, soms Indo (ook Indo's), soms Marokkaan (Marokkanen), soms Antilliaan (Antillianen), etc. En heel zelden wordt aangenomen dat ik Surinamer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |